Nieuws

Systeemeisen Star Wars Battlefront bekendgemaakt

Minimale en aanbevolen systeemeisen

Geschreven door Thijs Arnoldus op
De minimale en aanbevolen systeemeisen van Star Wars Battlefront zijn bekendgemaakt. De game is vanaf 20 november beschikbaar.

Minimale systeemeisen:

OS: 64-bit Windows 7

Processor: Intel i3 6300T

Geheugen: 8GB RAM

Graphics: nVidia GeForce GTX 660 2GB, ATI Radeon HD 7850 2GB

DirectX:  11

Netwerk: 512 KBPS

Hard Drive: 40 GB vrije ruimte

 

Aanbevolen systeemeisen:

OS: 64-bit Windows 10 

Processor: Intel i5 6600 

Geheugen: 16GB RAM

Graphics:  nVidia GeForce GTX 970 4GB, AMD Radeon R9 290 4GB

DirectX: 11

Netwerk: 512 KBPS

Hard Drive: 40 GB vrije ruimte 

Dit artikel delen:

Lees meer

Bereik nieuwe hoogtes in The Crew: Wild Run Tony Hawk’s Pro Skater 5
25

Reacties op: Systeemeisen Star Wars Battlefront bekendgemaakt

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • serphilith

    • 6 oktober 2015 13:28
    waarom:
    - Aanbevolen win10 als hij geen DX12 eist, zeker in een toekomstige patch dan.

    - Aanbevolen 16GB, ok ik heb dat, maar dat heeft een port-geurtje zo te ruiken.
    Als straks Fallout 4, Star Citizen en bv. The Division ook 16GB gaan gebruiken dan zal het wel de volgende stap zijn voor high-end game development.

    - GTX970? Aanbevolen kan ik dat wel geloven voor nvidia want de 980 is weer te sterk om 'Aanbevolen' te zijn. en de 960 net te zwak.

    - 512Kbps voor een online shooter, reken maar op minimaal een 20/2 pakket voor je lag weg is. En dan hoop ik voor je dat niemand een YT filmpje of twitch aan heeft staan, laat staan een torrent :P


    // Dat is wat ik denk. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • CroniC

    • 6 oktober 2015 13:50
    Schier maar op met die beta dan merk ik snel genoeg hoe ie draait!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Erazor

    • 6 oktober 2015 14:04
    Ziet er nu naar uit de de tijd van 16 gig memory voor games nu echt is aangebroken. gelukkig kost een zetje het niet zo veel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 6 oktober 2015 17:38
    neehoor, is gewoon mooi weer spelen of een memory leak.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • michiel_Reshift

    • 6 oktober 2015 14:19
    Recommended specs zijn altijd wat gezellig en helemaal eens met de stellingen van @serphilith, veel van die keuzes zijn gewoon net onder de highend specs die u beschikbaar zijn. Uit ervaring weet ik dat dit soort specs opgesteld worden binnen marges om een toch nog zo'n groot mogelijke groep aan te spreken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • CroniC

    • 6 oktober 2015 15:29
    Klopt, ik heb mezelf altijd aangehouden minimaal de recommended specs om een soepele en mooie ervaring in de game te hebben.
    Kan me niet voorstellen dat je met de minimum specs het niveau van een console evenaart.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 6 oktober 2015 14:37
    Pff, zit inmiddels aan de minimumeisen. Ze zeiden nog zo dat pc gaming niet zo duur meer was….:(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • CroniC

    • 6 oktober 2015 15:27
    Wie heeft je dat verteld!?
    Is altijd duur geweest!!

    Andere kant, met een goed geklokte 2500K oid kan je ook nog wel aardig mee..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Kravten

    • 6 oktober 2015 17:06
    Is dit voor download of fysieke versie?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Deltasgaming

    • 6 oktober 2015 21:15
    Voor allebei?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Kravten

    • 7 oktober 2015 08:17
    Ik bedoel met het geheugen ik verwacht dat je mionder geheugen nodig hebt bij de fiysieke versie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 6 oktober 2015 18:36
    Gelukkig hoef je daar op een console niet op te letten. Wat een gedoe zeg.

    Waarom heeft de PC geen eigen controller ????

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 6 oktober 2015 19:04
    Nee, op een console moet je het maar nemen zoals het is. Framedrops, lange downloadtijden van uren voor een paar GB, Patches waarop je lang kan wachten omdat het op de consoles geld kost om een patch te releasen, terwijl ze op de pc wel 10 patches per dag kunnen uitrollen mocht dit gewenst zijn. je moet persé een stuurtje kopen van thrustmaster anders werkt het niet. Mooi man die vrijheid.

    "Waarom heeft de PC geen eigen controller?"

    Omdat wij op de pc de keuze zelf hebben om een PS/Xbox controller aan te sluiten.
    Oftewel best of both worlds zeg maar ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 6 oktober 2015 20:06
    Op een console heb je dus meer zekerheid dan dat je iets nieuws moet kopen omdat de game opeens niet werkt.

    Ja maar als een PC ook is om te gamen, dan verwacht je ook wel een controller erbij toch ??? De PC is dus niet echt op het gamen gericht denk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 6 oktober 2015 20:56
    Nee, op de console heb je zekerheid op 30 FPS en stotterend beeld omdat je hardware verouderd is en daar geen zak aan kan veranderen. Kijk maar naar Infamous Second Son bijvoorbeeld, dat was heel plezierig spelen.

    60 euro betalen voor een spel dat stottert. En nu terug naar je hok verrekte troll.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 6 oktober 2015 21:33
    Mij PS2 werkt nog goed, dus ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt, want ik zie dat niet.

    Wat ik nu wel zie is een PC fanboy reactie zonder uitleg of wat dan ook.

    Als ik een XBOX ONE koop met een XBOX ONE spel dan weet ik dat het werkt, maar als ik een PC spel koop, dan moet ik eerst kijken of ik de juiste systeemeisen heb en moet ik nog verstand van hebben ook, terwijl dat bij een console niet nodig is.

    Sorry maar de gewone burger zit niet op al die onduidelijkheid te wachten, maar wil gewoon gelijk gamen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 6 oktober 2015 22:21
    Ja, omdat het een stelletje ongeïnteresseerde lapzwansen zijn, die "gemiddelde" chimpansee…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 6 oktober 2015 22:29
    Ja, omdat het een stelletje ongeïnteresseerde lapzwansen zijn, die "gemiddelde" chimpansee…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • spreadthehate

    • 6 oktober 2015 22:29
    Een pc fanboy die een xbone en een ps4+vita bezit, ik weet waar ik het over heb anders ga ik geen discussie aan met een troll die op iedere topic wel weer iets uit probeert te lokken bij mensen.

    Ik speel op alle platformen, vandaag nog de remaster van Uncharted gekocht voor ps4.

    En een pc stelt tegenwoordig geen zak meer voor om te onderhouden dus je kunt onder je steen vandaan kruipen. Alles gaat op de automatische piloot met updaten net zoals bij een console.

    Een nieuwe videokaart erin prikken kan een kind nog doen zo weinig stelt het voor, cdtje erin driver eenmalig installeren en de rest gaat vanzelf. Als jij je HDD in je console kan vervangen kun je bovenstaand ook dus niet miepen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • VVG-Gamer

    • 6 oktober 2015 22:36
    Jaja vandaar die Systeemeisen zeker ? en dan ook nog een nieuwe videokaart kopen ??? belachelijk.

    Ben je altijd zo onaardig als mensen dingen niet weten ??? want ik snap niet waarom je zoo moet reageren, en dan ook gelijk weer met het woordje troll moet aankomen, want waar wil je heen en wat bereik je er nou mee ???