Nieuws
Ghost Recon Breakpoint

Terminator-crossover in Ghost Recon: Breakpoint

Gaat op 29 januari van start

Geschreven door Dagmar De Groot op
Via een teaser op YouTube is bekendgemaakt dat er een Terminator Live-evenementplaatsvindt in Ghost Recon Breakpoint.

Er is vrij weinig bekend over het evenement, behalve dat het gaat om iets dat Terminator gerelateerd is en dat het evenement van start gaat op 29 januari. In Ghost Recon: Wildlands was er een crossover-evenement met Predator, het doel van dit evenement was om de buitenaardse jager te pakken te krijgen. Het is mogelijk dat dit een vergelijkbaar evenement wordt.

Het Ghost Recon: Breakpoint Terminator Live-evenement start op 29 januari.

Dit artikel delen:

Lees meer

Forge toch niet het nieuwe personage van Apex Legends ‘Gotta catch ‘em all’ gaat niet op voor Pokémon Go
11

Reacties op: Terminator-crossover in Ghost Recon: Breakpoint

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Millman7

    • 28 januari 2020 11:46
    Werd laatst/nu nog weggedaan door ubisoft zelf met 65% korting. Spelen mensen dit spel wel?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 28 januari 2020 12:40
    @Millman7 heb het 2 uurtjes gespeeld en toen definitief gestopt. Heb in wildlands veel uren gestopt en erg van genoten maar vond dit 3x niks!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    dagmardg

    • 28 januari 2020 12:57
    @Markus88 Je bent niet de enigste. Ik heb zelf het spel niet gespeeld, maar er zijn sterke gevoelens over bij anderen. Ik haal 'm in ieder geval niet in huis (ben sowieso heeeel slecht in dit soort games, hahaha)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Millman7

    • 28 januari 2020 13:55
    @dagmardg @markus88 ik had toen de beta geprobeerd maar het deed echt niks met me. Dus na 30min al weer verwijderd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    dagmardg

    • 28 januari 2020 14:17
    @Millman7 Ik ben wel benieuwd naar wat er dan precies zo 'slecht' aan is. Ik heb natuurlijk wel wat gelezen bij het schrijven van artikelen, maar ben toch benieuwd naar de ervaringen van iemand die niet reviews schrijft, maar gewoon casual gamet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Krytuun

    • 28 januari 2020 15:22
    @dagmardg De game aanzich heeft veel leuke elementen, maar er zitten bugs in, die voor de een zwaarder wegen dan de ander.

    Ik zal proberen het een en ander te benoemen:

    - Vijanden blijven soms hangen in een animatie.
    - 90% van de voertuigen voelen alsof ze van papier zijn en vereisen VEEL oefening om op de weg te blijven.
    - Soms gaan deuren niet open
    - Een persoon (ai) die je moet redden, loopt niet achter je aan.
    - Bij headshots blijven sommige vijanden schreeuwen.
    - Drones/perk skills reageren soms niet.
    - Wapen wissels werken soms niet.
    - DE ERGSTE er is een Altitude bug, waardoor de game crashed als je boven de 1200 meter zeespiegel hoogte komt. Hierdoor kan je bepaalde missies (main story) niet spelen en zit je vast.

    Daarnaast zijn er een paar fan favoriete niet aanwezig:

    AI team mates bijvoorbeeld, zodat je de game als lone survivor speelt als je geen coop buddy hebt.

    Tevens wordt de Gear score niet gewaardeerd, omdat je relatief weinig wapen variatie hebt, en eigen 100x dezelfde assault rifle oppakt maar dan met iets andere stats.

    Gearscore heeft niet te maken met het wapen, maar meer op je gear level dat aangeeft of je wel of niet geschikt bent om dat groepje vijanden aan te vallen.

    (The Wolves zijn bijvoorbeeld 200-350 level) en jij begint op 1. Je bent dus per speelsessie 25x van uitrusting aan het wisselen omdat de game dat van je eist, ipv gewoon een set gebruiken dat past bij je speelstijl.

    Zoals ik hierboven al noemde: ik heb de game meer dan 100 uur gespeeld. Ik heb mij wel vermaakt en dat komt door het volgende:

    Ik heb een vriend waarmee ik al die games coop speel, dat maakt het ontbreken van een Ai team maatje al minder.

    Daarnaast vond ik het grafisch een stapje vooruit van Wildlands, en vond ik ook de verhaallijn tot nu toe een stuk toffer. het hebben van verschillende classes/perks en survival vond ik erg tof, al had het veel uitgebreider mogen zijn.

    Wat mij meer bekoorde dan in Wildlands, was dat je echt meer stealth kon spelen, werd je gezien?, dan kan je wegkomen, je verstoppen, opnieuw proberen.

    In Wildlands werd bijna elke stealth benadering na 1 fail een hells vuurgevecht, had je Unidad achter je kont aan, dan was het vechten tegen een leger.

    Al met al, fouten heeft deze game zeker, maar in mijn optiek deed het ook een hoop goed, en Auroa vond ik erg vet.

    De lootbox problematiek ben ik niet gevoelig voor, na 3 dagen spelen had ik al de max rank en was het gear optimaliseren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    dagmardg

    • 29 januari 2020 14:14
    @Krytuun @Millman7 Thanks! Aan die informatie heb ik wat. Zo te zien geen game voor mij, ik kan namelijk heel slecht tegen bugs (nogal een agressive player, hahaha)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Millman7

    • 28 januari 2020 17:26
    @dagmardg ik vond het niet al te fijn spelen qua besturing. Lootsysteem deed me teveel denken aan AC Odyssey's. Dus hetzelfde idee. En dat na 123 uur Odyssey gespeeld te hebben dacht ik dit hoef ik niet.

    Verder het idee van drones constant op je jagen vond ik maar irritant. Ik snap dat er een bedreiging moet zijn om het interessant te houden maar t voelde als een limitatie voor mij.

    Afijn, ik ben bevooroordeeld want ik heb het niet lang genoeg gespeeld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Krytuun

    • 28 januari 2020 15:06
    @Millman7 Ik heb de game zo'n 110 uur gespeeld, coop erg gelachen. Er zaten wel wat bugs in die storend waren, maar al met al alsnog veel plezier beleefd.

    Sinds November 2019 is er echter een update geweest waardoor er een altitude bug ontstond, het behalen van 1200M boven zeespiegel resulteerde in een crash to desktop, de main story werd daardoor dus onspeelbaar, aangezien je voor twee main missions de bergen in moet.

    Na uitstel van de update en het aankondigen van een volledige overhaul, aan de hand van speler feedback, moet de komende patch alles gaan omgooien (en het terminator event toevoegen). Maar de laatste patch notes bleken nogal mager, dus het blijft hopen dat ze deze bug hebben gefixed.

    Zodra het spel weer draait, ga ik met m'n coop buddy weer lekker verder op Auroa, maar ik begrijp goed dat er mensen zijn, die gefrustreerd zijn afgehaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Millman7

    • 28 januari 2020 17:27
    @Krytuun ik geloof maar al te graag dat dit spel fantastisch kan zijn met wat maten!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floks

    • 28 januari 2020 17:00
    Ik durf het nog niet aan. Misschien haal ik hem als hij 10 euro of minder is.