Nieuws
The Last of Us

The Last of Us-franchise krijgt officiële podcast

Eerste aflevering verschijnt op 9 juni

Geschreven door Michel Musters op
De The last of Us-games krijgen een officiële podcastreeks.

De eerste aflevering van de officiële podcast komt op 9 juni online - tien dagen voordat het langverwachte The Last of Us: Part 2 online komt. Comedian en The Last of Us-fan Christian Spicer presenteert de podcast, en ontvangt gasten zoals Troy Baker en Ashley Johnson, die respectievelijk Joel en Ellie spelen in de franchise, alsmede schrijver en creative director Neil Druckmann.

De podcast richt zich op alles rondom The Last of Us en het aankomende vervolg, van meer details over de ontwikkeling tot het ontwerpen van de diverse personages. De podcast verschijnt onder andere op Spotify en Apple Podcasts.

Vanavond om 22:00 uur Nederlandse tijd zendt Sony overigens een State of Play van ongeveer 20 minuten uit die volledig draait om The Last of Us: Part 2.

Dit artikel delen:

Lees meer

Journalist hint naar 'revolutionaire' aankondiging rondom Sega Blizzcon is dit jaar officieel geannuleerd
44

Reacties op: The Last of Us-franchise krijgt officiële podcast

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Ansjo

    • 27 mei 2020 12:33
    Educate yourself! Google op de controversie rondom de game en vraag jezelf af of je deel 2 wel wilt kopen. Ik zie zoveel gasten zoiets zeggen van "blind kopen die hap" maar als je weet wat voor richting ze in zijn gegaan… Een hoop feministisch geleuter en een verhaal lijn zo tenenkrommend slecht dat het seizoen 8 van GoT weleens van de troon zou kunnen stoten. Ik krijg dan wel eens de opmerking van "tis maar een game gast" ja maar dit soort onzin gebeurd dus nu overal in de entertainment industrie. Ineens zitten er allemaal van die walgelijke moraalridders die allemaal een messias complex hebben en alles wat wij liefhebben doordrenken met doorgeslagen extreem linkse feministische politieke onzin. Dus ja deel 2 zal best heel mooi zijn en goed speelbaar maar ik wil dit soort bedrijven eigenlijk niet meer steunen.

    Ik wacht iig af tot de 1e recensies binnen zijn van geloofwaardige recenten die ook wel enorm klaar zijn met dat woke gedoe.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zut

    • 27 mei 2020 13:31
    @Ansjo lieve hemel, hou aub eens op met constant dezelfde berichten van je over Tlou2. Anders laat je iedereen zelf bepalen wat ie ervan vindt en laat het los. Het. Is. Maar. Een. Game. Ben bijna geneigd om het spel nu meerdere keren te kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dezwarteziel

    • 27 mei 2020 17:14
    @Zut Ik wil je ook nog even waarschuwen, als je dit spel koopt dan ga je spijt krijgen. En een dubbel gewaarschuwd man telt voor vier. Maar koop jij dat spel maar meerdere keren joh, doe maar vier keer. Dan zal je 4 keer genaaid worden door naughty dog.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zut

    • 27 mei 2020 18:31
    @dezwarteziel net 5x gepreorderd, Ellie Edition

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ansjo

    • 27 mei 2020 19:55
    @Zut Een gewaarschuwd mens telt voor twee. Ik heb totaal geen problemen mee als iemand wat Naughty Dog met deel 2 heeft gedaan ok vindt. Maar ik zie zoveel doorsnee dudes die elkaar taggen van "kopen dude" en geen idee hebben wat Naughty Dog heeft geflikt. Deze game sowieso kopen omdat deel 1 zo goed was is waar Naughty Dog (uiteraard) op hoopt maar ik zou eerst maar even de recensies afwachten van betrouwbare bronnen. Er zijn echt een hele hoop mensen die de preorder direct hebben gecancelled toen ze de leaks hebben gelezen en welke kant de studio is opgegaan.

    Naughty Dog heeft in mijn ogen compleet misbruik gemaakt van het feit dat een hoop mensen blind deel 2 zouden kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 27 mei 2020 13:45
    @Ansjo ik heb alle spoilers lekker gemist en houden zo. Ik laat me gewoon verrassen door die game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    burhan42

    • 27 mei 2020 16:53
    @rpenning

    Je gaat ook verrast worden maar heel groot kans dat het niet een verrassing word waarop jij hoopt.

    Maar jr bent vaak genoeg gewaarschuwd je maakt het wel mee dan denk ik dat je het zal begrijpen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dezwarteziel

    • 27 mei 2020 17:16
    @rpenning Dan ga je met een teleurstelling verrast worden. Veel plezier er mee. Bedenk je op dat moment maar dat je gewaarschuwd bent en dat je niet wilde luisteren. Ik heb m'n collega die me gewaarschuwd heeft bedankt, op m'n blote knieën.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ansjo

    • 27 mei 2020 20:00
    @rpenning De spoilers zelf zijn echt zo slecht als seizoen 8 van Game of Thrones. Van dat niveau. Maar naast de spoilers is dat hele feministische lesbische transgender extreem linkse gedram voor mij de grootste reden om het voorlopig links te laten liggen.

