Nieuws

State of Play rondom Hogwarts Legacy wordt donderdag uitgezonden

Met veertien minuten aan gameplay van de PS5-versie

Geschreven door Michel Musters op
Aanstaande donderdag zendt Sony een nieuwe State of Play-livestream uit die draait rondom Hogwarts Legacy.

Dat heeft het bedrijf aangekondigd. De State of Play wordt in samenwerking met uitgever Warner Bros. Games en ontwikkelaar Avalanche Software gemaakt en draait in zijn geheel om de aankomende Harry Potter-game.

In de State of Play moet zo'n veertien minuten aan gameplay van Hogwarts Legacy draaiende op een PlayStation 5 worden getoond. De complete uitzending duurt ongeveer twintig minuten. De stream is aanstaande donderdag 17 maart om 22:00 uur Nederlandse tijd te zien via YouTube en Twitch.

Hogwarts Legacy is in ontwikkeling voor PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One en pc en laat spelers in de huid kruipen van een leerling op Zweinstein. De game moet zover bekend ergens dit jaar uitkomen.

Dit artikel delen:

Lees meer

Chinese tak XFX betrapt op importeren van vervalste gpu's Electronic Arts werkt aan openwereld sandbox-game
14

Reacties op: State of Play rondom Hogwarts Legacy wordt donderdag uitgezonden

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Zut

    • 14 maart 2022 15:39
    HYYYYYPE. Dan zal de release datum ook wel bekend worden gemaakt. Heel erg benieuwd naar!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lord Ganon

    • 14 maart 2022 15:52
    Ik was al bang dat hij niet meer zou uitkomen!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    COSMIC_TSAR

    • 14 maart 2022 15:53
    Vet, daar ga ik wel even voor zitten!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Lavalera

    • 14 maart 2022 15:55
    Super gaaf. Dan is de september release die verwacht werd misschien toch mogelijk. Kijk hier wel naar uit en ben niet eens een Harry Potter fan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Snoop213

    • 14 maart 2022 16:21
    Super gaaf. State of play presentaties werken wel voor dit soort dingen.. hopelijk binnenkort ook een God of war Ragnarok state of play waar de release datum bekend wordt gemaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Grimes

    • 14 maart 2022 16:48
    @Snoop213 Ik denk dat GoW State of Play gedaan zal worden in Juni/Juli!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ardyn

    • 14 maart 2022 16:25
    Hier wacht ik al jaren op… eindelijk uitgebreid nieuws.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 14 maart 2022 16:47
    waarom had sony dit niet bij hun show van vorige week gedaan die vond ik nou niet echt boeiend.
    Wel benieuwd naar gameplay

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 15 maart 2022 00:05
    @hulstpower ik ben het nu wel heel erg met je eens hoor. Dit hoeft toch niet in een State of play en anders had het inderdaad prima in de vorige gekund

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 14 maart 2022 17:16
    Benieuwd naar deze game, al zie dat screenshot er wat awkward uit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Niempie

    • 14 maart 2022 18:16
    Ughhhh, eindelijk! Hype level over 9000

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • robzzz22

    • 14 maart 2022 19:27
    zin in!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    PietS.

    • 15 maart 2022 09:25
    Heel leuk voor de fans, maar ik snap de beredenering erachter niet echt. Waarom zou Sony een aparte presentatie geven over een game die niet van hun is/niet exclusief op hun platformen te spelen is? Zo maken ze toch ook gewoon (in)direct reclame voor de game op andere platformen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Saria282

    • 15 maart 2022 19:11
    Kan ook niet wachten. Heb zelf mij zus ingelicht. Normaal is zij niet zo gamer maar op dit spel zit ze op te wachten