Nieuws
The Division

The Division krijgt vandaag update met nieuwe content

Ook bugs worden opgelost

Geschreven door Redactie Gamer.nl op

Update 1.2 voor Tom Clancy's The Division is vanaf vandaag beschikbaar. De gratis dlc genaamd Confict heeft een nieuwe Incursion-missie genaamd Clear Sky.

Spelers moeten in Columbus Circle strijden met de ontsnapte gevangenen genaamd Rikers. Het doel in Clear Sky is om een luchtafweerinstallatie te veroveren. De update bevat ook meerdere high-value targets. Deze doelwitten moeten binnen een beperkte tijdslimiet worden uitgeschakeld. Spelers krijgen één poging om een doelwit te elimineren. 


De Dark Zone wordt ook aangepast waardoor het mogelijk wordt om loot van spelers te veroveren door het touw door te snijden tijdens de extractie. Verder worden er diverse bugs opgelost, waaronder een exploit waarmee spelers het effect van talenten kunnen opstapelen door ze snel te selecteren en weer te deselecteren.

Dit artikel delen:

Lees meer

Shadow of the Beast Kingdom Come: Deliverance uitgesteld naar 2017
21

Reacties op: The Division krijgt vandaag update met nieuwe content

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • vladimirr

    • 24 mei 2016 11:15
    still more bugs than real bugs in real life.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mcbrew

    • 24 mei 2016 11:26
    @vladimirr ik speel the Division al sinds de release (PS4) en ik ben nog niet veel bugs tegen gekomen. Welke bugs doel je op?

    ontopic: Tof dat ze gratis content blijven toevoegen. Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe incursion. En de Darkzone veranderingen zijn ook echt een leuke toevoeging denk ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 24 mei 2016 11:44
    @mcbrew Copy paste patchnotes. En dit is van de huidige patch alleen.

    Fixed a bug where the effects of player talents would stack when the talent was repeatedly equipped and unequipped.
    Fixed a bug where the Reckless gear talent would increase player damage resistance instead of decreasing it.
    Fixed a bug where the Balanced gear talent would remain active indefinitely after the weapon was shouldered.
    Fixed a bug with the Brutal gear talent where the damage was multiplicative instead of additive.
    Fixed a bug with the One is None character talent where the weapon could jam when the magazine was down to one bullet.
    Fixed a bug with the Specialized gear talent where it wouldn’t account for subsequent gear changes after the backpack was equipped.
    Fixed a bug with the Path of the Nomad talent where the Health on Kill wouldn’t work if the kill was done with a melee attack.
    Fixed a bug with the Tactician’s Authority talent where it wouldn’t trigger properly against other Players.
    Fixed a bug where talents that are triggered by skills could be activated by just aiming the skill instead of using it.
    Fixed a bug where bleed resistance could roll above 100% on some items.
    Fixed a bug where players could exit the playable map area by using the mobile cover skill.
    Fixed an issue where some doors at the entrance of main missions would not open after restarting the mission.
    Fixed a bug where one of the Base of Operation wings would not unlock after completing Subway Morgue or Lincoln Tunnel missions.
    Fixed a bug where players would not be able to upgrade their Base of Operation wings correctly.
    Fixed a bug where the Small RDS Scope Mod would not roll weapon damage bonus, even though it was stated in the blueprint as a guaranteed stat.
    Fixed a bug where the Base of Operations NPC speech was too repetitive.
    Fixed an issue where the Base of Operations wing resources would not be displayed correctly if at least one of the wings was not activated (laptop not accessed).
    Players will no longer be teleported to an incorrect checkpoint during the “Rescue: Tenderloin Civilians” side mission.
    Fixed a bug where using a consumable would not allow the player to aim until the animation finished.
    Fixed some visual replication problems when swapping weapons while in the Dark Zone checkpoints.
    Player characters will now properly holster their weapons when climbing over high cover.
    Improved UI tooltips for trading between players.
    Fixed an instance where players would be teleported back to the Safe House during the “Hostage Rescue: Midtown East” medical encounter.
    Fixed a bug where players would be teleported to last checkpoint in Hudson Refugee Camp.
    Fixed an issue where players could not matchmake for Free Roam from the mega map, while in Brooklyn.
    Fixed a bug where the Ballistic Shield visual would become corrupted if the player changed shoulder view while using it.
    Fixed a bug where the defense turrets in Falcon Lost would be able to shoot players through covers from a medium-long range.
    Fixed some objects in Falcon Lost that would not provide tactical cover.
    Fixed a number of tooltips not displaying correctly in Arabic localization.
    Fixed some instances where dead civilians would need things from the player.
    Fixed a rare case where Rogue status would expire too soon.
    Fixed a bug where the player could fall through the map in Brooklyn.
    Crafting will now properly update blueprint stats if the player has switched their Firearms values while in the Base of Operations.
    Players can no longer phase transfer to a group member’s higher Dark Zone bracket while having Rogue status.
    Fixed a bug where automatching would return the wrong difficulty for missions when failing to find a match.
    Fixed a bug where the player’s own character could obstruct aiming while in cover.
    And many more!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 24 mei 2016 12:07
    @HighNesZ

    dit bedoel ik xd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • vladimirr

    • 24 mei 2016 12:10
    @mcbrew tof dat ze gratis content blijven toevoegen? ja dat mag ik hopen voor een spel dat wat? 2 maanden oud is xd.

    kijk alleen al naar mass effect 3 of battlefield 4, deze spellen werden bijv. enorm goed ondersteund door de goddelijke EA. tot op de dag van vandaag word battlefield 4, een spel van bijna 4 jaar oud nog steeds ondersteund!!!!!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 25 mei 2016 02:54
    @vladimirr Diablo 2 wordt na 16 jaar nog steeds ondersteund, Als EA al goddelijk is met na 4 jaar nog ondersteunen, wat is blizzard dan wel niet?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Soushkin

    • 24 mei 2016 11:37
    Ben ook erg benieuwd. Zelf ook vrij weinig last van bugs (gehad)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Edwin1984

    • 24 mei 2016 12:28
    @Soushkin

    Ben gestopt vanwege de bugs en irritaties, maar het ligt ook aan het platform waarop je speelt. De console versies zullen hier minder last van hebben in tegenstelling tot de pc versie.

