Nieuws

Sony onthult gratis PS Plus-games van oktober

The Last of Us Remastered en MLB The Show 19 zijn te downloaden

Geschreven door Jacco Peek op
Tijdens State of Play heeft Sony de PlayStation Plus-games voor oktober onthuld. The Last of Us Remastered en MLB The Show 19 zijn gratis te downloaden voor abonnees.

De games zijn van 1 oktober tot en met 2 november te downloaden voor PS Plus-bezitters. Momenteel zijn Batman Arkham Knight en Darksiders 3 nog beschikbaar.

Tijdens State of Play maakte Sony ook de releasedatum van The Last of Us 2 bekend.

Dit artikel delen:

Lees meer

Arise: A Simple Story is een platformer over het leven Sony brengt limited edition PS4 Pro uit voor Death Stranding
10

Reacties op: Sony onthult gratis PS Plus-games van oktober

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Devenace

    • 25 september 2019 00:03
    Last of Us nooit gespeelt, scheelt me weer een tientje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 25 september 2019 04:56
    @Devenace

    Ik weet niet of ik je wil slappen of je aan het trollen bent, maar c'mon beetje gamer moet deze toch wel gespeeld hebben.

    Alsof iemand zegt dat die nooit Pulp Fiction heeft gezien, hoe dan!?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowKiller

    • 25 september 2019 07:04
    @The soy sauce
    Pulp Fiction nooit gezien, scheelt me weer een tientje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hulstpower

    • 25 september 2019 08:29
    @The soy sauce Heb veel jongen collegas van in de 20 en ze weten niet eens wie Jean claude van damme is bevoorbeeld dus zou mijn niet verbazen als ze pulp finction nooit gezien hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Devenace

    • 25 september 2019 09:51
    @The soy sauce Time wasnt on my side…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • The soy sauce

    • 25 september 2019 04:57
    ps: MLB jongens? Honkbal? Dat zuuuuuigt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • PhydomiR

    • 25 september 2019 09:42
    @The soy sauce
    Zal voor veel Nederlanders niet hun sport zijn maar de play-offs beginnen eind van deze maand dus vanuit dat oogpunt een logische keuze.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Akira

    • 25 september 2019 07:55
    Ben erg blij met The Last of Us! Uiteraard wel gespeeld op de PS3 toen die uitkwam. Maar nu kan ik hem mooi nog een keer spelen voordat deel twee uitkomt. Top!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • wolfmannetje

    • 25 september 2019 08:36
    Heb deze een paar maal achter elkaar uitgespeeld…sterker nog. Ik was er aan begonnen in een weekend, kreeg em niet uit. Vrij genomen …achter elkaar gespeeld. Wat een verhaal…pfff!!!
    Last of Us 2 ga ik zeker weten pre-orderen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Blackdevil NL

    • 25 september 2019 10:13
    The last of US 1 van de beste PlayStation games ooit.