Nieuws
The Division

The Division krijgt volgende week een open bèta

Laatste bèta voor release in maart

Geschreven door Lucas May op

Ubisoft heeft een open bèta aangekondigd voor The Division. Deze bèta wordt beschikbaar gesteld voor gebruiker op pc, PlayStation 4 en Xbox One.

Eind januari vond een gesloten bèta plaats, nu krijgen alle spelers de mogelijkheid om The Division te testen. De open bèta bevat een nieuwe missie waar een eerder nog onbekende factie wordt geïntroduceerd: The Cleaners. Hiernaast is het hoofdkwartier uitgebreid, waardoor een turret kan worden vrijgespeeld. De volledige lijst met verbeteringen is te vinden op de officiële forums.

De open bèta is vanaf 18 februari voor Xbox One-gebruikers. Een dag later wordt de open bèta beschikbaar op PlayStation 4 en pc.

The Division open beta

Bron: The Division Website

Dit artikel delen:

Lees meer

Systeemeisen voor Hitman bekendgemaakt door Square-Enix Rocket League vanaf 17 februari beschikbaar voor Xbox One
34

Reacties op: The Division krijgt volgende week een open bèta

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • xsuperaim

    • 10 februari 2016 10:19
    Hmm nieuw missie, heb de closed beta eigenlijk al kapot gespeeld.


    Maar veel vrienden hadden het niet En natuurlijk voor de unlockables., ik denk dat ik toch de open beta ook downloaden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • maartencartman

    • 10 februari 2016 10:26
    Super ! Kan ik hem mooi even testen op mijn PC.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 10 februari 2016 10:29
    Haha kopen bedrijven zoals Microsoft en Sony tegenwoordig nou ook al timed exlusive toegang tot een beta?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • garciagarcia

    • 10 februari 2016 11:45
    @pepsi
    Tja, verbaas me er ook over…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Maki

    • 10 februari 2016 13:43
    @pepsi Jaren geleden gebeurden dit al op de console markt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • xsuperaim

    • 10 februari 2016 10:37
    New Mission Available to play, Subway Morgue:
    Encounter a new faction: The Cleaners
    Explore a Mass Grave while trying to restore power to the city.
    Rescue the missing Engineer, Paul Rhodes
    Unlock an additional Wing in the Base of Operations:
    The first upgrade to the Tech Wing is now available
    A new Skill can now be unlocked: The Deployable Turret
    Numerous Dark Zone updates and improvements:
    New High End weapons available in the Dark Zone
    Refresh rate on Dark Zone chests has been greatly reduced
    Non-player enemies in the Dark Zone have been significantly increased in number
    Non-player enemies in the Dark Zone have been buffed slightly
    The Manhunt Timer now pauses instead of refreshing while in combat as a level 5 Rogue
    The Reward for surviving as a Rogue Agent has been increased to 1.5x the kill bounty
    The Health Bar for Agents in the Dark Zone now only turns red when they actually become Rogue
    A new warning icon has been added to indicate an Agent who has shot another player but has not done enough damage to go Rogue
    Dark Zone experience leveling curve has been adjusted slightly
    Disabled the option to transfer Dark Zone brackets as a Rogue (This prevents players using Bracket Transfer as a means to escape after becoming Rogue)
    Removed some ropes that allowed players to reach areas that gave them an unfair advantage
    Other changes
    New Ubisoft Club Action available for participating in the Open Beta unlocking an exclusive reward in-game
    New and improved Tutorial Video
    Tutorial video is now available to view from t he Character Select Screen
    Fixed two bugs that allowed players to become invisible to other players
    Fixed an exploit with Ballistic Shield Skill that allowed players to become invincible
    Cheat Detection and Prevention additions and updates
    Fixed mismatch of stats that occurred occasionally between Vendor Inventory and Player Inventory when item purchased
    Adjusted player movement speed while running with a grenade in hand
    Fixed a bug that sometimes caused other player's name and health bar to not be visible in the Dark Zone
    Fixed some Weapon Mods that resulted in incorrect stat values when equipped
    Fixed some weapons that didn't appear as Contaminated when obtained in the Dark Zone
    Fixed a bug with the Reward Claims Vendor that caused stacks of consumables to be decreased under specific circumstances
    Fixed a bug with stats display not updating when browsing Vendor Inventories
    Fixed a bug that caused continuous vibration under very specific conditions
    Fixed a very rare bug that prevented players from being able to fire or switch their weapons
    Added mission Dialogue lines in Missing Persons: Heather Lau Side Mission
    Several environment fixes to prevent falling through world issues in specific places
    Multiple stability fixes (23 unique crashes fixed)
    Server optimizations and improvements (players will receive less connection errors now)
    Multiple localization fixes and improvements
    Additional polish & bug fixes too numerous to mention!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • gebakkenei

    • 10 februari 2016 10:38
    Zal s kijken of t wat is.. haakte af over t verhaal van kogelsponzen maar ga t nu zelf s proberen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • XXMiMa20XX

    • 10 februari 2016 10:55
    @gebakkenei Het is echt een shooter in de stijl van een RPG, dus denk aan Borderlands en Destiny qua shooteractie. Ja het voelt realistisch doordat je tegen mensen schiet, maar het is bedoeld als RPG en dit merk je ook met grinden naar nieuwe gear, wat dan sterker is dan oude gear etc. Als je er zo ingaat valt het reuze mee met de kogelsponzen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 10 februari 2016 11:46
    @XXMiMa20XX

    Realistisch ? Echt niet
    Zoveel kogels als je nodig hebt om te killen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 10 februari 2016 12:17
    @RavenMMG

    Hij zegt dat het zo aan VOELT vanwege de realistische setting.
    Wat niet wil zeggen dat het zo is he ;)

    Als je deze titel als een RPG in een hedendaagse omgeving bekijkt, dan is het allemaal prima te behappen na mijn idee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • RavenMMG

    • 10 februari 2016 13:04
    @Edwin1984

    Veel te saai en geen skill nodig , alleen goede gear

    Niks voor mij

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • incarnatus

    • 10 februari 2016 14:52
    @RavenMMG
    Geen skills nodig zegt hij 😅

    Dude, plaatsbepaling is alles in dit spel.
    Je gaat het niet redden met alleen goede gear.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hellraidermike

    • 10 februari 2016 19:34
    @incarnatus

    Je hebt niet weinig skill nodig.

