Nieuws

Take-Two werkt aan drie onbekende remakes of remasters

GTA-games, of toch iets compleet anders?

Geschreven door Michel Musters op
Take-Two Interactive heeft drie nog onaangekondigde remakes of remasters in de maak.

Dat blijkt uit een recente presentatie voor aandeelhouders, zo merkte men op ResetEra op. Het bedrijf brengt sowieso al later dit jaar Grand Theft Auto 5 voor PlayStation 5 en Xbox Series X en S uit en komt ook met een standalone release van GTA Online. Ook Kerbal Space Program komt naar de nieuwe consoles. Er zijn echter ook drie "versies van eerder uitgekomen games" in ontwikkeling. 

Om welke games het gaat, is vooralsnog niet bekend. Er gingen eerder al geruchten over remakes van Grand Theft Auto 3 en vervolgen Vice City en San Andreas, maar dit is nooit bevestigd. Ook wordt er al jaren gepraat over de terugkeer van Bully. Games van 2K Games vallen echter ook onder Take-Two Interactive, dus ook franchises als Bioshock en Borderlands kunnen bedoeld worden.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ontwikkeling Kerbal Space Program is volledig afgerond Nieuwe South Park-game in ontwikkeling bij makers van serie
18

Reacties op: Take-Two werkt aan drie onbekende remakes of remasters

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Messtranor

    • 9 augustus 2021 08:45
    een remake (dus geen remaster) van Vice City zou ik echt geweldig vinden. Enige GTA die me ooit echt heeft kunnen boeien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mellieee

    • 9 augustus 2021 10:54
    @Messtranor Mij lijkt het ook geweldig, maar aan de andere kant: Iedereen herinnert zich de game als geweldig nu.
    Het is alleen te hopen dat het wel zo blijft , want bij Maffia 1 vond ik dat echt tegenvallen.
    Ik had bijv. Maffia 1 nooit gespeeld en iedereen was daar zo lovend over. Toen ik de gamen ging spelen vond ik het vies tegenvallen. Je kon bijna niets en het was ontzettend lineair.
    Je kunt zeggen: Dit kon je van te voren weten, maar ik had meer verwacht van een 2020 remaster game en hoop dat als Vice City echt voor verbetering gaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 9 augustus 2021 11:35
    @Mellieee Vandaar dat ik ook zeg remake, en niet remaster. Vice city zoals ie is gaat niet beter worden door een betere framerate of resolutie. Die moet echt compleet nieuw gebouwd worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MoodyBanter

    • 10 augustus 2021 14:03
    @Mellieee het is algemeen bekend dat de nieuwe locatie voor GTA VI Vice City gaat worden, dus verwacht hier geen remake van. San Andreas en Liberty City daarentegen kan nog wel wat zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rreloaderr

    • 9 augustus 2021 13:48
    @Messtranor
    Vice city kan anno 2021 echt niet meer. Die map is veel en veels te klein om enigszins te blijven boeien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 9 augustus 2021 15:28
    @rreloaderr nogmaals, vandaar ook reMAKE, niet remaster. Dan kunnen ze de map veel groter maken en nieuwe dingen toevoegen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 9 augustus 2021 09:59
    Ben die remakes en remasters een beetje zat. Voor leuke nieuwe games moet je tegenwoordig bij die Indie devs zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ErikNus

    • 9 augustus 2021 10:06
    Kom maar op met die remake van Rockstars Table Tennis!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 9 augustus 2021 12:41
    @ErikNus Dat was echt een prima game!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 9 augustus 2021 10:32
    Ik hoop dat het gaat om een remaster/remake van Max Payne 1, 2 en 3! Maar een remaster/remake van GTA Vice City Stories, GTA Liberty City Stories en Red Dead Redemption 1 zijn ook meer dan welkom!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • mhnl1979

    • 9 augustus 2021 12:10
    @MelvinChowder inderdaad Remake van Max Payne 1+2 is zeker welkom!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 9 augustus 2021 10:53
    Remake van de GTA trilogie is een godsgeschenk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 9 augustus 2021 11:36
    @TommyVercetti "zou een godsgeschenk zijn"
    Het is er nog niet he, zelfs nog niet aangekondigd en kans is vrij groot dat t over iets heel anders gaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • soccerroos

    • 9 augustus 2021 11:54
    @Messtranor ik heb meerdere geruchten gehoord over trilogie.
    GTA 3 vc san Andreas.
    Hoop het echt. Zeiden zelfs dat het er beter uitzien als GTA v.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 9 augustus 2021 15:30
    @soccerroos Mensen horen altijd "geruchten". Totdat er een officieel bericht uit is gegaan beschouw ik het als niet meer dan dat. Een gerucht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • soccerroos

    • 9 augustus 2021 11:51
    @TommyVercetti stoutste droom

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 9 augustus 2021 13:31
    @soccerroos Natte droom

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 9 augustus 2021 16:38
    Remake van GTA Vice City, San Andreas en Canis Canem zou vet zijn.