Nieuws

The Last of Us: Part 2 komt vandaag op PlayStation Now te staan

Ook Final Fantasy 8 Remastered en Fallout 76 worden toegevoegd

Geschreven door Michel Musters op
In de loop van vandaag komt The Last of Us: Part 2 op PlayStation Now te staan.

Afgelopen weekend lekten er al diverse games die vandaag naar PlayStation Now komen uit, waaronder The Last of Us: Part 2. De lek blijkt te kloppen, want Sony heeft de titels officieel bevestigd.

The Last of Us: Part 2 verscheen vorig jaar en is het langverwachte vervolg op The Last of Us. Beide games zijn ontwikkeld door Naughty Dog en vertellen het verhaal van Joel en Ellie, die proberen te overleven in een wereld die geïnfecteerd is door een gevaarlijke schimmel. HBO en Sony zijn op dit moment bezig met een televisieserie gebaseerd op de games.

Naast The Last of Us: Part 2 verschijnen vandaag ook Final Fantasy 8 Remastered, Fallout 76, Amnesia: Collection, Desperados 3, Victor Vran: Overkill Edition en Yet Another Zombie Defense HD op de service.

The Last of Us Part 2

Dit artikel delen:

Lees meer

Ontwikkeling Elden Ring zit in het laatste stadium De lanceringstrailer van Crysis Remastered Trilogy
8

Reacties op: The Last of Us: Part 2 komt vandaag op PlayStation Now te staan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    hulstpower

    • 5 oktober 2021 11:50
    Had hem op ps4 heerlijke game en ga hem denk ik nog wel een keer spelen even op de ps5.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bart81

    • 5 oktober 2021 13:24
    Is LoU 2 te spelen in 60fps op de PS5?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 5 oktober 2021 13:26
    @Bart81 ja

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 5 oktober 2021 13:28
    Paar maanden geleden nieuw gekocht bij MediaMarkt voor 15 euro. Alleen voor dit is psnow dus het niet waard. Voor iets meer heb je um vast wel 2e hands fysiek. Als je wel al psnow voor andere spellen hebt dan wel handig idd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 5 oktober 2021 13:35
    @MissMeNL Ik now voor een jaar genomen maar als dit soort games nou er op blijft inplaats van 3 maanden zou het een veel betere dienst zijn vind ik zelf., hoeft geen day ones te zijn of zo maar er op en er op laten hun eigen games. Als psnow afloopt verleng ik hem denk ik ook niet meer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MissMeNL

    • 5 oktober 2021 14:58
    @hulstpower nee. Daarom heb ik het ook niet. En idd 3 maanden? Dan zou ik sowieso een 2e hands zoek als je alleen tlou2 wil spelen. Heel veel zitten ook in de ps+ collectie. Dus voor mij geen psnow. Gamepass vind ik dan wel echt geweldig.

    Maar vandaag eerst ff hell let loose spelen. Als die op ps+ staat tenminste vandaag.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 5 oktober 2021 16:18
    @MissMeNL Ja ik vind now wel oke maar gamepass vind ik beter, als Sony de games er na een tijd er in zet en er in laat kunnen ze zo de concurrentie aan met gamepass vind ik zelf. Maar wie weet komt dat wel generatie is net begonnen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Marlon.O

    • 6 oktober 2021 08:55
    Heb deze verleden week gekocht digitaal via sony.
    Ga hem vanavond ff proberen.

    Ik twijfel heel erg aan playstation nog.

    Heb zelf alle playstations thuis staan met enorm veel games.

    Zie vooralsnog de meerwaarde er niet van in.

    Zit wel te denken aan een XboxX ivm gamepad en mogelijk game exclusiviteit van de opgekocht game studio's.