Strike Force 1.6 informatie update | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Versie 1.6 moet een hele nieuwe basis gaan vormen voor de komende releases. Op dit moment begint het ontwikkelingsproces van deze versie al aardig zijn einde te naderen. Er zullen een hoop veranderingen in deze versie te vinden zijn.

Ten eerste is er weer getweaked aan de wapens, het grootste probleem hierbij is de verschillende posities die de wapens in kunnen nemen. Je kunt hem namelijk laag houden en een stukje hoger tegen je schouder zodat je beter kunt mikken, maar langzamer loopt. Ook is er getweaked aan de sterkte, rate of fire, preciezie en is de inventory geupdate. Ook komen er training maps in.

Wat de graphics betreft komen er natuurlijk weer nieuwe models, skins en animaties. Op dit moment zijn de models van de wapens allemaal ongeveer af, en er zijn er een heleboel bijgekomen. Ze moeten nog een beetje bijgetweaked worden.

Natuurlijk zijn er weer een zooi maps bijgekomen, waarvan 80% al helemaal af is, en de overige 20% bijna klaar is.

Ook hebben alle nieuwe wapens weer hun eigen geluiden nodig en ook gekregen. Deze klinken lekker 'hard' volgens een van de makers en zeer realistisch.

Tot slot komt er ook nog een nieuwe manual bij te zitten, waar de veranderingen instaan en verbeteringen van de vorige manuals. Deze zal zo snel mogelijk online gezet worden, maar is nog niet helemaal af.Models, Skins and Animations:

AGA and Ciller are working hard to finish up the final weapon models for the 1.6 release. Last night AGA was up until 4am working and he continues to bust his arse along with Ciller. We will have a ton of new weapons in 1.6, these guys have done great work. They currently have one or two models left ot finish and then animate. Tweaking of the weapons should be done by the middle of next week.Een release zit er gelukkig binnen enkele weken wel aan te komen als je dit zo leest.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou