Nieuws
The Last of Us

The Last of Us is 17 miljoen keer verkocht

Game kwam vijf jaar geleden uit

Geschreven door Michel Musters op
Sinds de release van The Last of Us in 2013, is de game meer dan 17 miljoen keer verkocht.
Dat laat ontwikkelaar Naughty Dog weten op Twitter. Het gaat hierbij hoogstwaarschijnlijk om verkoop van zowel de PlayStation 3-versie als de remaster op PlayStation 4.


Naughty Dog is hard aan het werk aan The Last of Us: Part 2, dat nog geen releasedatum heeft. De game speelt zich een aantal jaar naar het origineel af, met een wat oudere Ellie. Naughty Dog bevestigde deze E3 overigens dat Ellie het enige speelbare personage is in The Last of Us: Part 2.

Dit artikel delen:

Lees meer

De eerste gameplay van de Xbox One-versie van NieR: Automata Anthem
9

Reacties op: The Last of Us is 17 miljoen keer verkocht

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • casualkiller

    • 15 juni 2018 08:39
    Tja, topgame, ik vond 'Left Behind' ook erg goed!! kan niet wachten voor deel 2 !!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 15 juni 2018 10:13
    Game 2x uitgespeeld en wellicht dat ik een derde keer ga doen voordat ik deel 2 ga doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 15 juni 2018 10:24
    Heb pas de PS3 versie 2e hands bestelt voor 5 euro, hoop em nog dit weekend binnen te hebben. Maar zal er toch nog niet meteen aan beginnen, moet nog steeds verder met Uncharted 2 (en ben nog steeds pissed dat het laatste deel niet ook nog op de PS3 is uitgebracht, het platform waar die geboren was)..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 15 juni 2018 10:35
    @SuperDre jesus man, waar heb je nog meer problemen mee ? dat de ps4 ratchet en clank remake ook niet op de ps2 is uitgekomen ? dat de nieuwe TLOU niet op de ps3 komt ?, ik bedoel, ik lees vaak veel achterlijke shit online, maar dit slaat best wel alles.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Excalibur82

    • 15 juni 2018 13:10
    @casualkiller ik vind het ook best suf dat ik Super Mario Oddessey niet op mijn NES kan spelen! ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 16 juni 2018 13:58
    @SuperDre

    Uhm heb je het hier over uncharted 4 of the last of us 2? Maakt voor rest weinig verschil want beide games zijn nooit bedoeld geweest voor de ps3.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 15 juni 2018 14:12
    "Over 17 million of you have taken this journey with us and your love"

    Klopt natuurlijk niet want er zullen ook zat mensen zijn die de game niet eens uitgespeeld hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Stickz

    • 15 juni 2018 19:04
    @bigds9fan wat jij zegt inderdaad, daarnaast ook nog fysieke versies die zijn doorverkocht. Dus het zullen aanzienlijk meer mensen zijn.

    Wil hem zelf ook nog even tweedehands scoren. Ben erg benieuwd naar deel 2, maar wil eerst deel 1 spelen. Daarbij heb ik het vermoedden dat deel 1 onderdeel gaat worden van een pre-order van deel 2. Als dat het geval is, pre-order ik deel 2 gewoon. 🤓

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Inflatable

    • 16 juni 2018 03:46
    @bigds9fan kijk gewoon naar het trophy percentage, dan zie je inderdaad hoe weinig mensen games uitspelen.. Best triest eigenlijk, maar zo is het nou eenmaal..