Nieuws

The Last of Us-ontwikkelaar biedt aan om Half-Life 3 te maken

‘Wij zorgen voor de rest'

Geschreven door Aida . op
Neil Druckman, de creative director van The Last of Us en Uncharted 4, heeft als grap de licentie voor Half-Life aan Valve gevraagd. Dit deed hij in een bericht op Twitter.

“Luister Valve, het enige wat ik zeg is: geef ons de licentie voor Half-Life en wij doen de rest”, aldus Druckman. De geplaatste knipoog aan het eind van de tweet suggereert dat de director niet volledig serieus was in zijn verzoek.

Hij plaatste een link naar een bericht van Merle Dandridge in een motion capture pak. Dandridge was in Half-Life 2 de stemacteur voor Vance en vertolkte in The Last of Us het personage Marlene.

Het is onbekend of Valve op dit moment aan Half-Life 3 werkt. Na Half-Life 2, dat in 2004 verscheen, zijn er nog twee episodische vervolgen verschenen. Deze zijn geëindigd met een cliffhanger.

Bron: Twitter

Dit artikel delen:

Lees meer

Volume Dragon’s Dogma Online één miljoen keer gedownload
26

Reacties op: The Last of Us-ontwikkelaar biedt aan om Half-Life 3 te maken

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • babbaloerie

    • 11 september 2015 13:09
    "Na Half-Life 2, dat in 2014 verscheen…"

    Uhmm 2004, ja het is inderdaad al zo lang geleden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LiM

    • 11 september 2015 13:09
    Ik zeg: doen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 11 september 2015 13:06
    En snel!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Arrahant

    • 11 september 2015 13:15
    Half-Life 2 verscheen in 2004, niet in 2014. :P

    Ontopic: JAAAAAAAAAAAAAAAAAA It's happening, it's happening! \o/ \o/ \o/

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelE30

    • 11 september 2015 13:33
    Gamer, doe me dit niet aan.. Ik ben nog steeds verbolgen over de cliffhanger waar geen vervolg aan gegeven wordt en dat doet m'n OCD geen goed! Samen met de cliffhanger van Terminator: The Sarah Connor Chronicles… :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 11 september 2015 13:49
    NEE ! Nieuwe JAK & DAXTER maken , geen Valve life !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 11 september 2015 13:52
    Ik zeg ja, maar als het dan een exclusive wordt, word ik heel erg pissig. Voor welk platform dan ook.
    Ik snap er ook geen reet van waarom Valve geen ruk meer doet met Half Life of waarom ze niet even een teken van leven geven voor wat betreft Half life. Ze flikkeren het IP gewoon in de vuilnisbak.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • zuipbeschuit

    • 11 september 2015 13:57
    Lol en dan een PS4 exclusive…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • chemicalscum

    • 11 september 2015 14:19
    Doe maar niet. Ik hoop stiekem nog steeds dat HL3 ver in ontwikkeling is en elke moment kan worden aangekondigd. Al zou ik ook blij zijn met een nieuwe Portal of Left 4 Dead game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 11 september 2015 14:45
    Ik zeg ja doen maar dan door Valve en niet door Naughty Dog, ik zie liever dat Naughty Dog zich bezig houd met The Last of Us 2.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 12 september 2015 13:16
    Zijn ze ook zeker al mee bezig hoor, en volgens mij ook al best lang , zou me niets verbazen als hij volgend jaar uit komt :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 12 september 2015 14:49
    Dat ze ermee bezig zijn dat denk ik ook wel maar of het 2016 wordt betwijfel ik een beetje mede om het feit dat Uncharted 4 in maart 2016 komt, zou natuurlijk wel zo kunnen zijn dat LoU2 rond november 2016 komt.

    Zou vet zijn maar erop rekenen vanwege Uncharted 4 doe ik in ieder geval niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 11 september 2015 16:15
    Aub niet, dan zou de hele sfeer en feel van halflife verpesten

    Die simpele liniaire spellen wat hun maken,
    Ik wil geen hl film maar een game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 11 september 2015 17:49
    Ja hun zijn echt simpel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Archsoulxx

    • 11 september 2015 18:03
    Zou jij willen ophouden onze taal te verkrachten?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 12 september 2015 13:11
    Simpele Linaire spellen ? Like wtf ! door wie ben jij gemolken ? vast en zeker iets in je ogen gekregen ? Naughty dog maakt geniale, oogstrelende pareltjes met liefde voor games ! Valve denkt 100 % alleen maar aan geld, en laten hun fans dubbel en dwars aan de zijkant liggen !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 12 september 2015 15:14
    Uncharted en The Last of Us zijn wel Lineair, simpel Lineair nee dat niet.

    Uncharted en TLOU waren naar mij mening precies zoals jij het beschrijft oftewel pareltjes van games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • D4rKy28

    • 11 september 2015 16:17
    Geen console crap aub xD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 11 september 2015 21:43
    Kijk, en dat is dus een goed voorbeeld waarom ik dus niet aan episodic games begin totdat ze compleet zijn…..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 12 september 2015 09:01
    Inderdaad, ik heb precies hetzelfde. Uiteindelijk heb ik die voor half life wel gespeeld, maar andere games wacht ik altijd af tot alle episodes uit zijn. Ik wil gewoon lekker door kunnen spelen