    Maar goed dat wilt natuurlijk niet zeggen of de game ook slecht speelt of niet. Het zal best lekker spelen maar ik wil gewoon geen geld meer uitgeven aan bedrijven die vol zitten met van die moraalridders en mensen aannemen die er niets te zoeken hebben. Alsof je Jesse Klaver, Rob Jetten, Sylvana Simons en Sunny Bergmans een game laat maken.

    Star Wars, Terminator, Ghostbusters, Dr Who, the Witcher zijn al naar de kloten geholpen door dit soort figuren. Marvel is next en daarna volgen de tv series van Lord of the Rings en Wheel of Time.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Bteqq

    • 27 mei 2020 15:48
    @Ansjo en als die recensies goed zijn, koop je hem dan, of blijf je sowieso klagen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dezwarteziel

    • 27 mei 2020 17:18
    @Bteqq het gaat niet op de recensies, het gaat er om wat er in het verhaal gaat gebeuren. Als het verhaal is zoals is gelekt, dan wil ik niks met dit spel te maken hebben. En dat zal voor veel anderen ook gelden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ansjo

    • 27 mei 2020 20:03
    @Bteqq Ik heb zo mijn bronnen die ik vertrouw. Ik lees ook de bronnen die ik niet vertrouw zoals IGN (die the Last Jedi zelfs een 9.6 gaf). Dus ja als de bronnen die ik vertrouw het niet ergerlijk genoeg vinden dan koop ik de game ja. Als de gameplay ook goed is dan. Deel 1 heb ik vaak genoeg uitgespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 27 mei 2020 15:54
    @Ansjo dus je bent het alleen eens met recensenten die jouw mening delen. Lekker objectief dus

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ansjo

    • 27 mei 2020 20:07
    @fonsrutte Hahahah waar slaat die opmerking nou op? Je hebt toch gewoon een aantal mensen/vrienden die je kent waarvan je van tevoren weet dat die min of meer dezelfde smaak hebben als mijzelf? Daar ga ik vanuit. Een recensent die alleen maar Pokemon games recenseert en dan the Last of Us daar heb ik niets aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 27 mei 2020 16:20
    @Ansjo Als je maar hard genoeg doordraaft kan je overal wel een agenda in zien.

    Als GTA 6 opeens een vrouwelijk hoofdpersoon heeft valt dat daar dan ook onder?

    Terwijl genoeg mensen denken, van het mag wel eens.

    Daarnaast willen mensen na zo lang wachten blind de game in gaan.

    Dan die controversie opzoeken verklapt een deel van het verhaal. Je kan pas een oordeel vormen als je de game zelf gespeeld hebt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    burhan42

    • 27 mei 2020 16:51
    @bigds9fan

    Maar dit is niet wat jij denkt dit is veel en veel erger. Ik weet wat wij ook gaan zeggen het je niets gaat boeien en het is je eigen keuze maar wanneer je het gaat spelen is er heel groot kans dat je gaat begrijpen wat wij hier bedoelen. Maar dan nog het blijf je eigen keuze en daarvoor heb ik respect

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dezwarteziel

    • 27 mei 2020 17:20
    @bigds9fan Lekker belangrijk, ik speel altijd met vrouwelijke personages indien mogelijk. Dus, Nee TLOU2 is van een heel ander kaliber. En je kan prima oordelen over een verhaal dat gelekt is, zonder een game te spelen. Een kutverhaal is en blijft een kutverhaal. Net als het laatste seizoen van Game of Thrones maar dan 100 beroerder. Jij kan niet oordelen over de "negatieve" meningen hier, jij weet niet wat wij weten. Als je dat wel weet, kom dan maar terug.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 27 mei 2020 17:37
    @dezwarteziel Het laatste seizoen van Game Of Thrones was minder maar zeker niet k*t.

    Heb de spoilers opgezocht en of ik alles heb meegekregen, geen idee maar als klopt wat ik heb gelezen ben ik juist onder de indruk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ansjo

    • 27 mei 2020 20:18
    @bigds9fan Seizoen 8 was zeker compleet kut. Je zag toch aan alles dat ze door het bron materiaal van George RR Martin heen waren en het ook niet meer wisten?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 27 mei 2020 21:19
    @Ansjo En wat hadden ze dan moeten doen? Wachten tot die man EINDELIJK weer eens wat gaat schrijven?

    De laatste 2 seizoenen waren minder maar zo slecht als bij The Walking Dead werd het niet.