Nieuws
super Mario Galaxy

Super Mario 3D All-Stars aangekondigd

Komt op 18 september naar Nintendo Switch

Geschreven door Michel Musters op
Nintendo heeft Super Mario 3D All-Stars aangekondigd voor Nintendo Switch.

De collectie bevat drie klassieke driedimensionale Mario-platformers, namelijk Super Mario 64, Super Mario Sunshine en Super Mario Galaxy. Super Mario 64 verscheen oorspronkelijk op Nintendo 64, Sunshine op GameCube en Galaxy op de Wii.

Het gaat niet om remakes, maar de spellen zijn wel geoptimaliseerd voor de Switch. Zo is de resolutie van een update voorzien. Daarbij bevat het spel een Music Player Mode, waarin de soundtracks van de drie games beluisterd kan worden.

Super Mario 3D All-Stars verschijnt op 18 september zowel fysiek als digitaal op de Switch. De fysieke versie komt gelimiteerd uit. Het spel is zowel fysiek als digitaal tot eind maart 2021 verkrijgbaar. Mensen kunnen vanaf vandaag de collectie via de Switch eShop reserveren.

Dit artikel delen:

Lees meer

Super Mario-jubileum wordt gevierd met nieuwe games en ports Gamescom combineert volgend jaar fysieke en digitale beurs
32

Reacties op: Super Mario 3D All-Stars aangekondigd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    dagmardg

    • 3 september 2020 15:34
    Nou, ik weet waar mijn geld nu maar weer naar toe gaat…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    warcryptic

    • 3 september 2020 16:01
    @dagmardg ik ook, geen twijfel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lord Ganon

    • 4 september 2020 00:35
    @REDACTIE

    Kan de admin/mods wat doen aan die spam de laatste tijd??

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    RoepieRoepie84

    • 3 september 2020 16:50
    O kwijl kwijl had ik maar een switch!!!
    Mario64 zou ik zo graag opnieuw spelen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TommyVercetti

    • 3 september 2020 16:56
    Nintendo blijft lekker uitmelken en mensen blijven het consumeren 🐑.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Cocabeer

    • 3 september 2020 18:37
    @TommyVercetti Neerbuigende reactie. Ik zie het anders. De kwaliteit van deze games zijn zó goed dat het na een tijd heerlijk kan zijn om weer eens te doorlopen. Plus het jeugdsentiment. Jouw instelling zuigt met schimmelkaas besmeurde geitenballen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 3 september 2020 20:03
    @TommyVercetti ach joh elke software/hardware bedrijf 'melkt' op zijn manier hun producten wel wat uit. Ik erger me eigenlijk meer aan dit soort berichten dan dit soort nieuwtjes. Dit is gewoon een leuke collectie klassiekers….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 3 september 2020 20:06
    Het is ook nog eens een keer het vijfendertigste jubileumjaar van Super Mario…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 3 september 2020 20:37
    @TommyVercetti

    2 van deze games zijn nog maar 1x eerder uitgebracht.
    Dat is amper uitmelken te noemen.
    Waarvan Sunshine ook nog op het veel minder successvolle GameCube.
    Van enorm melken is hier geen sprake.

    Het is gewoon super dat we een paar klassiekers fatsoenlijk in iets hogere resolutie ( en hopelijk in 60fps) kunnen her spelen.

    Ik kijk wel uit naar mijn terugkeer in Sunshine.
    Die andere games heb ik nooit gespeeld dus wat dat betreft is het naar mij toe ook geen echt uitmelken. Want ik heb nog enkel voor Sunshine betaald ooit , en dat was players choice voor 30 euro. Dus aan mij gaan ze hier niet dubbel verdienen en dus als dat bij velen zo is is het eigenlijk geen uitmelken. En ik denk dat velen sunshine en galaxy nog nooit gekocht hebben.
    Uitmelken is het in mijn ogen wanneer je voor hetzelfde product vaker betaald, en de kans is groot dat deze games door ook veel nieuwe spelers wordt gekocht en voor hen zijn het gewone dus nieuwe te ontdekken games.


