Nieuws

The Last of Us 2 heeft enkel Ellie als protagonist

Joel is niet meer speelbaar

Geschreven door Arran Winmai op
Ontwikkelaar Naughty Dog laat weten dat Ellie het enige speelbare personage is in the Last of Us 2.

In een interview tijdens de E3 werd gevraagd naar de speelbare personages in The Last of Us 2. Co-lead designer Richard Cambier antwoordde met "geen commentaar". Echter reageerde creative director Neil Druckmann met: "Ellie is het enige speelbare personage in de game."

In The Last of Us speel je met zowel Joel als Ellie. Wij gaven het eerste deel een 9,5. Zo zei onze redacteur Simon: "The Last of Us gaat de geschiedenisboeken in als een van de meest volwassen, gedurfde en kwalitatief sterke games in het bestaan van de PlayStation 3."

The Last of Us 2 komt exclusief uit voor PlayStation 4. Een releasedatum is nog niet bekend.

The Last of Us 2

Bron: IGN

Dit artikel delen:

Lees meer

Sony laat zich uit over Fortnite-crossplay op PlayStation 4 Final Fantasy 7 Remake is actief in ontwikkeling
8

Reacties op: The Last of Us 2 heeft enkel Ellie als protagonist

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • casualkiller

    • 15 juni 2018 10:43
    Over deel 1 zeiden ze precies hetzelfde (over Joel) .. en guess what.. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vriess

    • 16 juni 2018 15:33
    @casualkiller
    Precies. Ik denk dat we grotendeels als Ellie spelen, maar misschien een derde, of een kwart van het verhaal als Joel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 15 juni 2018 11:04
    Ik zou het jammer vinden als ik ook niet even als Joel kan spelen. Ik hoop echt dat hij ook een rol speelt in het verhaal. We zien het wel, zal vast ergens in 2019 zijn dat de game uitkomt :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • water

    • 15 juni 2018 11:19
    @Shinjite hij gaat iig in het verhaal een rol krijgen, dat hebben ze al geteased door te zeggen dat ze over joel niks kwijt konden zonder een groot deel van het verhaal te verklappen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shordy1989

    • 15 juni 2018 16:19
    In de eerste trailer van last of us 2 zie je Joel die Ellie vraagt of ze er mee door wilt gaan. Dus hij zal een (minimale) rol spelen in Ellie hoor wraaktocht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • theGrimm

    • 16 juni 2018 14:31
    Jammer, ik speel liever met Joel..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • hubertje

    • 17 juni 2018 08:43
    @theGrimm ik ook 😂

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Marcus88

    • 19 juni 2018 16:15
    dat is wel zuur. de dynamiek tussen die 2 en het afwisselen zorgden juist voor zo'n goede game! (mijn #1 game sowieso) hoop dat het goed komt want ik had ook weinig met de dlc van tlou en op de e3 startte het juist met dat gebeuren haha