Nieuws

Stemacteur kondigt mogelijk per ongeluk The Last of Us 2 aan

Nolan North laat van zich horen

Geschreven door Michel Musters op
Stemacteur Nolan North, bekend van zijn rol als Nathan Drake in de Uncharted-reeks, meldt dat Uncharted-ontwikkelaar Naughty Dog bezig is met een vervolg op The Last of Us.

Tijdens zijn toespraak op Metrocon 2015 werd North gevraagd over zijn toekomstige projecten met Naughty Dog. "[Uncharted 4: A Thief's End] is voorlopig de laatste [game waar ik aan werk]. Ik weet dat ze werken aan The Last of Us 2, maar mijn personage in The Last of Us had een onfortuinlijk overlijden."

De eerste The Last of Us verscheen op de PlayStation 3, al werd vorig jaar een remaster uitgegeven voor PlayStation 4. Een tweede deel is vooralsnog niet officieel bevestigd. Naughty Dog werkt nu aan Uncharted 4: A Thief's End, dat volgend jaar op PlayStation 4 moet verschijnen.

Bron: Gear Nuke

Dit artikel delen:

Lees meer

Miyamoto bezoekt de Jim Henson Studios Ontwikkelaar Batman: Arkham Origins werkt aan nieuwe IP
23

Reacties op: Stemacteur kondigt mogelijk per ongeluk The Last of Us 2 aan

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Fappingsnake

    • 30 juni 2015 10:17
    Onfortuinlijk overlijden ? WTF ? *spoiler* … tenminste of heb ik heb gekuiste versie gespeeld ???

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • clandestine666

    • 30 juni 2015 10:30
    Nolan speelt David, die engerd waarmee Ellie het aan de stok krijgt in dat restaurant tijdens die sneeuwstorm.. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 30 juni 2015 10:34
    Shit zit al die namen door elkaar te halen heb ik door ( komt door de hite ) ;)

    Maar zolang troy baker er maar in zit komt het goed ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 30 juni 2015 10:31
    Nolan North speelde David.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • geert1

    • 30 juni 2015 10:38
    ** Spoilers **

    Nolan North spreekt de stem in van David in die game (niet van Joel; dat is Troy Baker).

    thelastofus.wikia.com/wiki/David

    Hij valt Ellie aan; zij weet hem met moeite te overmeesteren en te doden met een machete.

    Hoe dan ook, dit bevestigt dus de komst van een nieuwe Last of Us! Ben benieuwd welke kant ze ermee op gaan. We zullen er wel meer over horen als Uncharted 4 uit is; wellicht op één van de beurzen van 2016 of misschien zelfs nog dit jaar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelE30

    • 30 juni 2015 10:18
    Bedankt ook voor de spoiler Nolan =)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 30 juni 2015 10:27
    #oops!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 1 juli 2015 20:56
    tja, als je zo gaat zeuren dan kan men nooit iets zeggen over een game/film…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 30 juni 2015 10:31
    Tja niet echt schokkend nieuws, je kan bijna verwachten dat een game als The Last of Us een vervolg krijgt gezien het enorm goed ontvangen is en genoeg knaken in het laatje bracht.

    Een deel 2 zie ik en vele anderen zeker zitten.

    Een spoiler tja het is een spoiler maar zijn er nog mensen dan die TLoU nog niet gespeeld hebben ?.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ghotirey

    • 30 juni 2015 11:43
    Helemaal mee eens!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr. Harrow

    • 30 juni 2015 14:51
    Ik ben er mee bezig. Laat ik nu toevallig in dat restaurant zitten…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 30 juni 2015 15:18
    Wat een toeval zeg, btw de BUTLER heeft het gedaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr. Harrow

    • 30 juni 2015 15:38
    Vond hem altijd al verdacht ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • ShadowX

    • 30 juni 2015 20:29
    :)

    BTW geniet van het spel het is een toppertje.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Arisu

    • 30 juni 2015 10:57
    Ik vraag me toch af hoe vaak deze "per ongeluk" aangekondigde games niet gewoon in scene zijn gezet om meer publiciteit te genereren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Massiv

    • 30 juni 2015 11:22
    Per ongeluk of niet, The last of us is een van de beste verhalende game die ik ooit gespeeld heb. Hoe dan ook instant buy.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 30 juni 2015 11:29
    The last of us is ook een game waar erg makkelijk een vervolg op kan worden gemaakt. De hele wereld is beïnvloed, dus een nieuwe game, op een andere locatie en met andere personages is de makkelijkste optie. Maar dezelfde personages op een andere locatie kan ook prima.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Fappingsnake

    • 30 juni 2015 11:31
    Naughty dog blijft geniale games maken, en last of us was ook wel een van de games waar wel een deel 2 van moest komen, maar ze mogen er heus we lang over doen en niet snel snel. en natuurlijk wel met Joél en ellie

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ghotirey

    • 30 juni 2015 11:44
    Laat maar komen !

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Aquemini

    • 30 juni 2015 12:21
    blijft een dijk van een game hoor! Zou niets anders willen dan deel 2 op de PS4. Maar dan hebben we het volgens mij pas over 2017/2018