Het is elke week weer afwachten wat het Halo team de afgelopen dagen gedaan heeft. Gelukkig zijn er de wekelijkse Halo updates om de mensen tevreden te houden. Zo heeft men deze week de eerste in-engine cutscene werkend gekregen, 3500 zinnen voor het gevechtssysteem opgenomen, is men bezig met een grote multiplayer map genaamd de Sidewinder en is The Shadow terug.- The skull is now beautifully textured and looks about as good as a mistreated skull possibly can.

- Much work has been done on things that, as Rob put it, you shouldn't notice at all: LODs for hand grenades, the needler, a collision volume for the shotgun. That sort of thing.

- If you've seen Saving Private Ryan and remember the way exploding shells would blast huge clouds of sand into the sky, Shiek has ensured you'll experience a pleasant sense of deja vu when playing Halo. Het is maar goed dat ze elke week zo'n verslag on line zetten, anders was iedereen deze titel vast vergeten. Ik vraag me dan ook af of Halo ooit wel rendabel kan worden als je ziet hoelang Bungie ermee bezig is.