Nieuws
The Elder Scrolls Online

The Elder Scrolls Online: Summerset aangekondigd

Verschijnt op 5 juni

Geschreven door Michel Musters op
Bethesda heeft een nieuwe uitbreiding voor The Elder Scrolls Online aangekondigd, Summerset.
In de uitbreiding doen spelers de Summerset-eilanden aan. Dit is het thuisgebied van de High Elves en was eerder al speelbaar in The Elder Scrolls: Arena uit 1994.


De uitbreiding bevat logischerwijs een nieuwe zone en verhaal, een nieuwe skill line gebaseerd op de Psijic Order en de mogelijkheid om sieraden te craften. Nieuwe spelers kunnen Summerset spelen met een nieuw personage. De uitbreiding komt op 5 juni uit voor pc, PlayStation 4 en Xbox One.

Om de aankondiging te vieren is The Elder Scrolls Online vanaf vandaag een kleine week gratis te spelen op pc, PlayStation 4 en Xbox One. Deze actie duurt tot 27 maart.

Dit artikel delen:

Lees meer

Zelda: Breath of the Wild is game van het jaar op GDC Awards Ark: Survival Evolved voor Switch aangekondigd
9

Reacties op: The Elder Scrolls Online: Summerset aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • bashnag

    • 22 maart 2018 09:20
    Ik wil een singleplayer en niet weer een multi

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Suurbier

    • 22 maart 2018 10:12
    @bashnag Helemaal mee eens, al gaat TES6 helaas nog wel even duren

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 22 maart 2018 11:02
    @Suurbier Als je naar de release lijst kijkt wijst alles op een nieuwe TES dit jaar.
    Het blijft natuurlijk speculeren maar:

    Oblivion: 2006
    Fallout 3: 2008
    Skyrim: 2011
    Fallout 4: 2015

    Vorig jaar had Bethesda (de uitgever kant, niet de studio) best wat toffe games, maar het was alsnog mager, ik verwacht dit jaar wel een nieuwe TES.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ayho

    • 22 maart 2018 15:14
    @Krytuun ze komen volgens mij met starfield een sci fi rpg

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • martijn3107

    • 22 maart 2018 18:43
    @Krytuun Jammer genoeg heeft tod howard laten weten eind 2016 dacht ik dat een nieuwe elder scrols nog niet in ontwikkeling was. Ik hoop met je mee dat ie dit jaar uitkomt maar ik gok van niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 22 maart 2018 21:11
    @martijn3107 natuurlijk zeggen ze van niet. Ze willen weer net zo'n klapper maken als met fallout 4. "We kondigen vandaag de game aan, over 3 maanden komt ie uit"

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 22 maart 2018 10:14
    @bashnag Dit is een uitbereiding op een al bestaande game hoor. En wordt door een compleet ander team gedaan dan de single player games. Dus dat heeft totaal geen invloed op elkaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ragpost

    • 24 maart 2018 14:37
    @bashnag Als je geen problemen hebt met mods, dan zou ik het "Beyond Skyrim" project in de gaten houden!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Vriess

    • 22 maart 2018 15:18
    Ok…daarmee vliegen hoop en speculatie over TES VI: Summerset dus regelrecht het raam uit. Hè…SHIT!!