Het was al eventjes bekend, maar Valve en Ritual Entertainment hebben nu eindelijk SiN 2 officieel bekend gemaakt. SiN Episodes speelt zich weer af in Freeport City, en wederom staat als vijand de verleidelijke Elexis Sinclaire in je weg.
"Het combineren van de ongelooflijke kracht van de Source engine en het bieden van episodische content via Steam, hebben ervoor gezorgd dat we de lat op het gebied van interactiviteit, karakter gedreven gameplay en een fantastische AI in het SiN universum nog hoger hebben gelegd." zegt Tom Mustaine van Ritual.
Het aanbieden van episodes zou moeten leiden tot een betere game, aangezien men veel directer kan inspelen op de wensen en feedback van de gamers.SiN Episodes expands on the role of Colonel John R. Blade, a battle worn hero in charge of HardCorps, an elite strike force with a long history of conflict with SinTEK, a powerful multibillion dollar empire headed up by Elexis Sinclaire, a beautiful, brilliant, and ruthless scientist who is out to remake humanity according to her own twisted vision. Joining Blade on his mission are JC, a HardCorps hacker with a secret to keep, and Jessica Cannon, a fiery rookie who can find her way into any secure facility. Nu en vroegerEerder verschenen renders van Sin 2 karakters, mogelijk ziet het spel er nu anders uit.
Reacties op: Terug naar Freeport City in SiN Episodes: Emergence
Skeejay
GamersRules
MasterPie
Ze lijkt wel 20 kilo zwaarder, heeft tieten van een dikzak, in haar gezicht zit 5 kilo meer vet en haar haar is hartstikke verdomd. Ook haar ogen en gezicht is heel anders. Ik had liever die andere boze bitch in plaats van deze dikke muziekjuf.
Blade ziet er op eht eerste gezicht nog wel ok uit trouwens.
Legendary
kreative
KwarK
Ronin
Naj-Treb
Bovendien slaat je argument nergens op. Normal mapping is een projectie van een high poly model op een low polymodel. Hoe het er uit ziet ligt dus helemaal aan hoe het highpoly en lowpoly model gemaakt zijn. Dt het er het zelfde uit zou zien ligt aan de modeller, niet aan normalmapping. Bovendien zijn er nog andere dingen zoals specularity waarmee veel gamemakers over de top gaan waardoor je misschien de veel geziene look krijgt.
Naj-Treb
MasterPie
Naj-Treb
ArjanN
Vinn
DeathClock
Bioh4zard