Nieuws

The Witcher 3: Wild Hunt-trailer toont nieuwe gameplaybeelden

Inclusief scheldende dwergen en vampieren

Geschreven door David Kers op
CD Projekt RED heeft een nieuwe trailer uitgebracht van The Witcher 3: Wild Hunt. In de trailer zijn nieuwe gameplaybeelden te zien van de actie-rpg.

The Witcher 3: Wild Hunt verschijnt op 19 mei voor PlayStation 4, Xbox One en pc.

Dit artikel delen:

Lees meer

Tom Clancy's Rainbow Six: Siege Gamer.nl op DCC: Lumini van Speelbaars
22

Reacties op: The Witcher 3: Wild Hunt-trailer toont nieuwe gameplaybeelden

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Dre2010

    • 10 april 2015 15:28
    Ziet er goed uit , nog eventjes en dan kunnen we aan de slag !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aquemini

    • 10 april 2015 15:33
    WOW! Wat een game zeg! Wat heb je nog meer nodig :-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • D4rKy28

    • 10 april 2015 16:27
    Een goede pc :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aquemini

    • 11 april 2015 12:40
    sli 980 en 4k monitor ;-)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • cheos

    • 12 april 2015 12:39
    Coop mode.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xenomorph

    • 10 april 2015 16:01
    "Is it 1358 yet?"
    "No"
    "Then fuck off"

    Hahaha, komisch.

    Ik weet het niet. Ja, de game ziet er mooi uit en hij is heel groot.
    En je kunt doen wat je wil, wanneer je dat wil, enz.
    Toch ben ik nog niet overtuigd. Het vorige deel ben ik aan begonnen maar na een x aantal uren mee gestopt omdat ik maar niet in de game kwam, en dat is raar want ik hou juist van dit soort games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Asharon

    • 10 april 2015 16:22
    Ja ik heb precies hetzelfde. Maar ik heb The Witcher 1 helemaal grijs gespeeld. 2 doet eigenlijk alles beter, maar ik kom er veel moeilijker doorheen. Toch kijk ik erg naar 3 uit, al is het omdat ik veel respect heb voor de manier waarop de ontwikkelaar met haar klanten om gaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • serphilith

    • 10 april 2015 22:58
    Dit had ik dus ook, zowel bij W1 als W2 … nu ook maar W3 proberen, ik wil hoe dan ook dit bedrijf steunen zodat de game markt gepusjhed word high quality games te maken.. Nja, ik hoop het ten minste.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 10 april 2015 16:05
    Ziet wel uit als PC graphics….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ahole

    • 10 april 2015 16:09
    Wordt een hele moeilijke keuze.. Xenoblades X of The Witcher eentje moet ik er zeker laten vallen, Want voor beiden heb ik never nooit geen tijd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • D4rKy28

    • 10 april 2015 16:12
    GOTY 2015!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xsuperaim

    • 10 april 2015 16:16
    RPG games niet echt mij ding, maar deze ga ik denk ik wel kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • D4rKy28

    • 10 april 2015 16:21
    Niet om te miereneuken maar deze game komt het beste tot zijn recht op de PC uiteraard op max settings.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xsuperaim

    • 10 april 2015 16:49
    ik ga hem zelf ook op de pc spelen met een ps4 controller, maar ik denk dat je op de ps4 ook op zijn recht kom.

    Grapisch zeggen veel maar niet alles, gameplay daarin tegen..
    FPS vind ik wel belangrijk, 30 fps op een CONSOLE is nog te doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ahole

    • 10 april 2015 17:13
    B…………..



    Shit !!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • razzie10

    • 10 april 2015 16:50
    Kijk uit naar deze game! Was trouwens wel voor de laatste keer op gamer… Irritante vasthoudende fullscreen reclame. doei!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 10 april 2015 19:33
    Gewoon adblocker
    En je dns host file aanpassen dan heb je nooit mee last van die Zeik

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 10 april 2015 20:59
    Wat ziet dit er fantastisch sfeervol uit, heb gelijk naast me pre order voor 100 euro aan Xbox Live gekocht zodat de season pass er gelijk bij gehaald wordt.

    Edit:

    Heb toch maar voor de zekerheid ook de PS4 versie zojuist gepreordered, krijg dan zowel de XONE als de PS4 versie binnen en maak dan wel de keuze welke ik hou en welke er terug gaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 11 april 2015 14:14
    Lol, beetje onzin niet

    Er is gewoon nauwelijks verschil
    En vanaf bankzit afstand zelfs niet te zien, of je moet al 75 inch of groter hebben

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 11 april 2015 16:04
    Als het op mij gericht is vind ik het niet echt onzin, als je beide console`s bezit dan heb je de mogelijkheid om ze op beide console`s te spelen, ik heb de PS4 versie er niet bij in pre order gezet vanwege het feit dat hij daar 1080P op is maar dat ik hopelijk voor de release datum weet welke versie er beter draait, DA3 was ook 1080P op de PS4 maar de fps zakte daar af en toe best wel in en ik las later dat de XONE versie ondanks dat hij 900P was er bijna net zo goed uit zag en geen probs had met inzakken van de fps.