    Tegen AI is het super simpel, wacht tot ze reloaden schiet tot je clip leeg is. Repeat.

    Tegen andere mensen, precies hetzelfde alleen doet de ander precies hetzelfe dus wil er nog wel eens een granaatje over en weer vliegen.
    Verder niet veel.

    Daarnaast klopt de setting niet met wat de game wil zijn.
    Als je een game wil maken die realistisch overkomt(dat willen ze door precies new york na te maken), dan moet je de combat ook realistisch maken. Dat is wat mensen verwachten ook al is het een RPG.

    Games zoals borderlands komen ermee weg omdat het zo hoort aan te voelen. De stijl is niet realistisch, dus is het ok dat je 30 ammo nodig hebt om iemand te killen.

    Ik zie The division dan ook als een of andere poging om geld te verdienen, door verschillende zooi door elkaar te gooien en de tom clancy naam te gebruiken. (Dit hoort absoluut niet in de tom clancy reeks).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • XXMiMa20XX

    • 11 februari 2016 20:34
    @Hellraidermike Qua skill merkte ik in de beta dat er wel degelijk wat skill bij kan komen kijken, vooral wanneer je de story missie op hard alleen speelt. De enemies flanken je goed, ook al is de AI nogal wisselend en doen ze soms rare dingen. Je wordt bekogeld met veel granaten waardoor je niet op een plek in cover kan blijven zitten. Voor mij zeker een pittig gebeuren en ik denk dat het in de main game en met de endgame content alleen maar pittiger wordt. Daarnaast was de recoil eindelijk eens echt goed. Een assault rifle geeft bij meerdere kogels echt veel terugslag waardoor je de vijand niet meer kan raken. Burst vuren was echt de oplossing. De recoil bij shotguns en SMG's was weer volledig anders. Ook hier speelt het realisme mee, waar de game je in wil zetten.

    Kijk ik snap dat het gek voelt, wanneer je meerdere kogels nodig hebt om een menselijke vijand neer te halen. Maar het is ook gek dat je in een RPG grind voor nieuwe gear en dat die nieuwe gear geen exceptioneel verschil maakt met je andere gear. Want wat is dan het nut van het grinden naar nieuwe gear? Ik vind het juist tof dat ze deze mix aandurven, net als de nieuwe multiplayer opzet , is het iets nieuws en gewaagd iets wat veel te weinig gebeurd in de gamesindustrie tegenwoordig. Zeker voor zo'n grote release, dus hulde daarvoor aan de ontwikkelaar. Nu hoop ik dat het spel ook na release enorm lang tof blijft en dat ze niet dezelfde fout maken als bij Destiny. Ik vind het dan wel weer jammer dat veel gamers deze innovatieve dingen (nog) niet waarderen en zonder de game ook maar een kans te geven alles aangrijpen om het af te kunnen branden. Soms vraag ik me af wat gamers dan wel willen, want als de zoveelste Fifa of COD uitkomt, wordt er weer gezegd dat die games geen vernieuwing brengen. Brengt een game eens goede vernieuwingen en innovatieve ideeën is het weer niet goed. Dat is oprecht jammer!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hellraidermike

    • 11 februari 2016 22:25
    @XXMiMa20XX

    Wat is er zo innovatief aan, er is echt totaal niks nieuws of origineels aan.

    Borderlands en andere spellen doen het al veel langer, en 100x beter.

    Dit is weer gewoon een poging om nog even wat geld binnen te harken onder de naam tom clancy.
    En heb daarom ook het idee dat wildlands ook precies zo'n game word.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • XXMiMa20XX

    • 12 februari 2016 08:21
    @Hellraidermike De opzet van de multiplayer "The Darkzone" is in mijn ogen zeer uniek. Ik heb dit in nog geen enkele andere game gezien, waarin er niet een echte dedicated PVP aanwezig is, maar een mix van PVE en PVP. Daarnaast is de setting voor een RPG redelijk uniek. Dit is al heel wat voor zo'n grote titel in de huidige gameindustrie qua triple AAA titels.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Hellraidermike

    • 12 februari 2016 14:56
    @XXMiMa20XX

    Darkzone is gewoon een ander woord voor arena, en daar is niks unieks aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • XXMiMa20XX

    • 10 februari 2016 10:53
    Yeah dat wordt weer een weekendje lekker in The Division duiken! :D Nice dat dit keer de beta open is zodat ik ook met wat maten kan spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 10 februari 2016 11:58
    Goede zaak deze 'gesloten' en open beta's. Ik was na 2 dagen dit spel al zat, maar is beter dan dat ze een kapot spel in de verkoop zetten. Dus dat doet Ubisoft wel netjes.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Agent4125

    • 10 februari 2016 12:30
    Vraag me af hoe lang dit origineel en leuk blijft, zonder dat het grinden als 'werk' gaat voelen. Wel goed, zo'n open beta. In ieder geval maar eens proberen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.