Nieuws
The Division

The Division-dlc dertig dagen exclusief voor Xbox One

Geen specifieke dlc genoemd

Geschreven door Lucas May op

Dlc voor The Division verschijnt dertig dagen eerder op Xbox One dan op PlayStation 4 en pc. Deze informatie komt uit een promotionele video van de Amerikaanse retailer Gamestop.

Eerder was al bekendgemaakt dat Xbox One-gebruikers eerder toegang krijgen tot dlc van The Division. Nu wordt bevestigd dat het om een periode van dertig dagen gaat. Er wordt in de video niet specifiek besproken welke content dit betreft. Ubisoft heeft eerder al aangekondigd een season pass uit te gaan brengen met drie verschillende uitbreidingen.

De open bèta voor The Division begint vandaag op Xbox One. Gebruikers op PlayStation 4 en pc kunnen vanaf morgen de game uitproberen. De bèta loopt tot zondagavond. Spelers kunnen twee missies uit de campagne van de game proberen. Iedereen die de bèta speelt, ontvangt ook een in-game award in de uiteindelijk game, die op 8 maart verschijnt.

Bron: Youtube

Dit artikel delen:

Lees meer

Bureaucratische NSA Simulator behaalt doel op Kickstarter WWE 2K16 komt op 11 maart naar pc
38

Reacties op: The Division-dlc dertig dagen exclusief voor Xbox One

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • NLKoennn

    • 18 februari 2016 10:36
    Toch wel mooi meegenomen!
    En vanuit Microsoft een dikke vinger naar Sony :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ravie90

    • 18 februari 2016 10:42
    @NLKoennn en de PC draait niet op Windows (lees: Microsoft)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Maki

    • 20 februari 2016 19:02
    @NLKoennn Ja en als het andersom is het een "smerige streek" noemen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • NLKoennn

    • 20 februari 2016 20:02
    @Maki Precies, daar heb je gelijk in! ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Stickz

    • 18 februari 2016 10:53
    Destiny all over again, alleen nu de andere kant op. Zo schattig die "battle" onderling. Tsjah, zo kan Ubisoft er een extra slaatje uitslaan, snap het wel in dat opzicht. Kunnen ze in die 30 dagen mooi de bugs eruit filteren voor me, zodat ik er op de pc geen last meer van heb. :))

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • markje94

    • 18 februari 2016 11:53
    @Stickz Niet helemaal, ik vindt 30 dagen toch nog wel wat anders dan een heel jaar…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Stickz

    • 18 februari 2016 12:10
    @markje94

    Volgens mij kloppen je bronnen dan niet helemaal. Was toch echt 30 dagen.

    Hoe dan ook, Ubisoft zal de laatst lachende zijn, aangezien zij het geld opstrijken. Mensen die het spel willen spelen wachten toch wel 30 dagen. Wel jammer dat de consument de dupe is van dit soort praktijken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • poklaan

    • 18 februari 2016 13:07
    @Stickz
    Ik denk dat Markje op Destiny doelt. Sommige Destiny DLC is soms wel een jaar lang exclusief voor PlayStation platformen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Stickz

    • 18 februari 2016 17:32
    @poklaan

    Ja klopt, ik ook. De DLC kwam 30 dagen later uit op de Xbox. PS4 had alleen een aantal exclusieve extra's welke pas na een jaar werden vrijgegeven op de xbox. Dit waren twee maps, twee wapens en twee strikes. Ik snap dat hij hiermee doelt op DLC, maar eigenlijk is dit niet echt DLC in mijn ogen, vandaar mijn tekst. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • markje94

    • 19 februari 2016 12:10
    @Stickz Klopt ik doelde inderdaad op die content, maar dat was ook heel significant, vaak bijna de helft van de hele DLC(Als de DLC een strike heeft op xbox en 2 op PS4 vindt ik dat wel een groot verschil), want IMO tot de TKK telde de story missions maar half mee. En de Raids en strike's zijn de hoofdredenen voor mij om destiny te spelen, ben niet zo'n PvP guy.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Stickz

    • 26 februari 2016 11:40
    @markje94

    Deel je gevoel hoor. Had het "geluk" dat ik hem op PS4 speelde. Speelde ook enkel in het begin veel PvP. Echter voel ik me redelijk opgelicht met Destiny. Had de hoogste verwachtingen, een game met een potentie die praktisch onevenaarbaar had kunnen zijn in die context.

    Helaas gingen ze voor de easy-money en hebben ze hun playerbase significant zien dalen vanaf de release van hun eerste DLC. Dom en erg jammer. Ik heb er sinds House of Wolves geen minuut meer aan besteed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 18 februari 2016 15:31
    @markje94 Maar Destiny is dan ook een echte playstation game, zou eigenlijk beter een exclusive zijn geweest.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cornish

    • 18 februari 2016 16:56
    @pepsi Hoezo een "echte" PlayStation game? … Nee, laat maar, ik wil het niet eens weten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • markje94

    • 19 februari 2016 12:07
    @pepsi Grappige is eigenlijk dat het een echte PC-game is, MMO en FPS allebei genres die nergens beter zijn dan op PC.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 18 februari 2016 11:01
    Het is geen exclusieve content, het is wegkopen van content voor de concurrent (voor 30 dagen).

    Ik zou willen dat ze daar eens mee stoppen. (in alle console kampen), want het leidt alleen maar tot ergernis bij de consument. Iemand met een ps4/pc gaat echt niet nu een xbox hiervoor kopen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • maartencartman

    • 18 februari 2016 11:29
    @casualkiller Maar mocht hij/zij een ps4 & xbone hebben, dan kan dat wel beslissend zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Inflatable

    • 18 februari 2016 13:59
    @casualkiller Precies, mijn afkeer van de consoles wordt er alleen maar groter door.. Dit soort praktijken is alleen maar in het belang van de consolefabrikant, niet in het belang van gamers in het algemeen..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • nicster

    • 18 februari 2016 16:06
    @Inflatable Komt nog wel naar pc.

    Straks exclusieve content alleen wanneer je iets aanschaft via uplay, steam of origin etc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Wormpaul

    • 18 februari 2016 11:03
    Tja, het zal me een worst zijn of ik 30 langer moet wachten of niet. Als je weet dat het uiteindelijk komt maakt een extra maandje ook niet uit.

    Raar systeem in de consolewereld, tijd dat ze met die onzin stoppen en echte goede exclusieve games gaan maken per platform zodat we echte keuzes kunnen maken. (voor degene die 1 console koopt)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bertus B.

    • 18 februari 2016 11:03
    Snap niet wat voor voordeel dit opleverd… Zie rise of the tomb raider, ik ga echt geen x1 kopen alleen omdat de x1 deze een jaar eerder heeft. In dit geval walg ik juist van x1 dat ze dit flikken. Al is 30 dagen wel te overkomen, maar is wel zo een beetje de max dat ik timed exclusives duld.