Nieuws
TheLastOfUsHBO

The Last Of Us is nu uit op HBO Max

Alleen de eerste aflevering

Geschreven door Jari Klapwijk op
De eerste aflevering van The Last Of Us is sinds afgelopen nacht te bekijken via HBO Max. Hierna volgt elke maandag een nieuwe aflevering.

De eerste aflevering heeft een speelduur van 85 minuten. Daarmee is de eerste aflevering langer de de daaropvolgende afleveringen. In de serie speelt Pedro Pascal de rol van Joel en Bella Ramsey de rol van Ellie. Verder zullen ook Nick Offerman als Bill, Merle Dandridge als Marlene en Gabriel Luma als Tommy te zien zijn. De acteurs die Joel en Ellie in de games vertolkten zullen ook een (andere) rol krijgen binnen de show.

Het eerste seizoen van The Last of Us moet het verhaal van de eerste game behandelen, al zal dat verhaal ook worden uitgebreid. De eerder verschenen trailer hint daarnaast naar scènes uit de uitbreiding van de game, Left Behind. De serie is geschreven door gameregisseur Neil Druckmann en Chernobyl-schrijver Craig Mazin. Druckmann regisseert ook een aflevering van de serie.

The Last Of Us kon rekenen op een lovende recensie op Gamer.nl. "Dat is eigenlijk precies waarom deze verfilming zo goed werkt. Joels tragische verlies; Ellie’s volharding; Henry en z’n broertje Sam: The Last of Us zit vol scènes die indruk maken zonder al te veel te leunen op het medium waarop het gebaseerd is."

Dit artikel delen:

Lees meer

'Sons of the Forest vier keer groter dan voorganger' Veertien minuten Atomic Heart-gameplay gelekt
27

Reacties op: The Last Of Us is nu uit op HBO Max

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Zut

    • 16 januari 2023 08:46
    Zin an, na werk meteen aanzetten! Op IMDb staat ie nu zelfs op 9,7, benieuwd hoe de user scores worden ook straks.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 16 januari 2023 08:57
    Ga toch kijken mijn vriendin wil hem zien dus ben benieuwd. Maar moet ook nog seizoen 3 van Sky Rojo kijken

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    controvi

    • 16 januari 2023 09:06
    Ik zag rottentomatoes al op 99% / 97% staan.
    bijzar. Vanavond zit ik na mijn werk direct voor de tv :D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 16 januari 2023 09:14
    Mmm vanavond ook even checken. Ben benieuwd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 16 januari 2023 09:31
    Ik zit er klaar voor!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ShadowKiller

    • 16 januari 2023 09:41
    Vanavond ga ik hem kijken!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 16 januari 2023 10:07
    Ik wacht tot alle aflevering uit zijn (als goed is zal het eerste seizoen aflopen in maart) en dan alles bingewatchen haha. Zin in!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 16 januari 2023 10:38
    @Markus88 Is idd misschien handiger anders moet ik ervoor misschien 2 maanden hbo nemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 16 januari 2023 11:05
    Ben nu net met het laatste siezoen van The Walking Dead bezig, dus zit al lekker in het zombie thema. Daarna aan TLOU beginnen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    controvi

    • 16 januari 2023 11:39
    @woutzorz Loopt die troep nog steeds XD
    Maar zonder dollen. ik heb het eerste seizoen gezien en toen de film. seizoen 2 begonnen en mijn god wat langdradig en eentonig werd het.

    Voor mij moeten zombies of een verdomd goede reden hebben om te bestaan want anders ben je me al snel kwijt. zelfde geld voor de Resident evil series aan games en films. het "oops ik heb een virus vrijgelaten" is too easy maar echt goede verhalen er omheen hebben ze ook niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    tmvde

    • 16 januari 2023 12:14
    @controvi Welke Walking Dead film?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    woutzorz

    • 16 januari 2023 13:08
    @tmvde Ik kan me ook geen film herinneren nee…
    @controvi Dat het langdradig wordt kan ik niet ontkennen, maar dit laatste seizoen kan ik nog prima kijken. Al hadden ze wat mij betreft eerder al wel kunnen stoppen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    controvi

    • 16 januari 2023 13:50
    @woutzorz Sorry XD klopt was geen film. maar heb wel seizoen 1 gezien en 2 stukje maar de wereld van de walking dead en hoe het er aan toe gaat trekt me echt totaal niet.
    Ieder zijn ding natuurlijk :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Akira

    • 16 januari 2023 19:58
    @controvi
    Seizoen 2 was voor mij een reden om die serie stop te zetten. Vond seizoen 1 top, maar 2 was gewoon een drama serie.

    Ik hoorde van collega's dat het wel de moeite waard is omdat het vanaf seizoen 7 weer echt spannend wordt….hahaha nog 4 van de dramaseizoenen te gaan… ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The soy sauce

    • 16 januari 2023 11:26
    Elke maandag een nieuwe episode

    MEEEEEEEHHHHH, waarom flikken ze die shit altijd

    Drop gewoon die hele season

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 16 januari 2023 19:23
    @The soy sauce Is toch wel heel logisch waarom ze dat doen, want dat betekent dat veel mensen dus minimaal 2 a 3 maanden een abonnement houden ipv 1 maand en dan meteen bingewatchen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The soy sauce

    • 16 januari 2023 22:03
    @SuperDre

    I know i know..

    Oke idee: geef alle members die al langer dan een jaar subscripted staan, de mogelijkheid om het hele season al te bekijken : D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Iluyan

    • 16 januari 2023 11:32
    Ik zal toch eerst de hele dag moeten werken maar op het eind van de dag hopelijk iets leuks!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jurry1984

    • 16 januari 2023 13:41
    @Iluyan ik zal alvast verklappen, je hebt iets om naar uit te kijken. Vond de eerste aflevering echt geweldig

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WinNow

    • 16 januari 2023 12:35
    Hoor alleen maar goede verhalen over, heel veel zin in!