Nu duurt het onderzoeken 160 seconden in plaats van 140. Daarnaast is het trainen van een sentry-unit verkort van 42 naar 37 seconden en is de radius van een pylon niet meer 7,5, maar 6,5. Ook het Terran-ras is op bepaalde punten aangepast. Wanneer een speler ervoor kiest zijn eigen bunker te vernietigen worden nu, in plaats van 100 procent van de bouwkosten, 75 procent teruggegeven. Ghost kostten voorheen 150 mineraal- en 150 gaseenheden, maar kosten nu respectievelijk 200 en 100. Aan het Zerg-ras is het minst veranderd. Zo is de snelheid van Infestors van 2,5 naar 2,25 verlaagd en kunnen Spore Crawlers zich nu 6 seconden sneller ingraven.
Naast de veranderingen aan de verschillende fracties zijn er ook een aantal problemen verholpen. Zo konden spelers vliegende eenheden op een positie ophopen door een bepaalde toetsencombinatie, waardoor het voor de tegenstander niet mogelijk was alle eenheden te selecteren en aan te vallen. Tevens is de weergave van de 3D-portretten verbeterd en is een probleem waardoor USB-headsets een crash veroorzaakten, verholpen.
Reacties op: StarCraft II-patch verlengt onderzoek Warp Gate-technologie
uberik
Pathologist
Ook al ben ik zelf wel van de rushes af en toe maar goed, micro en macro > lame-ass-rushing.
-DC-
Sorter
aapman
Een minderheid van de mensen speelt op een PS3, dus ook maar geen nieuws over het PSN?
pelikaan
Nokill
XtraLink
Kan er geen touw aan vastknopen waarom spellen altijd zo uber gebalanceerd moeten zijn, hier en daar een wapen of een skill of een unit wat net iets sterker is brengt juist een beetje smaak aan een game.
inacDashRed
En ik heb altijd problemen met gebouwen bij mijn pylons proppen :p
Shillen
pimpkees
pimpkees
The Chosen One
Het lijkt mij leuker om te winnen omdat je goed bent dan dat je een bepaalde unit/techniek/spelmechaniek alleen maar gebruikt/misbruikt.
Sharkvin
pimpkees
Net als de 4 gate continu.
Als er een patch uitkomt zie je wat er veranderd is, en dan kun je daar rekening mee houden.
DasPhantom