Nieuws

The Darkness 2 tijdelijk gratis verkrijgbaar op pc

Via Humble Store

Geschreven door Michel Musters op
De shooter The Darkness 2 kan vandaag tijdelijk gratis gedownload worden op pc.
De game wordt gratis aangeboden op de Humble Store. Spelers kunnen de rest van de dag een code die inwisselbaar is op Steam verkrijgen.


The Darkness 2 verscheen in 2012 en was net als het origineel gebaseerd op de comic reeks. Het vervolg nam de graphics op de schop en ging voor een getekend uiterlijk, al deed dat niets af aan het bloederige geweld van de reeks.

Dit artikel delen:

Lees meer

Swery lanceert The Good Life op Kickstarter Cities: Skylines in april naar Xbox Game Pass
14

Reacties op: The Darkness 2 tijdelijk gratis verkrijgbaar op pc

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • casualkiller

    • 27 maart 2018 13:11
    in de categorie: meest teleurstellend vervolg ooit. Deel 1 was echt heel vet..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 27 maart 2018 13:35
    @casualkiller

    Nou nou nou, overdrijven is ook een vak.
    Ik ben het 100% met je eens dat deel 2 niet kan tippen aan het 1e deel.
    Maar zo slecht was hij nu ook weer niet.

    Als hij echt zo slecht was, dan stond er op Steam geen "erg positief" bij deze game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Akira

    • 27 maart 2018 13:48
    @spreadthehate
    Denk dat veel mensen er zo naar kijken omdat er zoveel anders was aan deel 2. De sfeer, het verhaal, de grafische stijl.
    Ik vond deel twee wel ok, maar kon zeker niet tippen aan deel 1.
    Maar "meest telleurstellend" gaat inderdaad wat ver.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 27 maart 2018 13:57
    @spreadthehate ik ben niet heel steam, gewoon een persoonlijke mening, of mag dat tegenwoordig ook niet meer ? Ik keek echt heel erg uit naar deel 2 toen , en wat ik kreeg was gewoon teleurstellend. (ik zeg ook niet dat het een super-slechte game was, maar gewoon niet zo tof als deel 1. ).. ik denk dat ik hem toen in 6 uurtjes uitgespeeld had? met het origineel zeker het drie dubbele.. daarbij was het verhaal beter in 1.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 27 maart 2018 14:11
    @casualkiller

    "ik ben niet heel steam, gewoon een persoonlijke mening, of mag dat tegenwoordig ook niet meer?"

    Uiteraard mag je een eigen mening hebben, echter zie ik het volgende staan.

    "in de categorie: meest teleurstellend vervolg ooit"
    Nergens zie ik staan "ik persoonlijk vind" dus ik had inderdaad het idee dat je voor heel Steam aan het praten was.

    Maar ik kan mij herinneren dat ik hetzelfde teleurstellende gevoel had toen ik het 2e deel opstarten voor de eerste keer. ben sowieso niet van Cell Shade games, had liever het grauwe donkere stijl uit het eerste deel.

    Eerste deel meerdere malen helemaal uitgespeeld.
    Rollercoaster van emoties bij deel 1.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 27 maart 2018 14:21
    @spreadthehate no problem , en no offense, maar ik wordt wat moe om een komplete disclaimer te typen elke keer als ik reageer: ik spreek altijd vanuit mijzelf en eigen overtuiging op een website, tenzij ik met overtuigend bewijs vanuit een hele community en andere websites e.d kan bewijzen dat het echt zo is ;p

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Akira

    • 27 maart 2018 13:52
    Leuk voor de mensen die er interesse in hebben, maar ik vraag me af….waarom nu?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 27 maart 2018 15:12
    @Akira Omdat het kan?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • obi-twan kenobi

    • 27 maart 2018 14:17
    Deel 2 is juist mijn favoriete deel. De visuele stijl, verbeterde controls en co-op missies kon ik erg waarderen. Het is zelfs een van mijn favoriete games die ik op de ps3 heb gespeeld. Hopelijk komt er ooit nog een vervolg of reboot.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DunkieXL

    • 27 maart 2018 18:18
    Is het de moeite waard of overslaan en lekker verder met mijn VEEEEEL te grote backlog?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • GoRightAhead

    • 27 maart 2018 20:40
    @DunkieXL
    Ik heb hem wat jaartjes terug nog gespeeld met veel plezier!
    Of ik hem nu nog zou willen spelen met mijn eigen backlog…

    Ik zou hem iig binnen hengelen en even wachten tot een geschikt moment. Het duurt ongeveer een uur of 6 en ik vond het een geweldige game toentertijd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 28 maart 2018 00:06
    Zeker een vermakeljke game, alleen sommige van de bossfights konden weleens behoorlijk frustrerend zijn doordat gameplay mechanics af en toe wat haperden (tegenstanders die net iets te accuraat schoten zelfs met closerange weapons etc).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 28 maart 2018 03:36
    Ik ga dus echt niet een externe account aan mn steam account linken, jammer…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MARQ242

    • 28 maart 2018 13:24
    Ik hoop stiekem dat de eerste Darkness nog een backwards compatible wordt op de XboxOne. Vet spel!