Nieuws

The Witcher 3 pop-up store gaat vannacht open

In Amsterdam

Geschreven door Michel Musters op
Vannacht gaat The Witcher 3 pop-up store in Amsterdam open om de lancering van de game te vieren.

Bandai Namco en CD Projekt Red werken samen met Gamer.nl en zusterpublicaties InsideGamer en Power Unlimited aan de pop-up store in de Kalverstraat te Amsterdam.

De game kan in deze winkel vanaf 12 uur 's nachts gekocht worden. Om de lancering te vieren, zijn er exclusieve interviews, livestreams en wedstrijden. Bezoekers kunnen op de foto met een groot standbeeld van Geralt of Rivia. Elke bezoeker krijgt, zolang de voorraad strekt, ook een gratis Power Unlimited-tijdschrift. Ook is er The Witcher-kleding te koop van Musterbrand, van t-shirts tot leren jacks.

De pop-up store staat tot en met 24 mei in de Kalverstraat 101 te Amsterdam. 

Dit artikel delen:

Lees meer

Gamer.nl Podcast 12 Eerste zes nummers Rock Band 4 aangekondigd
12

Reacties op: The Witcher 3 pop-up store gaat vannacht open

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Vovelic

    • 18 mei 2015 10:11
    Cool is er ook een website speciaal voor deze store of facebookpagina? Ik ben vooral benieuwd of er ook figurines, artbooks en/of posters worden verkocht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Redactie_Gamer.nl

    • 18 mei 2015 10:22
    Facebook-pagina: https://www.facebook.com/events/362934050583397/

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 18 mei 2015 10:56
    Thanks!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Linksquest

    • 18 mei 2015 10:39
    Leuk dat het gedaan word, ik kan helaas al genoeg gamers die de game al hebben omdat Intertoys en Bart Smit ze al het verkopen waren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Stuyvesant

    • 18 mei 2015 12:29
    Ik heb hem al gedownload in Steam. Zodra het spel vrijgegeven wordt, is deze bij mij al te spelen. Wel een leuk initiatief.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DuneBuggy

    • 18 mei 2015 17:06
    Cool!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Altijdgriep

    • 18 mei 2015 19:07
    Gamer.nl zelf lijkt ook wel een pop-up store.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 19 mei 2015 00:56
    Wat doe je hier dan als het je zo irriteert ?.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 18 mei 2015 19:42
    Toch wel benieuwd hoeveel mensen speciaal helemaal naar die beerput genaamd Amsterdam rijden om het spel te kunnen kopen, morgen kom me Xone versie binnen en heb er goed zin in.

    Heb ook een PS4 maar besloten om hem op de Xone te kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Altijdgriep

    • 18 mei 2015 23:36
    Oke mooi verhaal man

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nolimit2410

    • 18 mei 2015 23:42
    Der is werkelijk helemaal niets serieus te nemen aan je reactie. Leuk voor je dat je beide consoles hebt. Als dat zo was ging je namelijk voor de Ps4 versie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 19 mei 2015 00:47
    Ik heb al de console`s staan waarvan ook zelfs nog de 360 en de PS3 ik ga me niet druk maken omdat de 1 een pixel meer heeft dan de ander daarnaast zal de gameplay maar enorm bezig gaan houden dat ik het verschil niet eens zal zien tussen die 2 sterker nog de vergelijkings video`s heb ik gezien en ik zie amper verschil.

    De reden dat ik voor de Xone kiest is omdat de Xone controller beter in mijn hand ligt en gezien ik geen gewricht meer in me rechter duim heb krijg ik sneller last als ik met de PS4 controller speel, plus op me Live staat nog teveel tegoed en die wil gaan gebruiken voor de season pass.

    Maar maak jij je maar druk om welke console er beter is dan ga ik morgen genieten van The Witcher 3 want mijn gameplay zal er zeker niet minder om worden.