Nieuws

Streamer xQc claimt Grand Theft Auto 6 te hebben gespeeld

'Beste rollenspellensysteem ooit'

Geschreven door Jacco Peek op
xQc, de grootste Twitch-streamer ter wereld, claimt Grand Theft Auto 6 te hebben gespeeld.
"Ik heb een nog onbekende game gespeeld", zei de streamer - wiens echte naam Félix Lengyel luidt - gisteren tijdens een uitzending. "Ik had het druk met een game die niet bestaat. Hij is niet eens echt. Ik heb geen idee waar ik het over heb. Waar heb ik het over?"

Na te grappen over zijn speelsessie, zei Lengyel vervolgens: 

"Fuck de NDA's, fuck de papieren. Als ze willen mogen ze me de gevangenis insturen. Ik speelde GTA 6 Online, en ik ga het zeggen: de game is al uitontwikkeld, ze zijn klaar. De reden dat het zo lang duurt is dat ze rollenspellen niet op [de rollenspelmod] FiveM willen hebben. Ze willen hun eigen rollenspellenservers met geavanceerde mechanieken."

Ook claimt hij dat de volgende GTA-game 'het beste rollenspelsysteem ooit' bevat. 

Kort na de stream werden de clip en de video waarin Lengyel de opmerking maakt verwijderd. Ook zegt Reddit-gebruiker Zeddit te zijn verwijderd van verschillende GTA-fora wegens het delen van de clip. Momenteel wordt gespeculeerd dat Rockstar Games de video's heeft laten verwijderen wegens het breken van een NDA.

GTA 6 is officieel in ontwikkeling. Verdere details over de game zijn nog niet bekend.

Dit artikel delen:

Lees meer

Stardew Valley-bedenker publiceert game volledig zelf op digitale platforms Eerste laptop met Intel Arc-gpu kort te koop aangeboden
12

Reacties op: Streamer xQc claimt Grand Theft Auto 6 te hebben gespeeld

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    ali3n8tor

    • 18 maart 2022 16:00
    Ik heb hem ook al gespeeld, maar ja ik heb geen NDA gehad.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bigds9fan

    • 18 maart 2022 16:02
    Tja. Ik speelde afgelopen nacht ook GTA 6.

    En toen werd ik wakker.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 18 maart 2022 16:41
    GTA 6? Hij loopt achter, ik speel GTA 8 al joh.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Grimes

    • 18 maart 2022 17:46
    @Messtranor GTA 8? Je loopt achter man ik heb GTA 25 al gespeeld!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 18 maart 2022 18:44
    @Grimes Ja die komt morgen binnen bij mij, drukte bij de post he.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Witty1889

    • 18 maart 2022 16:59
    Dit is dus echt onzin. Als je als grootste streamer NDA's gaat breken heb je het echt niet gesnapt. Dan komt niemand meer naar je toe met interessante dingen, want blijkbaar kan ie z'n mond niet houden. Ergo dit is gewoon broodje aap.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 18 maart 2022 22:41
    @Witty1889 nee dus, want hij had dus ook clips getoond daarvan. Sommige mensen denken echt dat ze er mee weg komen en dat zo'n NDA bullshit is. Ik hoop dan ook dat rockstar hier nog werk van maakt en dat die randdebiel nog een dikke boete mag betalen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Jar25

    • 20 maart 2022 10:00
    @SuperDre hij heeft helemaal geen clips getoond, haha die verzin je er gewoon bij

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    warcryptic

    • 21 maart 2022 11:08
    @SuperDre Het ging om de clips over dat hij hierover sprak, niet dat hij clips toonde van het spel zelf waarschijnlijk.

    Mocht ik het mis hebben dan wil ik de clips graag zien, maar ik geloof er op dit moment niks van.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TPpower

    • 18 maart 2022 18:34
    Mensen gta 2000 is al uit ha ha nee mensen maar hopelijk komt gta 6 dan ook uit op ps5 maar het zal best kunnen kloppen wat hij zegt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Smallie

    • 18 maart 2022 18:37
    Net HalfLife 3 uitgespeeld.
    Best oke spel. Nu weer terug naar Fifa 23

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 18 maart 2022 20:42
    Wauw wat goed zeg van hem, kom op hij heeft toch wel een koekje verdient nu.