Nieuws

The Elder Scrolls Online PS4-beta begint morgen

Mmo-spel verschijnt 9 juni

Geschreven door David Kers op
De publieke PlayStation 4-beta van The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited gaat morgen van start. Deelname aan de beta vereist een persoonlijke uitnodiging die door uitgever Bethesda Softworks wordt verstuurd.

The Elder Scrolls Online verscheen in april voor pc en Mac. Het spel is onderdeel van The Elder Scrolls-reeks en is het eerste deel dat volledig in multiplayer te spelen is. Net als de voorgaande games kiezen spelers uit verschillende klassen, elk met unieke vaardigheden. Spelers bewandelen zonder abonnementskosten de wereld van Tamriel.

De beta van het mmo-spel begint op donderdag 23 april en loopt tot maandag 27 april. The Elder Scrolls Online verschijnt op 9 juni voor PlayStation 4 en Xbox One. Lees voor meer informatie de review op Gamer.nl.

Bron: PlayStation Blog

Dit artikel delen:

Lees meer

Strategiegame Total War: Warhammer aangekondigd Axiom Verge verschijnt in mei op Steam
10

Reacties op: The Elder Scrolls Online PS4-beta begint morgen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • water

    • 22 april 2015 16:51
    nog geen mail gehad, hoop dat ik hem gaandeweg nog wel krijg, ben wel nieuwsgierig naar deze titel op consoles.
    Vind Final fantasy XIV: a realm reborn echt heerlijk werken op de console, veel actiever ook dan een toetsenbord wat het nog veel leuker maakt en nog crossplay ook. ook kon je met 1 knop in je settings wisselen van toetsenbord naar controller, ideaal.
    ben benieuwd hoe ze dat bij deze MMO het aan hebben gepakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 22 april 2015 17:28
    De grootste troep die er is kwa mmo

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Altijdgriep

    • 22 april 2015 17:59
    Dit kan gewoon geen succes worden, de doorgewinterde MMO-speler heeft deze al lang op de pc gespeeld en de gemiddelde PS4 speler gaat echt niet in de zomer aan een MMO beginnen.

    De enige manier om een beetje populatie op de PS4 te krijgen is door het free to play te maken, echter zal de kwaliteit van het spel dan wel om te huilen zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 22 april 2015 22:39
    Hij is niet free to play, maar buy to play, net zoals bijvoorbeeld guild wars 1 en 2, allebei toch niet echt een mislukkeling te noemen. En ik zie t juist wel zitten om met een groep vrienden samen te spelen, met voice chat, lekker onderuit op de bank. Ik vind het ook op de pc wel degelijk leuk om te spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Linksquest

    • 22 april 2015 20:57
    Ben blij dat je niet langer per maand hoeft te betalen, dat ik best jammer vond in Final Fantasy XIV. Wacht wel met deze game tot hij afgeprijsd is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Alpaca

    • 23 april 2015 10:09
    Is het nog mogelijk om je voor de beta in te schrijven?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 23 april 2015 10:29
    Ben wel benieuwd naar deze versie, MMO op de PC hoeft voor mij niet maar onderuit op een bank samen met vrienden / nieuwe vrienden spelen lijkt me dan best een relaxte ervaring.

    Hopelijk komen er goede inhoudelijke reviews zodat ik mening goed kan vormen want vooralsnog ben ik redelijk in het donker of het wat voor mij is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MIG5

    • 23 april 2015 16:11
    iemand nog een xbox one code over ??

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 23 april 2015 17:50
    voor de ps4 beta? dat staat namelijk in de titel van t bericht

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MIG5

    • 23 april 2015 21:19
    Klopt maar hij is ook voor de xbox beetje raar dat ze dat niet vermelden in dit artikel.