Nieuws
Stray

Stray is meest gewilde game op Steam

The Day Before is ingehaald

Geschreven door Michel Musters op
Kattengame Stray staat nu bovenaan de lijst met meest gewilde games op Steam.

Dat is in de lijst, gepubliceerd op SteamDB, te zien. Daarmee staat de game op dit moment op meer wenslijsten van Steam-gebruikers dan andere spellen.

Stray heeft onlangs The Day Before ingehaald. Het spel werd onlangs uitgesteld naar 2023. Dit komt omdat er overgeschakeld wordt naar ontwikkeling op Unreal Engine 5. Daarbij liet ontwikkelaar Fntastic weten dat er vrijwilligers meewerken aan de ontwikkeling van die game, wat bij sommige gamers mogelijk in het verkeerde keelgat is geschoten.

Tot slot komt Stray bijna uit, wat de hype rondom de game ook vergroot. Het spel verschijnt namelijk op 19 juli, en komt niet alleen op pc, maar ook op PlayStation 5 en PlayStation 4 uit. Mensen met PlayStation Plus Extra of Premium kunnen de game vanaf release kosteloos spelen.

Spelers verkennen in Stray een stad vol gekke robots door over daken te klimmen en door kleine ruimtes te kruipen. Ook is het mogelijk om naar robots te miauwen. Men bestuurt namelijk een kat. iam8bit brengt een fysieke versie op PlayStation 5 uit.

Dit artikel delen:

Lees meer

Bungie werkt met NetEase mogelijk aan mobiele Destiny-game Nintendo onthult nieuwe multiplayermap voor Splatoon 3
15

Reacties op: Stray is meest gewilde game op Steam

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • FukijamaPS4

    • 5 juli 2022 09:31
    "Tot slot komt Stray bijna uit, wat de hype rondom de game ook vergroot. Het spel verschijnt namelijk op 19 juni, en komt niet alleen op pc, maar ook op PlayStation 5 en PlayStation 4 uit. "

    Ik denk 19 juli?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 5 juli 2022 09:43
    @FukijamaPS4 Dat denk je correct!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Messtranor

    • 5 juli 2022 09:37
    Deze mooi day 1 spelen via PS now premium.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 5 juli 2022 09:44
    Een echte Erik game :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 5 juli 2022 09:47
    Ben ook benieuwd of het een toffe game gaat zijn. Ik merk dat ik de laatste tijd meer geniet van de kleinere games. Ik kijk bijvoorbeeld ook heel erg uit naar a dusk falls van Xbox.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 5 juli 2022 09:59
    Ik ben ook erg benieuwd naar deze game. Ik hoop hem met de Steam Deck te kunnen spelen. Deze zal ergens deze week bezorgd worden, volgens de mail en trackingscode.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 5 juli 2022 10:21
    Ik ben trouwens bij deze game op vakantie naar Egypte. Dus ik moet deze en A Dusk Falls een weekje later spelen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 5 juli 2022 14:54
    @Snoop213 Ik kan je uit ervaring vertellen dat er aan katten om te aaien geen gebrek is in Egypte! ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Snoop213

    • 5 juli 2022 15:43
    @MichelMusters Haha.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 5 juli 2022 10:54
    Ik heb hem ook op de wishlist in steam gezet. Ben erg benieuwd :-D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Saria282

    • 5 juli 2022 11:30
    Ik en me kat zijn er klaar voor als de game uit komt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • brushaway

    • 6 juli 2022 11:03
    @Saria282 m'n

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Riyakuya

    • 5 juli 2022 11:59
    Lijkt me een leuke game. Hoop alleen dat het niet snel saai gaat worden. Je bent immers een kat dus ik vraag me af hoeveel je kunt doen dan. Hoe dan ook, hopelijk komt deze ook nog op Switch of Xbox uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 5 juli 2022 21:08
    Vind de gameplay er erg houterig uitzien

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • brushaway

    • 6 juli 2022 11:04
    Leuk concept, wel bang dat ie vies tegen gaat vallen.