Nieuws

‘The Last Guardian wordt getoond op de E3’

Volgens betrouwbare bronnen

Geschreven door David Kers op
The Last Guardian is aanwezig op de E3-beurs volgende week. Dit beweert de Britse krant The Guardian in een artikel op zijn website.

In een artikel, met vijftien E3-games waar The Guardian naar uitkijkt, wordt de veelvuldig uitgestelde game genoemd. ‘We hebben uit erg betrouwbare bronnen vernomen dat dit het jaar is dat Team Ico [de ontwikkelaar] eindelijk zijn vervolg op de geliefde klassiekers Ico en Shadow of the Colossus toont’, schrijft de krant.

The Last Guardian werd voor het eerst op de E3-beurs in 2009 aangekondigd voor de PlayStation 3. Na vele malen uitgesteld te zijn bleef het enkele jaren stil rond de titel. In december 2014 bevestigde de ontwikkelaar echter dat de game nog steeds in ontwikkeling is.

Bron: The Guardian

Dit artikel delen:

Lees meer

Halo 5 bevat geen lokale splitscreen; alle multiplayer maps gratis Call of Duty: Black Ops 3 toch naar PlayStation 3 en Xbox 360
21

Reacties op: ‘The Last Guardian wordt getoond op de E3’

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • ShadowX

    • 10 juni 2015 02:09
    Het spel zal ongetwijfeld naar de PS4 komen en hopelijk hebben ze hem vanaf dat platform vanaf begin opnieuw opgebouwd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jelster

    • 10 juni 2015 07:26
    Een grote drol na de maaltijd. Niemand zit hier meer op te wachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • LiM

    • 10 juni 2015 07:43
    Lekker positief weer…

    Het had ook niét meer kunnen komen. Ik ben juist hardstikke nieuwsgierig! :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 10 juni 2015 09:02
    Ik zit er op te wachten. Shadow of the Colossus is misschien wel de beste game die ik ooit gespeeld heb. Ik heb een uur levenloos voor me uit zitten staren toen ik de game uitgespeeld had, zo groot was de impact.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 10 juni 2015 13:03
    gamen en blowen is ook een fantastische combinatie…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Arrahant

    • 10 juni 2015 20:06
    Een combinatie of simpelweg een twee-eenheid? ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 10 juni 2015 09:12
    Spreek lekker voor jezelf, ik zit hier wel degelijk op te wachten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 10 juni 2015 10:29
    Ik wacht nog altijd trouw op deze titel en ik probeer niet te veel er van te verwachten maar ik zie niet in waarom The Last Guardian een " drol" zou moeten zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 10 juni 2015 09:18
    Moet ICO & SOTC nog steeds uitspelen (PS3 bundel gekocht) dus kan hier weinig over zeggen behalve dat ik hoop dat het nog bestaat want dat eerste filmpje had iets magisch!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vovelic

    • 10 juni 2015 10:13
    Yay! Nu nog hopen dat het echt waar is. Wow eindelijk!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jelster

    • 10 juni 2015 10:36
    Een titel die al meerdere systemen voorbij is gegaan (oorspronkelijke ps2 titel??) Met een beetje algemene computerkennis weet je dat zo'n titel op technisch vlak helaas achterhaald zal zijn.

    Maak er een nieuw spel van, nieuwe titel en ik krijg weer hoop. Maar dit blijft een drol. Sterker nog, een opgewarmde drol uit de magnetron.
    Duke Nukem anyone?

    Nee dankjewel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Baukereg

    • 10 juni 2015 10:51
    Speel jij 'm toch niet. Jou probleem.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 10 juni 2015 11:20
    Met een beetje algemene computerkennis weet je dat de ene game engine inderdaad vast staat in zijn limieten, de andere niet. zo draait call of duty nog altijd op de quake 3 engine, al is die zwaar aangepast. Dus nee, Dat zegt helemaal niets over het uiteindelijke resultaat.

    Duke nukem forever is een slecht voorbeeld, aangezien deze meerdere engines en ontwikkelteams heeft gehad, en de nodige andere ontwikkelproblemen.

    Bovendien ben ik vrij zeker dat The last guardian nooit voor ps2 in ontwikkeling is geweest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 10 juni 2015 11:26
    Tenzij het een nieuwe titel is met dezelfde naam. Opnieuw beginnen is niet zeldzaam in de game industrie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 10 juni 2015 11:51
    En technisch achterhaald hoeft helemaal geen bezwaar te zijn in deze tijden, als het sprookjesachtige prachtig is uitgewerkt met de juiste muziek & ondersteunende gameplay dan weet ik zeker dat ik daar met gemak doorheen kan kijken.

    Duke Nukem had naast de verouderde techniek ook niet veel meer te bieden qua gameplay en/of leuke spelmomenten, zelfs met betere graphics was dat een drol gebleven helaas :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • haastnooit

    • 10 juni 2015 13:05
    "The game has been in development since 2007, and was formally announced at the 2009 Electronic Entertainment Expo with a planned release in 2011 exclusively for the PlayStation 3 video game console" van Wikipedia.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 10 juni 2015 10:43
    YES !! Kijk hier al jaren naar uit :) ze mogen van mij ook ICO en SOTC in HD uitbrengen voor de ps4 hoor :) heb ik geen problemen mee :) en Jelster like WTF spreek idd voor jezelf veel echte gamers wachten wel op deze titel … alleen de GTA generatie weer niet …. typish nederland

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vogeltje

    • 10 juni 2015 12:00
    Daar zijn al PS3 remakes van, dus nee, dat hoeft niet.

    The Last Guardian is altijd welkom op de E3, alhoewel ik mijn verwachtingen er niet meer op ga vestigen ivm de vele teleurstellingen de afgelopen jaren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 11 juni 2015 12:32
    De ps4 is veel krachtiger en heeft veel meer videopower ! dus als er een HD remake op de ps4 zou komen, loopt alles soepeler en is alles strakker ipv al die rare lijntjes enzo

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RPGer

    • 10 juni 2015 13:26
    Niet alles geloven wat in de krant staat.