Nieuws

Star Wars Battlefront krijgt seizoenspas

Bevat vier dlc's

Geschreven door Gijs Scheltens op
Electronic Arts heeft een seizoenspas onthuld voor first person shooter Star Wars Battlefront. De seizoenspas bevat vier dlc-pakketten met nieuwe maps. Dat maakt de uitgever bekend op zijn site.

Seizoenspas-eigenaars krijgen twee weken eerder toegang tot de dlc's dan andere spelers. Bovendien bevat de seizoenspas een 'Shoot First'-emote. De seizoenspas gaat 50 euro kosten voor pc.

Verder onthult EA een Ultimate Edition van Star Wars Battlefront, deze gaat 120 euro kosten op pc. Deze versie van de shooter bevat alle content van de Deluxe Edition en de seizoenspas. De Deluxe Edition bevat enkele exclusieve wapens en emotes.

Bron: Electronic Arts

Dit artikel delen:

Lees meer

De Duitse anti-terroristen-eenheid GSG in Rainbow Six Siege De proloog van zombiemodus Black Ops 3
34

Reacties op: Star Wars Battlefront krijgt seizoenspas

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Master Lucky

    • 13 oktober 2015 12:06
    Prijs voor Season Pass op de consoles is € 49,99. Ik had op voorhand voor de Xbox One de digitale Deluxe Edition al gepre-ordered en heb gisteren de losse Season Pass aangeschaft. Scheelde me uiteindelijk maar 1 cent (79,99 + 49,99 = 129,98). Ultimate Edition op de consoles is namelijk €129,99.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • BlackGrid

    • 13 oktober 2015 12:06
    Ha gay , Voor mij genoeg reden om niet eens de stand-allone te halen, na 2 maanden zit iedereen in de DLC en ik blijf achter op dooie server's ala battlefield,

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 13 oktober 2015 12:41
    Toen ik dit gister las, heb ik mijn pre-order gecancelled.
    En pik ik hem wel eens op in een sale over een paar maanden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 13 oktober 2015 12:42
    Ik wacht wel op een premium edition, ga geen 100 euro voor een game betalen die een zeer grote kans heeft om te gaan floppen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Millman7

    • 13 oktober 2015 15:51
    Eens. Uiteindelijk kon je ook beide battlefields voor 70 euro ofzo aanschaffen met alles erop en eraan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MacUseless

    • 13 oktober 2015 13:00
    Verassing! een spel krijgt een season pass, het is denk ik eerder nieuws waardig als het niet zo zou zijn.

    Ik sluit me aan bij wat pepsi zegt , (zonder het deel het floppen dan , vond de beta wel lache vooral co-op)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Navani

    • 13 oktober 2015 14:20
    Die co-op missie was wel heel erg snel en simpel. Paar waves van stormtroopers en een AT-ST.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord_Bono

    • 13 oktober 2015 14:47
    Als je goed had gelezen heb je gezien dat er uiteindelijk 15 waves komen in de survival mode.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Navani

    • 15 oktober 2015 12:48
    Al zijn het er 100 ik vind het nog niet bijzonder het is net counterstrike tegen bots.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • pepsi

    • 13 oktober 2015 16:21
    Ik bedoel niet dat de game slecht is hoor, of dat hij gaat floppen. Maar 100 euro vooraf betalen voor een game die enkel multiplayer bevat, en waarvan het succes dus afhangt of mensen langer dan zeg 1-2 maanden blijven hangen vind ik toch een te groot risico.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Grohe

    • 13 oktober 2015 13:50
    Hmm als voor de X1 was had ik dit spel sowieso niet genomen. Nu twijfel ik nog. Ziet er mooi uit maar jammer dat je niet in squads zit.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • incarnatus

    • 13 oktober 2015 14:42
    Mooie samenvatting waar het heen is gegaan met gamen:
    9gag.com/gag/2525499/mona-lisa-dlc

    Ik sla dit spel over om 2 redenen:

    - Battlefield in een ander jasje om fanboys aan te trekken.
    - Vooraankondiging DLC voor de game überhaupt uit is.

    De beta heb ik pas gespeeld en vond het maar karig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Lord_Bono

    • 13 oktober 2015 15:22
    - Vooraankondiging DLC voor de game überhaupt uit is.

    Met een argument als dat zul je wel weinig games kopen tegenwoordig?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • incarnatus

    • 13 oktober 2015 22:12
    Klopt, ik speel ook voornamelijk indie games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • maartencartman

    • 13 oktober 2015 17:21
    Het is geen Battlefield in een nieuw jasje.
    Karige beta? Ja duh, het is gewoon een veredelde demo.

    Ik vind het een toffe game, maar koop seasonpass later wel als hij wat afgeprijsd is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • incarnatus

    • 13 oktober 2015 22:16
    Oei, iemand op zijn teentjes getrapt?

    Waarom een persoonlijke mening ontkennen met een persoonlijke mening?
    Ik zie het nut er niet van in als je het mij vraagt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • maartencartman

    • 15 oktober 2015 13:54
    Nee, hoor ik ben niet op mijn teentjes getrapt.
    Ik vind jouw ''mening'' gewoon wat karig ;)

    Jonge, lekker je Indie games spelen niemand houd je tegen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • incarnatus

    • 15 oktober 2015 15:33
    Ik word niet betaald op uitgebreide reviews te schrijven vandaar mijn karigheid :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • geert1

    • 13 oktober 2015 15:34
    Dat er een season pass komt is geen verrassing, maar €50 vind ik erg fors. Zoals altijd is ook weer niet gespecificeerd hoeveel content de season pass biedt, laat staan de kwaliteit ervan. Da's een behoorlijke gok dus. Daarnaast is het jammer dat online shooters nog steeds maps als betaalde DLC aanbieden, want dat splitst de player base in meerdere groepen (sommige hebben geen DLC, andere een deel, andere alle). Ik zie liever dat de maps gratis zijn om de spelers bij elkaar te houden, en dat eventueel andere zaken betaald zijn als dat dan echt moet.

    Nog een probleem hierbij: De previews van de beta geven aan dat het spel vrij oppervlakkig is in z'n mechanics. Voor Star Wars-fans is er wel veel om van te houden, zoals de graphics, de sfeer en het geluid, maar het is zeer de vraag of de gameplay wel lang interessant blijft. Het zou maar zo kunnen dat de servers al verlaten zijn wanneer de content van de season pass eenmaal beschikbaar is.

    Star Wars: Battlefront heeft zeker z'n sterke kanten, maar ik ben nog niet overtuigd over het spel, laat staan de DLC.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MacBlade

    • 13 oktober 2015 16:05
    Ik meen mij te herinneren dat de BF seasonpass ook zoiets heeft gekost? Dus ze zetten de trend gewoon lekker door…..