Team 17: "Games uitgeven op XBLA moeilijker" | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Volgens Brown is het uitgeven van games moeilijker geworden, mede door de hoge instapkosten, maar vooral in toenemende mate voor Xbox Live Arcade. "Het is voor elke third-party of startende uitgever lastig om games op Live Arcade te krijgen, omdat er uiteindelijk maar beperkte ruimte is. [...] Ik weet dat het aantal applicaties dat naar Live Arcade wordt gestuurd enorm is, maar er is een grens."

Gevestigde namen

Brown ziet dat er nog maar weinig gaten zitten in het portfolio van XBLA en over de laatste achttien maanden hebben vooral de gevestigde namen goed verkocht." Als je een hele originele of technische game hebt, dan kun je het beste naar Sony gaan, aangezien Microsoft zich meer richt op het grote publiek - waar ze veel succes mee hebben gehad." Sony zou daarentegen de originele games intere anter vinden, hoewel deze mi chien niet geschikt zijn voor een grote groep mensen.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou