Nieuws
Halo Infinite

Systeemeisen pc-versie Halo Infinite onthuld

Game komt op 8 december uit

Geschreven door Michel Musters op
De systeemeisen van de pc-versie van Halo Infinite zijn bekendgemaakt.

De systeemeisen staan sinds kort op Steam en verschillen niet veel van de systeemeisen van de recente technische preview. Hieronder zijn ze te vinden.

Minimale systeemeisen: 

  • 64-bit processor en OS vereist
  • OS: Windows 10 RS3 x64
  • Processor: AMD FX-8370 of Intel i5-4440
  • Geheugen: 8 GB RAM
  • Graphics: AMD RX 570 of Nvidia GTX 1050 Ti
  • DirectX: Versie 12
  • Opslag: 50 GB beschikbare schijfruimte

Aanbevolen systeemeisen:

  • 64-bit processor en OS vereist
  • OS: Windows 10 19H2 x64
  • Processor: AMD Ryzen 7 3700X of Intel i7-9700k
  • Geheugen: 16 GB RAM
  • Graphics: Radeon RX 5700 XT of Nvidia RTX 2070
  • DirectX: Versie 12
  • Opslag: 50 GB beschikbare schijfruimte

Woensdag werd aangekondigd dat Halo Infinite op 8 december uitkomt op Xbox Series X en S, Xbox One en pc. Het gaat hierbij om zowel de singleplayercampagne als de multiplayermodus, die free to play wordt. De co-op-modus en Forge verschijnen pas na release, zo heeft ontwikkelaar 343 Industries eerder al aangekondigd.

halo infinite multiplayer

Dit artikel delen:

Lees meer

Life is Strange: True Colors-gameplay uitgebracht De Xbox Live Games with Gold van september zijn bekend
12

Reacties op: Systeemeisen pc-versie Halo Infinite onthuld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Zut

    • 27 augustus 2021 08:01
    Aanbevolen een 2070? Best fors, hopen dat ze dan de graphics wel heel sterk verbeterd hebben sinds die drama trailer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 27 augustus 2021 08:30
    @Zut fors ik vind een 2070 geen zware kaart in deze tijd, dit kan me pc met gemaak aan op ultra 4k, denk dat ik de game wel even probeer op pc maar ga hem uit eindelijk op series x gewoon spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Zut

    • 27 augustus 2021 09:47
    @hulstpower Da's hartstikke leuk voor je maar verreweg de meeste mensen hebben niet minimaal een 2070 in hun pc zitten. Dus ja, het is best fors.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 27 augustus 2021 10:24
    @Zut hoe vaak word bij aanbevolen gezegd een 2080 ti of hoger bij dit soort games of zelfs nu 3080, zie nu een keer sinds lange tijd staan een 2070 vind ik geen forse eis dan. Maar goed ken veel mensen met hogere kaarten misschien licht het daar aan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DonnyLegend

    • 27 augustus 2021 13:00
    @hulstpower
    Een 3080 heb ik nog nooit als aanbevolen videokaart gezien, 2080ti lijkt me ook discutabel.

    Ubisoft geeft wel eens 3 categorieen aan (dus dan is er nog een categorie boven recommended) en dan kan er best zoiets geroepen worden als het over 4k 60FPS raytracing gaat.

    Volgens de Steam Hardware Survey heeft de gemiddelde gamer een 1060 als ik het me goed herinner dus een 2070 is dan vrij fors.

    Waarom je overigens een game op je Xbox gaat spelen als je PC "ultra 4k" aan kan is me overigens een raadsel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 27 augustus 2021 13:47
    @DonnyLegend Omdat ik een console gamer ben, heb deze pc ooit overgenomen van iemand, maar vind op de bank op een groot scherm toch fijner.
    Misschien dat ik met een aantal games vergis waar optie 3 stond voor hoogste settings, dacht dat crysis dat ook altijd had. en metro exodus had 2060 al als recommended als ik me het goed herinner.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    GoofyZ3

    • 27 augustus 2021 08:47
    Heel de 3000 serie van nvidea is kansloos, die kan je niet eens kopen zo slecht verkrijgbaar zijn ze. En ze zijn ook overbodig, geen 1 spel maakt er gebruik van, gelukkig maar. Ik heb nog een 2080ti, dat zal wel goedkomen denk speel ook op iets lagere resolutie dan 4k, want goeie 4k schermen met 140 fps zijn niet te betalen (2 a 3 duizend euro). Maar ben wel benieuwd hoe dit spel eruit komt te zien want Halo stond niet echt bekend om zijn mooie graphics.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Derper

    • 27 augustus 2021 10:56
    @GoofyZ3 de 3000 serie levert veel meer kracht voor relatief veel minder geld. Technisch gezien is het een stuk beter dan de 2000 series. En er zijn zat games die er gebruik van maken, die ik speel iig. Ik ben super blij dat ik de 2000 serie heb over kunnen slaan en van een 1080 naar een 3080 ben gegaan. Die 2000 serie was overpriced en levert op RTX slechte prestaties.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 27 augustus 2021 14:28
    @GoofyZ3 HDMI 2.1 schermen met 4k en 120hz zijn (al) vanaf 700€ verkrijgbaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RIOdeMIO

    • 27 augustus 2021 09:18
    Apart dus mijn hp pavilion 16 kan hem niet aan maar de Xbox one uit 2013 wel? Gezien ik een Nvidia 1050 daar in heb zitten dus geen TI.

    Word dus de series x ipv pc

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kr1z

    • 27 augustus 2021 09:27
    Best fors voor last gen graphix

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mcbrew

    • 27 augustus 2021 10:31
    zo, dat zijn stevige recommended specs.