Star Wars Battlefront 2-ontwikkelaars zijn 'enorm verdrietig' over negatieve feedback | Gamer.nl

Star Wars Battlefront 2-ontwikkelaars zijn 'enorm verdrietig' over negatieve feedback | Gamer.nl

De ontwikkelaars van Star Wars Battlefront 2 zijn ‘enorm verdrietig’ over de negatieve feedback die de game te verduren krijgt.

EA hield deze week als beloofd een Ask Me Anything-vragenreeks op Reddit waar een aantal ontwikkelaars van Star Wars Battlefront 2-ontwikkelaar Dice vragen beantwoordde over de game. Eerder deze week werd een post van EA over Star Wars Battlefront 2 de meest gehate Reddit-reactie ooit.

De uitvoerend producent, John Wasilczyk, design director Dennis Brannvall en producer Paul Keslin kregen in de subreddit van Star Wars Battlefront 2 vele vragen over onder andere de lange tijd om personages vrij te spelen en microtransacties. De kosten om Heroes te ontgrendelen in Star Wars Battlefront 2 werden onlangs al drastisch omlaag gehaald.

Dennis Brannvall gaf tijdens de Reddit AMA aan dat Dice “enorm verdrietig is over de negatieve reactie van de Star Battlefront 2-community op Reddit. “In feite haatten we de reactie echt enorm.” legt Brannvall uit. “Omdat we een game wilde maken waarvan jullie zouden gaan houden.”

Zelf gelooft DICE dat het echt een ‘erg leuke en mooie game’ heeft gemaakt. “We hebben echt een cool, leuk en mooi spel gemaakt, maar helaas werd dat overschaduwd door de problemen met het progre ie-systeem. Maar dat lo en we op, echt waar” belooft Brannvall.

Over het onderwerp van de negatieve reactie op de lootboxen in Star Wars Battlefront 2 zegt Wasilczyk dat het probleem duidelijk is. “Ik denk dat het probleem duidelijk is gemaakt aan ons.”

Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou