Nieuws

Styx: Shards of Darkness uitgesteld naar begin 2017

Transitie naar Unreal Engine 4 kost extra tijd

Geschreven door Michel Musters op

Styx: Shards of Darkness is uitgesteld naar het eerste kwartaal van 2017.

De game zou eigenlijk eind dit jaar uitkomen. "Met deze nieuwe game rondom Styx zijn we naar de Unreal Engine 4 overgestapt. De update heeft veel goeds gebracht naar de Styx-franchise, van grafische verbeteringen tot nieuwe gameplayfeatures", aldus Cyanide's Patrick Pligersdorffer. "Het kost ons team wat extra tijd om te wennen aan de nieuwe engine. We willen de beste stealth-ervaring aan spelers geven dus daarom stellen we de game uit naar het eerste kwartaal van 2017."


De game is in ontwikkeling voor pc, PlayStation 4 en Xbox One. Shards of Darkness werd in oktober vorig jaar aangekondigd. Uitgever Focus Home Interactive liet destijds weten dat spelers op een nieuw avontuur gaan waarin ze te maken krijgen met nieuwe vijanden. Daarnaast bestaat het spel uit volledig nieuwe omgevingen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Dice onthult spectator mode voor Battlefield 1 Originele Dungeon Keeper nu gratis via Origin
0

Reacties op: Styx: Shards of Darkness uitgesteld naar begin 2017

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Er zijn nog geen reacties op dit artikel.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.