Nieuws

The Initiative kondigt Perfect Dark aan

Veteranen blazen klassieke shooter nieuw leven in

Geschreven door Jacco Peek op
The Initiative werkt aan een nieuwe Perfect Dark-game. Dat onthult het via een nieuwe trailer.

Momenteel is nog weinig bekend over de game, behalve dat deze 'nog in een vroege ontwikkelfase' is. De trailer toont een wereld die bezwijkt onder natuurramppen en de eerste first-person actie.

Perfect Dark is een klassieke shooter van Rare. Het origineel verscheen in 2000 voor de N64. Het is nog onbekend of het gaat om een reboot of een vervolg.

The Initiative is een nieuwe studio die een paar jaar geleden door Microsoft werd opgericht. Onder andere oud-Rockstar- en Naughty Dog-medewerkers zijn werkzaam bij de studio.

Een releasedatum voor Perfect Dark is nog onbekend. De game is in ontwikkeling voor Xbox Series X, Series S en pc.

Dit artikel delen:

Lees meer

Cyberpunk 2077-auto komt naar Forza Horizon 4 Sephiroth is de nieuwe dlc-vechter voor Super Smash Bros. Ultimate
18

Reacties op: The Initiative kondigt Perfect Dark aan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    wazp

    • 11 december 2020 06:10
    Nice, ben benieuwd naar de gameplay.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 11 december 2020 06:24
    @wazp ik ook vond de perfect dark van micro niet goed op 360. Maar altijd een zwak voor gehad voor de serie omdat het een opvolger was van golden eye

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 11 december 2020 07:24
    Eindelijk.
    Wat een heerlijke aankondiging.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 11 december 2020 08:12
    Heel. Erg. Vet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 11 december 2020 09:15
    Mwa vond inderdaad perfect dark op de 360 enorm ruk. En nu beloofd het ook niet veel goeds met dat ze een bodycam feel willen moet ik gelijk aan mirror’s edge denken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 11 december 2020 09:31
    @Roy36NL Geeft het continu haten veel voldoening ?
    Je hebt niet eens gameplay gezien en bent al bevooroordeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 11 december 2020 09:45
    @xeros leg me ff uit waar ik nu haat dan ? Ik zeg het beloofd niet veel goeds dat mag ik toch concluderen op basis van wat ik in het filmpje hoor ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 11 december 2020 10:20
    @Roy36NL nee heeft geen zin.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 11 december 2020 10:32
    @xeros lijkt me ook zinloos om een persoonlijke mening aan te vallen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 11 december 2020 17:14
    @Roy36NL Het is een trailer, dat zegt natuurlijk niet zoveel over de uiteindelijke game. Ik heb er wel vertrouwen in met deze ontwikkelaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 11 december 2020 17:27
    @fonsrutte dat mag. Ik ben door het commentaar over de bodycam view en het feit dat IK (een mening) perfect dark op de 360 geen hol aan vond wat minder enthousiast.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Heccer_NL

    • 11 december 2020 10:25
    Mooie trailer, nu de gameplay nog we zullen zien!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • 004

    • 11 december 2020 12:04
    Supertof dat er een nieuwe Perfect Dark aankomt. Alleen jammer dat de quote "The laws of nature are not meant to be broken" in zit. Ten eerste is het een niks zeggende zin, de wetten van de natuur kunnen wij niet breken. Ten tweede is er al genoeg weerstand in deze tijd tegen de wetenschap die over het algemeen meer logica in de wereld brengt wat nodig is.

    Zo`n oneliner slaat natuurlijk goed aan bij een bepaalde doelgroep en is eigenlijk nog meer olie op het vuur. Ik neem aan dat dit niet de bedoeling is van de schrijvers van het script tenzij zij een gelovige inslag hebben oid, mocht dit zo zijn zou ik dat kwalijk vinden.

    Ik hoop dat dit niet de hoofdmoot van het verhaal gaat worden en mocht dat wel zo zijn dan hoop ik alsnog op toffe gameplay en kwaliteit op de hoogte van de oude versie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 11 december 2020 12:19
    @004 Weather modification👆🏼

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • 004

    • 11 december 2020 12:58
    @TommyVercetti Wat bedoel je daar mee? Als je het weer beinvloed breek je daarmee geen natuurwetten als dat is wat je bedoelt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • -it-

    • 11 december 2020 16:33
    @004 Natuurwetten niet te breken? Dat denk je nu. Vroeger wisten ze ook zeker dat de aarde plat was. Of dat de zon om de aarde draaide ipv andersom.

    Wie weet wat we over 10000 jaar weten…. We weten helemaal niks in deze tijd als je het grote plaatje bekijkt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • 004

    • 12 december 2020 01:15
    @-it- Misschien heb je gelijk en time will tell, ik ben er qua de logica waarmee ik nu redeneer echter sceptisch over :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    vjiezze vir

    • 11 december 2020 12:08
    Vond toenertijd toffe game.. alleen al nice deze weer nieuw leven in te laten blazen