Nieuws
Tales of

Tales of-jubileumstream wordt 15 december uitgezonden

Mogelijk meer informatie over de toekomst van franchise

Geschreven door Michel Musters op
Op 15 december wordt er een grootschalige livestream gehouden om het vijfentwintigjarige bestaan van de Tales of-franchise te vieren.

Tijdens de Japanse livestream, die op 15 december om 12:00 uur 's middags Nederlandse tijd begint op Twitch, komen diverse ontwikkelaars, componisten en andere artiesten langs die hebben gewerkt aan de franchise.

Naast dat er veel wordt teruggeblikt, moet de livesteam ook "de nieuwste informatie over de serie" bevatten. Mogelijk staan er dus nieuwe aankondigingen op stapel, of nieuwe informatie over het aankomende spel in de reeks, Tales of Arise. Die game stond gepland voor een release in dit jaar, maar werd voor onbepaalde tijd uitgesteld.

Een uitgebreide beschrijving over welke mensen allemaal meedoen aan de stream, is op DualShockers te vinden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Vier nieuwe skins voor derde seizoen Fall Guys onthuld GOG Galaxy-gebruikers ontvangen gratis The Witcher: Enhanced Edition
8

Reacties op: Tales of-jubileumstream wordt 15 december uitgezonden

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Sabor

    • 7 december 2020 10:08
    Zeer leuke serie dus ben benieuwd!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 7 december 2020 10:20
    Dit is nou echt zon serie die ik eigenlijk altijd vergeet, omdat ik altijd eerst kijk naar final fantasy, en dragon age, en de andere "grote"rpg series, en dan meestal pas op t einde van een console cyclus weer herontdek en dan denk "wat is dit goed eigenlijk"
    Onlangs in de sale Tales of Vesperia en Tales of Berseria gekocht en het zijn beiden pareltjes hoor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 7 december 2020 10:36
    Geef mij maar de Dragon Quest serie. Heb Tales of Symphonia en Zestiria gespeeld, maar vond beide echt helemaal niks aan. Vooral de battles vind ik echt verschrikkelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 7 december 2020 10:56
    @Quintex symphonia vond ik inderdaad ook niet zo fantastisch, vond de battles heel stroef lopen, maar zlas ik hierboven al zei, Vesperia en berseria vond ik dan weer wel erg goed.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 7 december 2020 10:59
    @darkmanwls Ik was begonnen met Symphonia dus viel mij destijds niet op, maar als je dan na Vesperia weer terugstapt merk je het heel erg idd. Het feit dat je niet om je vijand heen kan lopen zorgt voor hele clunky ''ja en nu?..'' als je in de muur gedrukt wordt. En de animaties staan allemaal net te los van elkaar ofzo. Ook scaled het TP raar, en doet de auto attack vaak meer damage. Beetje vreemde zaken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 7 december 2020 10:58
    Toevallig nu bezig met Tales of Symphonia (vroegah was dat een van mijn eerste GameCube games maar mijn vriendin had hem nog nooit gespeeld). Echt weer leuk, hoewel Vesperia kwa gameplay wel een stuk beter draait. Vond Xelia en Graces persoonlijk wat minder. Arise ziet er dan wel weer tof uit. Zesteria en Berseria nooit gespeeld. Het zijn leuke games, maar de review cijfers zijn vaak midden-tot-goed, en springen er nooit echt uit. Het zijn wel echt timesink games ook, dus vaak skip ik ze dan toch weer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 7 december 2020 11:09
    @WvA Het zijn ideale uitverkoop games, als ik volle prijs moet betalen ga ik toch liever voor de echte top games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 7 december 2020 11:42
    @darkmanwls Ik snap wat je bedoeld, hoewel ik als ik puur kijk naar kwaliteit, content en plezier, er echt wel 60 euro uit haal. Zeker aangezien de Co-op ook gewoon erg leuk is. De noodzaak om ze op release te spelen heb ik echter gewoon niet.