Nieuws
Red Dead Redemption

Stemacteur John Marston wil graag een remake van Red Dead Redemption

Volgens recente geruchten zou de ontwikkeling van de remake gestopt zijn

Geschreven door Michel Musters op
Rob Wiethoff, de stemacteur achter personage John Marston, zou graag een remake van Red Dead Redemption willen zien.

Dat meldt hij gedurende een interview met YouTuber Dan Allen Gaming. "Het lijkt mij geweldig als het er ooit komt. Ik weet het niet. Ik zou graag nog een kans krijgen om (met Rockstar Games) te werken, of het nou om een remaster gaat of iets totaal anders. Ik kan niet genoeg goede dingen over Rockstar zeggen. Als ze het doen, zou het geweldig zijn."

Vorig jaar ontstonden er geruchten dat Rockstar aan een remaster van Red Dead Redemption zou werken, maar dit jaar zou het bedrijf volgens geruchten gestopt zijn met de ontwikkeling om zich volledig te richten op het al officieel onthulde Grand Theft Auto 6. Deze geruchten zijn echter nooit bevestigd.

Dit artikel delen:

Lees meer

Bandai Namco hint naar Tekken 8 Vroege Diablo 4-beelden verschijnen op internet
14

Reacties op: Stemacteur John Marston wil graag een remake van Red Dead Redemption

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Sparky

    • 8 augustus 2022 09:57
    Met een port naar de Switch zou ik al heel tevreden zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    do365nic

    • 8 augustus 2022 10:22
    @Sparky of naar de pc.
    Deze game maxed out ziet er volgens mij nog best prima uit. Laat de modders de rest maar doen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mole28

    • 8 augustus 2022 10:23
    een remake is niet nodig, de game is nog steeds fantastisch om te spelen en ziet er ook nog steeds goed uit. Een rerelease of een remaster misschien, maar kijkende naar de remasters van de GTA trilogy van vorig jaar, nee dan hoeft het niet…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • 004

    • 8 augustus 2022 13:16
    @mole28 Ik zie de waarde van een remake ook niet behalve als er bijvoorbeeld VR aan wordt toegevoegd. Zo nutteloos anders. De nieuwe generatie gamers kan instappen op deel 2. Misschien dat de oude generatie nostalgie erbij kan ervaren oid.

    Ghost Recon Wildlands in VR zou trouwen een fantastische ervaring zijn. De graphics wat qua afstand van je zichtbare gebied beperken om de hardware te ontzien, van 3rd person naar 1st person implementeren en je hebt een toffe coop shooter met gigantische veel speeltijd. Zou een gigantische boost voor VR zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    LarsCornelis

    • 8 augustus 2022 10:47
    Alleen even de resolutie op 4K zetten en de framerate op 60, volgens mij gaat iedereen dan al zielsgelukkig zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 8 augustus 2022 13:31
    @LarsCornelis

    Dat is idd het enige wat rdr 1 nodig heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 8 augustus 2022 13:33
    Misschien heb ik er niet genoeg verstand van, maar waarom zouden ze dan de stemacteur weer inhuren? Of gaat het hem dan puur om de royalties?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    LarsCornelis

    • 8 augustus 2022 14:03
    @denver omdat je bij een remake wellicht ook nieuwe dialogen/opnieuw opgenomen dialogen nodig hebt?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • gimbal2

    • 8 augustus 2022 14:30
    @LarsCornelis Zodat je bijvoorbeeld pareltjes als Duke Nukem 3D: 20th anniversary world tour krijgt waar de helft van de voice lines nog de oude bitcrushed versies zijn en de helft van de dialogen nieuw opgenomen door een John St. John die duidelijk totaal verveeld was :) Je hoort hem nog net niet zuchten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    LarsCornelis

    • 8 augustus 2022 15:11
    @gimbal2 haha die versie van Duke heb ik toevallig nooit gespeeld (verder wel ongeveer elke uitgave), maar dat klinkt als een goed voorbeeld van hoe het niet moet

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    denver

    • 8 augustus 2022 17:16
    Maar Red Dead Redemption is uit 2010. Kan me niet voorstellen dat die audio destijds niet professioneel is opgenomen door Rockstar.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 8 augustus 2022 16:42
    @denver
    Om extra dialogen toe te voegen en de game groter/(misschien) beter te maken.
    Er is een prequel uitgekomen die allerlei personages toevoegde die eigenlijk niet echt benoemd zijn in het origineel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 8 augustus 2022 16:15
    Ik vind de game er geweldig uitzien op de Series X.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 8 augustus 2022 16:44
    Ik heb Red Dead Redemption nooit gespeeld. Ik was er simpelweg te jong voor om het echt goed te volgen en tegen de tijd dat ik het wilde spelen, hapte mijn 360 en PS3 al het stof.
    Zelf had ik graag een remake gezien van de game, omdat ze een deel van de map uit het origineel toch al in RDR2 hebben gestopt, dus waarom niet?
    Nu het 4 jaar later is… en de stemactuer dit zegt… yeah, doe dan maar een rerelease/remaster en dan ook graag op PC!