    Maar jij zult dadelijk ook wel een game spelen die uitgemolken is, en misschien wel meer dan deze games zijn.
    Of misschien nog erger, je zult deze set ook wel stiekem spelen maar nu heel stoere praat uitkramen.
    Het grootste schaap blèrt het hardst.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Pascal08

    • 3 september 2020 23:16
    @watashi wa maurice desu. Waarom wil je het zo persoonlijk maken of op de man spelen? Het is maar een comment section over games man. Lijkt wel alsof je door het lint gaat.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    watashi wa maurice desu.

    • 4 september 2020 15:29
    @Pascal08

    Serieus? Vind je dit al door het lint gaan.
    Grootste deel van mijn reactie was uitleg over wat in mijn mening uitmelken is, dat is niet meer dan normaal wat men ik reacties mag maken toch? Waarbij ik ook probeer te onderbouwen waarom ik vind dat het te kort door de bocht is om dit uitmelken te noemen.
    En dan eindig met de conclusie dat we allemaal wel dingen spelen, kopen, luisteren of gebruiken wat uitgemolken is.
    En het enige wat echt op de man is is dat ik zeg dat het grootste schaap het hardste blèrt.
    En waarom ik die opmerking maak is omdat hij zijn reactie al maakte met een suggestie dat kopers van zulke games zich als schapen gedragen, dus daarom sukkels zijn zonder mening die elkaar nalopen etc
    En ik vind die opmerking te direct op de man, en dus wilde ik enkel een beetje spiegeling psychologie toepassen dat iedereen wel schaap is.

    Voor mijn gevoel speel ik daarmee niet overdreven op de man, behalve terug kaatsen van een bal die richting mij, of andere gamers geschopt wordt.

    Als dat al door het lint gaan is, dan heb ik hier wel eens discussie gezien die serieus oorlog voering genoemd mag worden

    Ik denk dat je je een beetje te druk maakte om mijn opmerking.
    Zoals ik zei grootste deel was onderbouwen en uitleg over waarom ik de opmerking uitmelken niet van toepassing vind. Dan nog mag hij dat vinden. Dan hoor ik graag de tegen argumenten.

    Maar als ik hiermee wel te ver ging dan hoor ik graag andere meningen over mijn reactie, dan kan ik zorgen dat ik volgende keer anders reageer.

    Maar ik dacht dat mijn opmerking netjes was met eerlijke argumenten en vanuit een mening geplaatst, met een afsluitende conclusie dat we allemaal schaapjes zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • RWinV

    • 3 september 2020 17:18
    59,95 voor drie directe ports. Jammer dat ze niet de moeite hebben genomen om ze grafisch onderhanden te nemen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    burhan42

    • 3 september 2020 17:20
    Waar is Mario Galaxy 2 :(

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 3 september 2020 21:47
    @burhan42 ja misschien dat die nog digitaal komt?
    Maar ja dat had er toch echt wel bij gekund….

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    burhan42

    • 3 september 2020 22:52
    @Baroness ja ik hoop het echt zo erg. Voor mij de beste 3d mario game

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    clandestine666

    • 3 september 2020 17:20
    Had dan gelijk ook Galaxy 2 en 3d World erop geplempt, dan was het een mooi volledig(er) pakketje geweest. Ik heb ze allemaal al dus aan mij is het toch niet besteed.

    Edit: Aha, Mario 3d World wordt samen met de gloednieuwe uitbreiding 'Bowsers Fury' verkocht.. Als dat wat vlees op de botten blijkt te hebben toch nog interessant om misschien te halen dan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quintex

    • 4 september 2020 01:28
    @clandestine666 De game is ook 25% sneller dan zijn voorganger, heeft online-multiplayer, en misschien nog wel meer. Ben heel erg benieuwd, dit is niet zomaar een Wii U port.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 3 september 2020 19:27
    Heerlijk mijn zoon is helemaal Mario gek en heeft deze gemist omdat ie er nog niet was nu samen nog een keer heerlijk door spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    burhan42

    • 3 september 2020 19:56
    @hulstpower ohh wat leuk. Heb het vooral door galaxy ge-preorderd, geweldig spel!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 4 september 2020 06:56
    @burhan42 ik wil weer eens kijken of ik nog steeds de 120 sterren kan halen in van mario 64 . Heb sunshine helaas nooit uitgespeeld en galaxy zelf gehad.