Nieuws
The Witcher 3

The Witcher 3-mod verandert Geralt in acteur Henry Cavill

Om alvast te wennen aan zijn verschijning in de Netflix-serie

Geschreven door Michel Musters op
Nexusmods en Adnan4444 hebben een mod gemaakt voor de pc-versie van The Witcher 3: Wild Hunt die hoofdpersonage Geralt of Rivia er uit laat zien als acteur Henry Cavill.

Dit omdat Cavill in de aankomende Netflix-serie gebaseerd op The Witcher de rol speelt van Geralt. Op deze manier kunnen fans dus alvast wennen aan het uiterlijk van Cavill. De mod kan hier gratis gedownload worden.

Doug Cockle, de stemacteur van Geralt, reageerde met humor op de mod. Via IGN: "Hoe durven ze mijn prachtige gecapturede gezicht van game-Geralt weg te modden! Laat Geralt met rust mensen... hij is prima zoals hij is... maar ik moest er stiekem wel om lachen."

Het eerste seizoen van de The Witcher-serie is voornamelijk geschoten in Hongarije, Spanje en Polen en het schieten van filmmateriaal duurde zo'n zeven maanden. Het eerste seizoen moet dit najaar op Netflix verschijnen.

The Witcher 3

Dit artikel delen:

Lees meer

Vr Vrijdag: Hoe ver zijn we van een neurale vr-interface? Fez volgende week gratis via Epic Games Store verkrijgbaar
10

Reacties op: The Witcher 3-mod verandert Geralt in acteur Henry Cavill

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Mr_joystick88

    • 16 augustus 2019 10:32
    Ik vind het maar raar, ik hou het wel bij de orginele geralt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 16 augustus 2019 15:02
    @Mr_joystick88 Je bedoeld die op de cover van de boeken?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Martijn_M

    • 16 augustus 2019 10:47
    Netflix heeft de keuze gemaakt de vormgeving van de game te negeren. Prima, hun keuze.

    Leuk dat het kan, niet aan mij besteed. Die eerste foto is een babyface, de tweede een vampier. In mijn voorstelling komt het beeld van CDPR toch dichter bij mijn idee.

    Maar goed, ik ben dan ook een ouwe zeur die bij Star Trek afhaakte toen daar ineens de hele crew een babyface kreeg…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DevTrunks

    • 16 augustus 2019 11:03
    @Martijn_M De serie is niet gebaseerd op de games, maar op de boeken. Daar zit het belangrijke verschil.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Martijn_M

    • 16 augustus 2019 11:15
    @DevTrunks En de games zijn ook geinsprireerd door de boeken. Maar dat is het punt niet.

    De game heeft een heel goed doordacht visueel concept. Een ouwe doorleefde kop voor iemand die zoveel mee maakt en zoveel invloed heeft past gewoon. Die babyface en die vampier niet.
    Netflix heeft in diverse teasers al meer inconsistente dingen laten zien, ze geven me een beetje het idee van de ouwe westerns: De goede heeft een witte hoed, de slechte een zwarte. Te gelikt, te veel Holywood.

    Ik hoop echt dat die zwarte drakezak leren uitrusting de uiteindelijke productie niet haalt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • AGxKiiNG

    • 16 augustus 2019 12:13
    @Martijn_M Duidelijk de boeken niet gelezen?

    In de games heeft Geralt al veel meer meegemaakt dan in de boeken.
    Prima keuze van Netflix om het op de boeken te baseren en hem rustig te laten evolueren.
    in Seizoen 1 zal hij al een zeer bekend litteken ontvangen van de Striga die te zien is in de trailer.

    Ik denk dat het allemaal wel goed komt met die serie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Martijn_M

    • 16 augustus 2019 15:56
    @AGxKiiNG Daar heb je een punt, ben ik nog niet aan toe gekomen.

    Ik heb ook duidelijk als eerste gezegd dat ik er geen moeite mee heb dat Netflix de keuze heeft gemaakt, Het gaat er mij om dat deze mods niet aan mij besteed zijn. Ze passen gewoon niet in de game.

    Ik had daarnaast misschien niet meteen terug moeten springen richting de rare keuzes die Netflix af en toe maakt.

    Darkman & Kiing, bedankt in ieder geval. De volgende keer zal ik reageren nadat ik mijn koffie op heb ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 16 augustus 2019 15:05
    @Martijn_M Dat si het punt dus absoluut WEL.
    De boeken spelen zich jaren voor de games af, dus het is juist heel erg goed dat hij er in de serie nog jonger en minder doorleefd uit ziet.
    Volgende keer eerst even zorgen dat je alle feiten kent?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Derper

    • 16 augustus 2019 11:33
    Ik hou hier van, heerlijk dat modders dit doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 16 augustus 2019 12:20
    Het lijkt meer op anime Geralt met vooral de kaaklijn van Henry Cavill, maar alsnog erg leuk om te zien!