Nieuws

Take-Two registreert Mafia 3-domeinen

Eindelijk!

Geschreven door Michel Musters op
Take-Two Interactive heeft domeinnamen voor Mafia 3 geregistreerd. Het gaat om een viertal domeinnamen.

De domeinnamen zijn Mafia3TheGame.com, MafiaIiiTheGame.com, MafiaThree.com en MafiaThreeTheGame.com. Op de website Whois Domaintools, waar wordt bijgehouden welk bedrijf eigenaar is van welke domeinen, valt te zien dat Take-Two eigenaar is. Take-Two was de uitgever van de vorige Mafia-games.

Mafia 3 is nog niet officieel aangekondigd, maar geruchten gaan al geruime tijd dat 2K Czech aan het derde deel werkt. De Mafia-games bieden een open spelwereld waarin spelers de rol van een maffioso aannemen. Anders dan in bijvoorbeeld GTA-games, wordt de open wereld vooral voor de sfeer gebruikt en draait de gameplay zelf vooral om het verhaal in plaats van zijmissies.

Dit artikel delen:

Lees meer

Winnaars Batman: Arkham Knight-prijsvraag Arkham Knight-mod laat spelers met andere personages spelen
14

Reacties op: Take-Two registreert Mafia 3-domeinen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Arcanum.

    • 29 juni 2015 13:14
    Goed nieuws, vond Mafia 2 een erg vette game. Het had zo z'n minpunten maar toch ook een heerlijke sfeer. Ben benieuwd hoe het volgende deel gaat worden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 29 juni 2015 13:15
    Kijk hier word ik nou vrolijk van! Laat maar komen die hap.
    Zal het binnenkort wel officieel aangekondigd worden denk ik zo?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MichelMusters

    • 29 juni 2015 13:23
    Hopelijk Gamescom!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • DonnyLegend

    • 29 juni 2015 13:27
    Mafia 2 was geniaal, hoop dat deeltje 3 het kan overtreffen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jeffreybond

    • 29 juni 2015 13:36
    Laat maar komen, heb heel erg genoten van Mafia 2.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MacUseless

    • 29 juni 2015 13:37
    Hoop dat het open world aspect dan wel iets uitgebreider wordt, Het was niet verkeerd in Mafia 2 maar je werd semi verplicht om de missies te volgen dan dat je wat kon doen in de wereld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zashj

    • 29 juni 2015 15:09
    De sfeer in Mafia II was geweldig, met wat meer open wereld, side-missions en een diepgaand mafia verhaal kan het gewoon niet mis gaan ! :D Hier kijk ik naar uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr. Harrow

    • 29 juni 2015 15:35
    Hopelijk speelt het zich af in de tijd van mafia 1. Dat vond ik een vette game met een mooie sfeer. Eén van mn favoriete games aller tijden. Er waren zat dingen die vervelend waren (lange laadtijden bijvoorbeeld), maar toch vond ik het briljant. Zeker voor die tijd was het een ongekende open wereld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Slagroomtaart

    • 29 juni 2015 16:00
    Dubbel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Slagroomtaart

    • 29 juni 2015 16:00
    Idd, deeltje 1 ook een van mijn favoriete games aller tijden! Kwam toen ongeveer tegelijk uit met GTA 3 uit, maar mafia was nog beter

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • razzie

    • 29 juni 2015 16:18
    Vooral opmerkelijk voor die tijd dat je bij een kleinere overtreding een boete kreeg van de politie of arrestaties zonder gebruik van vuurwapens. En dan nog niet te spreken over de autoschade. Softbody physics, veel aparte onderdelen en je nek kunnen breken met een cabrio.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 29 juni 2015 18:17
    Hopelijk wordt deze game dan beter dan Mafia 2 want dat vond ik echt een game die behoorlijk slecht was. Niet zozeer qua narratief of graphics, die waren dik in orde, maar de gameplay zelf was echt waardeloos met slechte AI en zeer sterk gelimiteerd leveldesign.

    Als ze maar een keuze kunnen maken: Sterk of verhaal gefocust en lineair (denk Max Payne) of meer open wereld (denk een GTA equivalent) dan komt het wel in orde.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SirWilliams

    • 29 juni 2015 21:15
    Ik smacht al jaren naar een Derde deel in deze reeks. Mafia2 is voor mij persoonlijk één van de beste games op de last Gen Consoles. Heerlijke sfeer, verhaal lijn en Gameplay.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 30 juni 2015 00:44
    Deel 1 en 2 waren geweldig dus een deel 3 is zeer welkom.