    Ik ga het met deze update nog een tweede kans geven, kijken hoe de zaken er nu voor staan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Soushkin

    • 24 mei 2016 14:11
    @Edwin1984 ja speel zelf op ps4. Eigenlijk de enige bugs die ik heb gezien is door de grond heen verdwijnen. En af en toe missie niet kunnen starten. Ga het vanavond eens zien. Al hoor ik al van vrienden dat er weer bugs bij gekomen zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 24 mei 2016 14:17
    @Soushkin Met elke update lossen ze er een paar op en komen er weer een paar bij. Oude bugs zoals one is none zit er nog in.

    One is none - Still not working.
    Double Screen glitch/UI BUG | Video - Occurs when entering another person's instance. Thankyou to /u/Vuist & /u/somethingsomethingeh
    Chat - Not working at all for some players.
    Items - Some items cannot be marked as junk/and are showing different stats to what they have.
    Incursions - Getting teleported back to the start of clear sky even in a fresh started group.
    Map - Map seems to be bugged and unable to move or click some areas.
    PS4 Dante's run & southpaw safehouse - Not giving access to S&D; missions
    Assignment objectives (combat/crafting/dark zone) - not appearing on map
    Settings - Sliders in menu cannot be altered
    Armor Value Disappears - Thankyou to /u/ReddzFoxx
    Missing Player Account - Charactor/missing agents upon login.
    Banned - Some accounts have been banned because of association to a hacker/unaware someone was hacking within a group during playtime. (This has come about through personally experience as I was fine then all of a sudden was miked. Found out a player in a public group that added me also got banned EDIT: This is not saying I was hacking it is directed at displaying the person that I contacted was hacking resulting in banning my account).
    Graphical Error - Not displaying explosions for grenades.
    Frame Rate Drops - when in combat or map on console (Not really a bug but could be fixed)
    On deconstructing in the stash - Dialog can play up if cache is involved. SOLUTION: Alt + F4.
    Small RDS Scope (iLvl32 from DZ2(?)) with fixed perk weapon damage does still not roll weapon damage. It still rolls two random perks even though they confirmed fixing it.
    Gear Score Dropping - Still able to drop gearscore with pistol.
    Invisible Walls In DZ
    Combat Medic - still destroys Smart Cover
    Visual Bug(?): Huge shadow pop ins after 1.2.
    Dialog - The "you have new master mods" message still pops up when going to your skill menu.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Soushkin

    • 24 mei 2016 14:45
    @HighNesZ thx voor de info. We zullen zien. Ben desondanks toch wel benieuwd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • El Ninjo

    • 24 mei 2016 15:11
    De eerste indrukken zijn goed, wat HighNesZ geplaatst heeft komt allemaal van Reddit. Uit die subreddit komt héél véél azijnpisserij.

    Ik mis content, maar zoveel bugs heb ik niet gehad, exploits nooit misbruikt. Vrienden van me welke nu aan het spelen zijn hebben al mooie gear verdiend met HVT missies.

    Kan niet wachten tot ik hem vanavond weer kan spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • HighNesZ

    • 24 mei 2016 15:39
    @El Ninjo Copy paste patchnotes staat er dan ook bij, deze zullen hetzelfde zijn op Ubisoft forum of waar dan ook. De 2e post is enkel feedback van gebruikers maar erg nuttig, althans voor mij. Daarnaast is dit delen van informatie zonder er een mening aan te hangen. Ik vul enkel de bovenstaande gesprekken aan met bijhorende informatie. Reddit heeft zowel veel geklaag als veel nuttige informatie, kwestie van filteren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Rampage420

    • 24 mei 2016 15:47
    @El Fanboy

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • El Ninjo

    • 25 mei 2016 10:39
    @Rampage420 Dat is overdreven, dat ik enthousiast ben over de game is duidelijk. Jij niet maak ik hieruit op?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coenschoen

    • 24 mei 2016 15:32
    Tja, mooie gear.. Maar wat heb je er aan. Pvp is nog steeds kut en uit balans, en ja ik heb de patch notes gelezen. Het is iets meer in balans gekomen maar niet qua gameplay. Het blijft eindeloos grinden en zometeen met de eerste echte DLC heb je geen donder meer aan je mooie gear. Mag je weer eindeloos grinden. Vette game maar het kan zo veel beter zijn!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Soushkin

    • 24 mei 2016 16:18
    @coenschoen mee eens. Maar zolang ze blijven updaten en aanpassen heb ik nog hoop.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 24 mei 2016 17:10
    @coenschoen
    Ja, dat het spel je eigenlijk alleen maar bezig probeert te houden, op een manier waarop je eigenlijk nooit echt bereikt wat je wilt bereiken ben ik er op een gegeven moment ook vanzelf op afgekickt.
    Het voelt allemaal net wat te cosmetisch en te weinig alsof er echt iets verandert

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coenschoen

    • 24 mei 2016 16:48
    @Soushkin, ja dat was ik vergeten te zeggen, dat heb ik ook maar op dit moment heb ik geen zin meer in de game. Ik heb alles al gedaan maal honderd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 24 mei 2016 20:11
    Heb me echt goed vermaakt met de game en nooit een bug gehad. Maar als je eenmaal klaar bent met de game, ben je ook echt klaar.