Nieuws
The Medium

The Medium komt naar PlayStation 5

Bevestigd door ontwikkelaar Bloober Team

Geschreven door Michel Musters op
Horrorgame The Medium verschijnt later dit jaar op PlayStation 5.

Dat heeft ontwikkelaar Bloober Team bevestigd. Het spel komt op 3 september uit en moet volledig gebruikmaken van de features van de DualSense-controller. Eerder deze maand werd een toen nog onaangekondigde PS5-versie al van een leeftijdsclassificatie voorzien.

The Medium lanceerde in januari voor Xbox Series X en S, Game Pass, Steam en de Microsoft Store. In het spel kruipen spelers in de huid van een helderziende die zich begeeft tussen de echte en een spirituele wereld. Gamers bezoeken een verlaten resort terwijl ze visies van een moord op een kind hebben. Opvallend is dat spelers tegelijk in twee dimensies rondlopen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Doom Eternal-dlc The Ancient Gods: Part One nu uit op Switch Cyberpunk 2077 vanaf 21 juni weer te koop via de PlayStation Store
46

Reacties op: The Medium komt naar PlayStation 5

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Roy36NL

    • 16 juni 2021 08:15
    Kan je gewoon overslaan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 16 juni 2021 08:26
    @Roy36NL genoeg mensen die de game hebben genoten.. Dus een beetje kort door de bocht

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 16 juni 2021 08:31
    @Markus88 kan me niet voorstellen. grafisch en de controls voelde zeer outdated.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 16 juni 2021 08:38
    @Roy36NL Speelde inderdaad wat houterig, maar ik heb me er prima mee vermaakt.
    Nee, het is geen AAA-game met de laatste graphics, raytracing, 4K 120 fps. Het is een vermakelijke game waar je een paar uur een verhaal speelt.
    Verwacht er niet teveel van en je hebt jezelf weer een paar uur vermaakt, niet zo zeuren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    rvg1983

    • 16 juni 2021 09:00
    @Ziminar @Roy36NL Persoonlijk vond ik het ook een erg toffe game. En net wat Ziminar al aangeeft: Niet elke game hoeft perse een AAA-Game ervaring te zijn. Daarnaast was het grafisch ook helemaal niet zo slecht en zag het er gewoon prima uit. The Medium is gewoon een prima game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 16 juni 2021 09:10
    @Ziminar ja nou wordt ie wel mooi nu heb ik een serie x en dan komt er eindelijk een game voor uit en moet ik de lat laag gaan leggen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 16 juni 2021 09:37
    @Roy36NL Het enige wat ik zeg is dat als je een game zoekt die alles uit je console haalt The Medium niet de juiste game daarvoor is.
    Als je daarin teleurgesteld bent dan had je even moeten onderzoeken wat voor een game The Medium is zodat je je verwachtingen had bij kunnen stellen.
    Voor mij de grote reden waarom ik nooit pre-order en games altijd later aanschaf. Trailers en filmpjes worden vakkundig in elkaar geknutseld om de game er zo mooi mogelijk uit te laten zien. Kijk naar Cyberpunk en noem ze allemaal maar op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 16 juni 2021 09:41
    @Ziminar true het enige nadeel daarvan is dat je vaak al de helft van het spel heb gezien of gehoord als je op onderzoek uit gaat. En denk met de gamepass kan ik dit risico wel nemen. Viel voor mij op zijn zachtst gezegd tegen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 16 juni 2021 10:01
    @Roy36NL Dat is inderdaad lastig tegenwoordig, je wordt helemaal plat gebombaardeerd met trailers, dev diaries, teasers en noem maar op. Ik probeer die dan ook al zoveel mogelijk te vermijden.
    Ik lees alle reviews van de games die me interessant lijken. Een goeie reviewer zal niets spoilen.

    En ik kan me zeker voorstellen dat de game je wat tegenviel, het speelde best houterig. Maar het is nooit bedoeld als systemseller, daarvoor moet je wachten op Halo, GoW en noem maar op. Het budget van die games is vele malen hoger dan die van The Medium.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 16 juni 2021 08:45
    @Roy36NL zoals ik al eerder zij de controls was een keuze, er is zelfs een stuk in het spel dat ze heel soepel loopt, maar ook ik heb b me er prima mee vermaakt zou geen game of the year worden en is ook geen 60 euro waard maar 20 tot 30 euro game doet ie het prima

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 16 juni 2021 09:05
    @hulstpower jeeej hulde aan het blooper team (its in the name) er is een stuk waar ze soepel loopt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 16 juni 2021 09:14
    @Roy36NL nee maar het houterige was een ode aan silent Hill en oude resident evil games, maar ben het met je eens series x had beter een jaar uitgesteld kunnen and worden want de top games zijn er nog steeds niet, maar met minder dan 6 maandjes kan je met halo aan de slag😉

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Riyakuya

    • 16 juni 2021 10:47
    @hulstpower waarom een jaar uitstellen? Zelfs zonder exclusives is het een verademing om games op de Series X te spelen door snellere laadtijden, fps boost en auto hdr.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 16 juni 2021 11:12
    @Riyakuya dat klopt maar ik snap als men zegt er zijn geen ex games voor de console. Vandaar misschien jaar uitstellen beter was geweer zodat ze een goeie launch hadden. Ik heb me prima vermaakt met games zoals cyberpunk of games die gebruik maken van fps boost.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 16 juni 2021 09:08
    @Markus88 dat is correct het is hoe laag je de lat legt. Misschien word er overdreven gedaan omdat dit de eerste serie x game was en mensen hebben altijd de neiging om hun aankoopt te verdedigen. Nou ik niet heb tot nu toe spijt dat ik een serie x heb had net zo goed 2,5 jaar kunnen wachten

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 16 juni 2021 10:11
    @Roy36NL je zult wel een heel zwaar leven hebben met al dat geklaag van je.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xevulutionx

    • 16 juni 2021 13:11
    @Roy36NL
    Wil je m kwijt? ik wil graag een 2e exemplaar

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 16 juni 2021 13:47
    @xevulutionx geduld in jouw geval

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 16 juni 2021 09:08
    @Roy36NL Ja dat klopt…. En? 😅 genoeg mensen die zich prima vermaken met games die slechtere graphics en controls hebben.. Alleen omdat jij de game niks aan vind betekend niet dat iedereen het niks aan vind, toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • brushaway

    • 16 juni 2021 08:49
    @Roy36NL Waarom zo kortzichtig reageren? Ik vond het echt een hele toffe game. Nostalgie ten toppe.