Nieuws
Street Fighter 5

Street Fighter 5 is 1,4 miljoen keer verkocht

Mist het verwachte verkoopdoel

Geschreven door Alicia Tai op

Street Fighter 5 is inmiddels 1,4 miljoen keer verkocht. Dat heeft Capcom bekendgemaakt.

Bij die 1,4 miljoen exemplaren zijn verkoopcijfers worden zowel de fysieke als digitale versies op pc en PlayStation 4 meegenomen.

Capcom hoopte op 2 miljoen exemplaren te verkopen tegen het einde van dit fiscaal jaar. Ondanks het gemiste doel zegt het bedrijf dat de game "vooral in het buitenland van een gestage omzet geniet".

Steet Fighter 5 kwam op 16 februari uit. Gamer.nl recenseerde de game en beloonde het met een 7, gebaseerd op de content die op dat moment beschikbaar was.

Bron: Eurogamer

Dit artikel delen:

Lees meer

Activision nog altijd eigenaar van Crash Bandicoot-franchise Nvidia kondigt GTX 1080 en GTX 1070 aan
10

Reacties op: Street Fighter 5 is 1,4 miljoen keer verkocht

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • michaelblonk

    • 9 mei 2016 11:41
    Als Capcom Streetfighter 5 nou ook op de one had uitgebracht hadden ze die 2 miljoen wel gehaald ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 9 mei 2016 11:57
    @michaelblonk Maar aangezien de financiering van Sony kwam en het spel zonder die financiering niet eens gemaakt zou zijn, is dat een droom die de xbox mensen moeten laten varen. Xbox heeft killer instinct, die hebben de Sony boys dan weer niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • XtraLinkUK

    • 9 mei 2016 11:52
    Doe mij maar Super Street Fighter II, alhoewel ik meer van de MK's, KI en Tekkens ben.

    Ik dacht ook, leuk Streetfighter IV, maar na een paar uurtjes lag het spel al stof te happen. Hap lekker verder, want de camera is té dicht op de characters. Ook qua grafische stijl doet het naar mijn mening weinig eer aan de beste Street Fighter aller tijden.

    Ik dacht dat ik Street Fighter V had gekocht, nee het was IV. Dat spel is gewoon ruk, ondanks de hoge cijfers. SF V is wat dat betreft een stuk beter. Ben vergeten wat nu de +/- waren op Gamer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Nuage

    • 9 mei 2016 12:33
    Ik wilde hem eerst niet kopen vanwege het gebrek aan content tot nu toe. Toch blij dat ik het wel gedaan heb, want man wat speelt dat spel enorm lekker. Voor mij de beste SF tot nu toe en inderdaad veel beter dan IV. Erg tof ook hoe ze de bekende stage themes in een nieuw maar erg herkenbaar jasje hebben gestoken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mcbrew

    • 9 mei 2016 15:22
    Ik heb`m bij release een tijdje gespeeld. Maar vanwege de bugs, crashes, en server problemen heb ik`m een tijdje weggelegd. Inmiddels zijn er weer een aantal patches geweest en trek ik`m binnenkort weer eens uit de kast

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • WijvanWCeend

    • 9 mei 2016 17:17
    @mcbrew Ook omdat je telkens ge-asswooped werd door onder(boven)getekende.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mcbrew

    • 9 mei 2016 20:39
    @WijvanWCeend lol :) Ik ga m`n duimen weer trainen, skills afstoffen, en dan zal ik je weer eens even laten zien wie hier de baas is…The answer lies within the heart of battle enzo ;);)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • WijvanWCeend

    • 9 mei 2016 20:40
    @mcbrew Hahaha :D Duimen afstoffen? Nergens voor nodig, die stop je altijd in je mond als je weer in de foetus houding ligt na een enorme asswhoop. :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • mcbrew

    • 9 mei 2016 20:43
    @WijvanWCeend It`s on B#TCH!! :):)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • WijvanWCeend

    • 9 mei 2016 20:45
    @mcbrew Hehehe, kan niet wachten. `t moet deze week. Na dit weekend duik ik voor een tijdje in de Doom campaign en Snapmap :)