Nieuws
The Legend of Zelda: Skyward Sword

Switch-versie van Zelda: Skyward Sword genoemd op Amazon

Nintendo heeft nog niets bevestigd

Geschreven door Michel Musters op
Op de Britse versie van webwinkel Amazon wordt een Switch-versie van The Legend of Zelda: Skyward Sword genoemd.

Er worden geen details over de game genoemd op de pagina. Nintendo heeft de game dan ook niet officieel aangekondigd. Het is dus niet bekend of Nintendo echt van plan is de Wii-game naar Switch te brengen, of dat het om een fout van Amazon gaat.

Skyward Sword is één van de weinige driedimensionale Zelda's die nog geen remake of remaster heeft gehad. De game verscheen in 2011 op Wii en werkte samen met de Motion Plus-accessoire, waardoor de bewegingen die spelers met de Wii-controller maakten werden overgezet naar het zwaard van Link. Verder vielen de graphics, die soms wat weg hadden van waterverfschilderijen, op.

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Dit artikel delen:

Lees meer

Remake van Spongebob-game een miljoen keer verkocht #FreeFortnite is waanzinnig cynisch - Gamer.nl Podcast 293
12

Reacties op: Switch-versie van Zelda: Skyward Sword genoemd op Amazon

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • RWinV

    • 17 augustus 2020 08:57
    Een van mijn favoriete Zelda-games. De weg naar iedere tempel is al een feest en dan heb je nog de tempels die ook erg goed zijn vind ik.

    Als de motion controls weg wordt gelaten dan is dit een instant buy voor
    mij.

    Wel denk ik soms dat Retailers bewust dit soort info op sites zetten om
    weer wat gratis publiciteit te krijgen. Ik neem dit bericht dan ook met een korreltje zout.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lord Ganon

    • 17 augustus 2020 09:17
    @RWinV true, maar het zou wel een goeie en logische move zijn van Nintendo, zeker in aanloop naar BotW2.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • RWinV

    • 17 augustus 2020 15:41
    @Lord Ganon helemaal mee eens. Helaas is mijn ervaring met Nintendo dat ze gewoon maar doen wat ze zelf willen maken. Ze maken vaak voor mij althans onlogische keuzes. Waar fans vragen om, komen ze ineens met iets heel anders.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 17 augustus 2020 10:50
    @RWinV Bepaalde puzzels leunden wel erg op het gebruik van motion-controls, dus waarschijnlijk dan met de Joy-Cons te spelen..

    De dungeons van deze Zelda vielen ook mij in positieve zin op!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 17 augustus 2020 11:30
    @RWinV er is geen discussie over controler of Wii remote maar van alle games vond ik het bij deze wel het beste werken. Zouden de joycons met motion controle ondersteunt worden, eventueel optioneel, dan denk ik dat dit mijn voorkeur zou krijgen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • RWinV

    • 17 augustus 2020 15:38
    @Jumpman ik was ook positief verrast hoe goed het werkte. Ben het met je eens wat betreft de besturing.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MarzoriuM

    • 17 augustus 2020 10:06
    Dat zou fantastisch zijn. Als het remasters of remakes zijn van Nintendo games, zijn ze van mij altijd welkom op de switch.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wokkel

    • 17 augustus 2020 10:18
    Volgend jaar is het Zelda jubileum, dus ik verwacht nog meer Zelda aankondigingen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Excalibur82

    • 17 augustus 2020 15:30
    @wokkel A link to the Past ala de Windwaker remake zou top zijn!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • RWinV

    • 17 augustus 2020 15:39
    @Excalibur82 A Link to the Past in de stijl van Links Awakening ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Jumpman

    • 17 augustus 2020 16:05
    @RWinV een collectors cardridge als we op de GameCube al hebben gehad 😜. Maak maar een top 4 😁

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DevTrunks

    • 17 augustus 2020 17:48
    Interessant. Niet een bepaalde uitblinker qua Zelda games, maar ik heb mij zeker wel vermaakt. Ben benieuwd (als het waar is) hoe ze dat gaan doen met die motion controls. Dat zat op zoveel vlakken verweven met de gameplay. Ik zou er niet om rouwen als het eruit wordt gehaald. Kon soms best frustreren. Ook het hulpje Fi die je met alles aan het handje meenam. Mag ook wat minder.