Nieuws
The Witcher

The Witcher 3 komt naar PlayStation 5 en Xbox Series X

Gratis update voor consoles en pc

Geschreven door Jacco Peek op
The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition komt naar PlayStation 5 en Xbox Series X. Dat laat ontwikkelaar CD Projekt Red weten.

De game wordt beschikbaar als een op zichzelf staande titel en als gratis update voor bezitters van de PlayStation 4-, Xbox One- en pc-versie. De next-gen-versie beschikt over een aantal 'visuele en technische' verbeteringen, waaronder ray-tracing en kortere laadtijden. De technische verbeteringen zijn van toepassing op de hoofdgame en beide uitbreidingen.

Vermoedelijk zijn savefiles van de huidige versie van de game ook compatible met de update, aangezien deze bedoeld is om 'de game te verbeteren wanneer deze op next-gen hardware wordt gespeeld.'

The Witcher 3: Wild Hunt komt ergens volgend jaar naar PlayStation 5 en Xbox Series X.

Dit artikel delen:

Lees meer

Opbrengst cloud gaming naar schatting 585 miljoen dollar in 2020 MSI GP65 Leopard – Meer performance, minder poespas
10

Reacties op: The Witcher 3 komt naar PlayStation 5 en Xbox Series X

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    niqomipa

    • 4 september 2020 15:15
    en als gratis update voor bezitters van de PlayStation 4-, Xbox One- en pc-versie.
    Super nice. Lees je mee, Remedy?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 4 september 2020 15:56
    Nou PC bezitters die het spel nog niet hebben zullen dan snel even nog het spel voor 15 euro moeten kopen in de aanbieding, want denk dat die hierna een tijd lang niet meer in de aanbieding zal zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 4 september 2020 23:28
    @SuperDre Die 2 mensen die m nog niet hebben :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 4 september 2020 16:04
    Mensen die een bestaande versie hebben zullen een "update" krijgen. Maar wat betekent dat in vredesnaam?

    A) je krijgt de updated graphics (aannemelijk)
    B) je krijgt een upgrade naar de complete edition (niet aannemelijk)

    Geen punten voor communicatie in dit geval, er zijn zoveel vraagtekens. Ik kan me moeilijk voorstellen dat je de nieuwe versie kunt draaien op de oude PS4/XB1 hardware dus… krijg je de update als je de PS4/XB1 versie in je PS5/XBX stopt wellicht?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ryme

    • 4 september 2020 16:17
    @gimbal2 πŸ‘†πŸ» Dit dus!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jorn6810

    • 4 september 2020 16:26
    @gimbal2 Dat laatste neem ik aan. Als je de ps4-versie in je ps5 stopt dan krijg je een grafische update. Dat zal natuurlijk niet op de ps4 kunnen (draaien). Dan hou je gewoon de normale versie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 5 september 2020 01:59
    @gimbal2 Ik denk, dat als je de game hebt voor ps4/xbone dan krijg je de content die je dan hebt met grafische updates.
    Het complete edition verhaal slaat denk ik meer op als je de game nog niet hebt (als die mensen er nog zijn) en je m koopt voor de ps5.series x.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Gunzforhire

    • 4 september 2020 17:09
    Ik heb laatst de goty versie gekocht voor 20e tot nu toe geen spijt van. Na het kijken van de serie op Netflix, was ik meteen verkocht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 4 september 2020 17:47
    Vroeg ik me laatst al af van zouden ze de Witcher 3 ook updaten naar ps5. Wel erg tof dat ze het doen!!!
    Deze gaan we dan zeker nog wel een keertje spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    melody

    • 5 september 2020 08:15
    De Goty versie op xbox had een aantal irritante bugs met savegames en achievements die het origineel niet heeft. hopelijk brengen ze die bugs niet mee naar next gen