Nieuws
Star Wars Jedi: Fallen Order

Steam biedt vandaag veel kortingen op Star Wars-games

Aangezien het 4 mei is

Geschreven door Michel Musters op
Om 4 mei (oftewel Star Wars Day) te vieren, worden er diverse Star Wars-games met korting verkocht op Steam.

Er is een handige lijst met Star Wars-games die met korting worden verkocht op Steam te bekijken. Zo gaat Star Wars Jedi: Fallen Order voor 35,99 euro over de toonbank. Ook klassiekers als Knights of the Old Republic en Star Wars Battlefront 2 zijn met fikse kortingen te koop.

Overigens is de oorspronkelijke Star Wars: Battlefront op Steam van een nieuwe update voorzien die de online multiplayer weer aan het spel toevoegt. De game verscheen oorspronkelijk in 2004 en de online multiplayer was al geruime tijd afwezig, maar dit zit nu dus weer in de game.

star wars jedi fallen order

Dit artikel delen:

Lees meer

Officiële Final Fantasy 7 Remake-figurines nu te reserveren Demo van Dreams nu beschikbaar op PSN
13

Reacties op: Steam biedt vandaag veel kortingen op Star Wars-games

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    MelvinChowder

    • 4 mei 2020 11:43
    May the fourth be with you!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 4 mei 2020 12:26
    Dat was al sinds het begin van het weekend. Maar ook GOG heeft deze aanbiedingen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 4 mei 2020 12:32
    @SuperDre Gamer.nl plaatst bijna nooit nieuws in t weekend is me opgevallen. Dan zijn er vaak alleen podcasts and columns.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Millman7

    • 4 mei 2020 13:20
    @darkmanwls weekend. Je zegt het zelf al.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 4 mei 2020 13:25
    @Millman7 ja de NOS zend ook nooit een journaal uit in het weekend en geen enkele andere gaming website op aarde post iets in het weekend

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 4 mei 2020 15:40
    @ali3n8tor Dit dus, als je een nieuws website bent, heb je een weekend ploeg. Nieuws gebeurd ook in het weekend.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ErikNus

    • 4 mei 2020 16:42
    @darkmanwls we hebben inmiddels alweer een tijdje ook nieuws in het weekend. Als je even naar beneden scrolt, kun je het zelf zien! Dit nieuwtje was er dan in het weekend tussendoor geglipt, gok ik zo.

    De podcast is trouwens op maandagochtend 💓

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    oropher

    • 4 mei 2020 17:13
    @ali3n8tor
    Zou wat mij betreft geen probleem zijn, geen journaal in het weekend…
    Waarom wel? Je hebt er meer last dan voordeel van.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MichelMusters

    • 4 mei 2020 16:46
    @Millman7 Sinds een maand of twee hebben we ook in het weekend nieuws! Ben ik toch best blij mee al ik zeg ik het zelf ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baukereg

    • 4 mei 2020 12:50
    Waar blijft de Yoda Stories remake?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ravw

    • 4 mei 2020 16:06
    IK heb zelf Battlefront 1 en 2 gekocht en dark force 1 + 2 voor nog geen 10 euro
    Knights of the Old Republic + 2 had ik al
    die eerdere games is puur voor oude herinneringen

    PS even tusen haakje Unreal Tournament 2020 is beta op Epic ( free )

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    adutchman

    • 4 mei 2020 18:36
    @ravw
    Thx voor de Unreal tip!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kr1z

    • 4 mei 2020 20:18
    Irritant dat ouwe games op steam niet een beetje aangepast zijn qua 1080p en widescreen ondersteuning enz. (Rogue Squadron net gekocht)