Starship Troopers FPS zal niet sucken | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Het spel moet nog uitkomen, maar als we ontwikkelaar Strangelite mogen geloven zal de komende Starship Troopers FPS game niet sucken. De eerdere Starship Troopers games faalden om de sfeer van de film te verwerken en hadden een gameplay die het vermelden niet waard was. Beide punten zouden in Starship Troopers, dat zowel op de PC als console verschijnt, sterk verbeterd moeten zijn. Het verhaal speelt zich 50 jaar na de film af, waarbij vooral de technologie is vooruit gegaan.1UP: Tell us a little more about the technology? Since we know absolute nothing of it, we don't even know where to begin asking questions. Please, ramble.

Strangelite: The technology for Starship Troopers is Strangelite's own engine. Imaginatively named "the editor" at the moment, it allows us to script events and then play them instantly. No compiling of game levels, no waiting.

We use real-time lighting which plays a ma ive part of the game, the shadows will move whenever the player shines a torch at them, exactly how they do in real life. Vraag blijft alleen of men niet het scenario van de film had moeten aanhouden in plaats van een "futuristisch" verhaal? Hoe het ook zij, het spel zal zeker weten niet sucken, zoals je in dit interview kunt lezen.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou