Spelers die interesse hebben in deze snelle mogelijkheid tot extra credits en loot, moeten een aantal stappen doorlopen. De Madison Field Hospital-missie moet op Hard-modus worden gekozen. Spelers moeten zich richting de baas bewegen en vijanden verslaan of ze voorbij rennen.
Daarna moeten zij Hutch vermoorden, door de deur lopen en zijn kloon vernietigen. Na dit gevecht kunnen spelers Phoenix Credits en loot verzamelen. Het doden van het eigen personage geeft spelers de mogelijkheid de gehele missie opnieuw te doen en nogmaals credits en loot te verzamelen.
Het is niet duidelijk hoelang dit mogelijk blijft in The Division. Eerder verschenen al verschillende patches voor Ubisoft’s titel die soortgelijke exploitaties uit de game verwijderde.
Reacties op: The Division-onderdeel biedt mogelijkheid tot extra loot
unipro81
De opbrengst is dan relatief laag ook nog. Een beetje als de loot cave van destiny. Ja, je krijgt er loot mee…nee, het zet geen zoden aan de dijk. Beter farm je 'Lincoln Tunnel' wanneer die challenge is. Dat is toch wel de makkelijkste challenge en geeft 30 credits per keer
pepsi
unipro81
Waar heb jij het over. Jij speelt de Division duidelijk niet….?
pepsi
unipro81
Jaja, je kan goed knippen en plakken. Maar speel jij het spel? Weet je waar ik het over had? Geef daar nou eens antwoord op?
unipro81
Ik zal je een klein beetje helpen. Je moet misschien eens proberen niet overal altijd maar op te willen reageren en zo bijdehand te doen naar mensen.
Ik zeg namelijk juist dat zo'n glitch interessant lijkt, maar relatief weinig oplevert. De challenge farmen daarentegen, dát is gewoon het spel spelen zoals dat bedoeld is. Farmen is geen cheaten namelijk. Farmen is gewoon dezelfde zaken steeds opnieuw doen….om daarmee betere loot te kunnen halen of om betere gear te kunnen kopen.
En zelfs al gebruik je een exploit. Ik jaag in Destiny ook nog steeds naar een Crux of Crota. Daarvoor moet ik de Crota Raid op Hard doen. Mensen hebben daar weinig zin in, dus glitch ik elke week met drie poppetjes tot Crota (de eindbaas) in mijn eentje, zodat we dan met 6 man die even drie keer neerhalen…hopend op die Crux. Dat doe ik/doen we juist omdat het spel zo leuk is, omdat we die betere gear willen, zodat de andere endgame content leuker wordt….of gewoon omdat je alle gear wilt hebben, zoals in geval van Destiny mijn Necrocasm…
Dus om in je eigen bewoordingen te blijven. Je kan mensen ook gewoon eens in hun waarde laten en niet maar iedereen op de tenen proberen te trappen., het is maar een suggestie.
wootism
Glitches gebruiken is inderdaad niet hoe je de game hoort te spelen. Dat snap je zelf hopelijk ook wel.
unipro81
Hoe moeilijk is lezen! Ik zeg toch juist dat die glitch je relatief weinig oplevert en je dan beter de challenge kan farmen! Hoe moeilijk is het om te lezen zeg…jezus….stelletje napraters…
en qua Destiny glitch…Je springt gewoon over wat muren heen, anders dan bedoeld in het level design. Glitchen is dan ook niet een geheel terechte term. Door het relatief hoge lightlevel dat je nu hebt is het sowieso gewoon heel makkelijk om de oude raids te doorlopen. Vault of Glass doen we nu ook in een klein half uur ipv de eerdere 1,5 tot 2,5 uur. Dat heeft….en dat is wat Pepsi zei…niets te maken met of je het spel wel of niet leuk genoeg vindt.
boomboomsate
"Je moet misschien eens proberen niet overal altijd maar op te willen reageren en zo bijdehand te doen naar mensen."…
Agree to disagree
Inzanity_91
Overigens is het "farmen" van Hornet in the Russian Consulate veel effectiever, je hebt daar namelijk ook een relatief hoge kans op high-ends. Wel moet je hier bijna de hele Challenge missie voor verslaan, wat voor sommige spelers nog wel moeilijk is.
acegreennld
Tektwo
unipro81
Bij Loot Driven games wel ja. Daar willen 'we' zo snel mogelijk de goede loot hebben en klaar zijn voor de endgame content
De denkfout is dan ook dat 'level 30' het doel is. Dan begint het pas
coenschoen