StarCraft II-patch verlengt onderzoek Warp Gate-technologie | Gamer.nl

StarCraft II-patch verlengt onderzoek Warp Gate-technologie | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

Nu duurt het onderzoeken 160 seconden in plaats van 140. Daarnaast is het trainen van een sentry-unit verkort van 42 naar 37 seconden en is de radius van een pylon niet meer 7,5, maar 6,5. Ook het Terran-ras is op bepaalde punten aangepast. Wanneer een speler ervoor kiest zijn eigen bunker te vernietigen worden nu, in plaats van 100 procent van de bouwkosten, 75 procent teruggegeven. Ghost kostten voorheen 150 mineraal- en 150 gaseenheden, maar kosten nu respectievelijk 200 en 100. Aan het Zerg-ras is het minst veranderd. Zo is de snelheid van Infestors van 2,5 naar 2,25 verlaagd en kunnen Spore Crawlers zich nu 6 seconden sneller ingraven.

Naast de veranderingen aan de verschillende fracties zijn er ook een aantal problemen verholpen. Zo konden spelers vliegende eenheden op een positie ophopen door een bepaalde toetsencombinatie, waardoor het voor de tegenstander niet mogelijk was alle eenheden te selecteren en aan te vallen. Tevens is de weergave van de 3D-portretten verbeterd en is een probleem waardoor USB-headsets een crash veroorzaakten, verholpen.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou