Nieuws
The Division 2

The Division 2 krijgt begin maart een open bèta

Inhoud is nog onbekend

Geschreven door Michel Musters op
De open bèta van Tom Clancy's The Division 2 loopt van 1 tot en met 4 maart.

Deze bèta is beschikbaar voor alle eigenaren van een PlayStation 4, Xbox One of pc. Ubisoft heeft nog geen verdere details over deze bèta gegeven, maar is dat van plan dichter bij de release te doen.

Wel kan er gekeken worden naar de meest recente gesloten bèta. Hierin konden spelers de Grand Washington Hotel- en Jefferson Trade Center-verhaalmissies uitproberen. Ook konden er enkele zijmissies gespeeld worden en kon er een nieuwe Dark Zone verkend worden. Tot slot bevatte de gesloten bèta een Skirmish-modus.

Tom Clancy's The Division 2 komt op 15 maart uit op pc, PlayStation 4 en Xbox One. De pc-versie komt naar Uplay en de Epic Games Store en dus niet naar Steam. De beelden hieronder zijn van de gesloten bèta.

Dit artikel delen:

Lees meer

Angry Birds VR: Isle of Pigs knalt lekker weg Tien minuten aan actie in nieuwe video van Rage 2
13

Reacties op: The Division 2 krijgt begin maart een open bèta

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Paxopoxo

    • 13 februari 2019 10:06
    Ik hoop dat ze dan een hoop hebben verbeterd. Mijn ervaring met de Private beta was niet echt goed. Liep allereerst vast op het hoofdmenu tijdens het laden en moest de game opnieuw starten. En daarna had ik het intro gedaan richting de White House en liep ik naar buiten en liep hij weer compleet vast, en dit op een Xbox One X. Ben benieuwd hoe hij op Xbox One S, PS4 Slim en de reguliere Xbox One en PS4 liep.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • water

    • 13 februari 2019 11:21
    @Paxopoxo weinig problemen gehad op de ps4 pro, buiten de disconnect na 2-3 uur die ze al aan hadden gegeven.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ksmai

    • 13 februari 2019 12:57
    @water Ik heb erg veel problemen gehad met de PS4 Pro. Zelfs na de game op een SSD te hebben geinstalleerd aan mijn playstation waren laadtijden nog steeds dramatisch, de AI buggy/oerdom en werd ik na 3 kwartier/uur er uit gekicked. Deze game heeft erg veel optimalisatie nodig. Van mij mogen ze ook de graphics wat minder maken om een stabiele framerate te halen op de consoles, maar dat zie ik niet gebeuren

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • CroniC

    • 13 februari 2019 22:00
    @Ksmai
    Bij mij zijn de laadtijden prima op mn ssd in de pro.
    Framerates vind ik wel wat magertjes.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 13 februari 2019 15:11
    @water

    Bij mij liep hij zelfs op m'n standaard ps4 als een zonnetje. Wel aantal bugs gezien. Maar ik moet Ubisoft het na geven ze hebben het echt goed gedaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 13 februari 2019 10:35
    The Division, oftewel de game die me het meest heeft teleurgesteld, op StarWars Battlefront 1+2 na dan, in jaren.

    Zoveel potentieel en een geweldige setting maar de gameplay werd zo snel saai door de repetitieve combat dat ik er na de open beta al genoeg van had. Games als Anthem of Destiny kunnen nog helemaal voluit gaan met alien tegenstanders en werelden maar Division zit vast aan een realistische licht futuristische 21ste eeuwse aarde en dat beperkt de mogelijkheden voor de variatie in tegenstanders toch te aanzienlijk.

    Wie weet wordt Division 2 beter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mverheijdt

    • 13 februari 2019 11:52
    @TheChief TD1 is best wel veranderd door de jaren heen. Vergeleken met de eerste beta is er zeker een hoop veranderd. Moet nog steeds wel je cup-of-tea zijn. Vond de TD2 closed Beta wel okay, miste hoop dingen en daar tegenover werd ik overspoeld met to-do's, upgrade dit, verzamel dat. Voelde beetje al werk aan, zoveel to-do's. Miste een beetje de gameplay drive in de cotent van de closed beta. Ik weet niet of er nog veel andere elementen aan toegevoegd worden, het was tenslotte een beta waar connectiviteit eerder getest werd dan echt gameplay volgens mij.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 13 februari 2019 15:05
    @mverheijdt

    The division 1 is zelfs uitgegroeid tot een van de beste mmo games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Markus88

    • 13 februari 2019 18:15
    @coola Uhmmm.. wat? Moet ik dat serieus nemen of :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • WuZiMu

    • 13 februari 2019 19:57
    @coola 1 LOL 2 Het is geen mmo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • coola

    • 13 februari 2019 20:07
    @WuZiMu

    Ook goed dan is het geen mmo. Maar wat het wel degelijk is is een van de beste multiplayer games van de afgelopen 5 jaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 13 februari 2019 23:33
    @coola Ik vind het ook een aardige game, maar "een van de beste multiplayer games van de afgelopen 5 jaar" is natuurlijk wel jouw persoonlijke mening. De verkoopcijfers laten dat in ieder geval niet zien. Waarmee ik niet bedoel dat ie slecht verkocht heeft, absoluut niet, maar niet de beste van de afgelopen 5 jaar.

    Overigens, waarom het geen mmo is, Alleen in de social zones zie je andere spelers, daar buiten zie je alleen andere spelers als ze in je team zitten, of als je in de dark zone speelt, en ook dan zijn het beperkte aantallen. Een mmo heeft. nagenoeg geen beperking op het aantal spelers in een gebied.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Markus88

    • 14 februari 2019 13:21
    @coola Kom op hoor. Bedoel het is een goede game geworden naar zoveel jaar EINDELIJK (grootste teleurstelling dat jaar was the division voor mij) maar 1 van de beste? Dat slaat gewoon nergens op haha