Nieuws
Star Citizen

Star Citizen heeft dlc-pakket van 27.000 dollar

Ontgrendelt bijna elk schip in de game

Geschreven door Michel Musters op
Er is een downloadbaar pakket voor Star Citizen beschikbaar voor 27.000 dollar, omgerekend zo'n 23.223 euro.
De bundel heet de Legatus Pack en kan alleen gekocht worden door premium Concierge-backers. Dit zijn spelers die al eens minstens duizend dollar voor de game hebben betaald.


De uitbreiding ontgrendelt bijna elk schip dat beschikbaar is in de game, in totaal 117 schepen. Daarnaast voegt de dlc 163 extra items en skins toe.

Er wordt nog altijd geld opgehaald om de ontwikkeling van de ruimtesim te laten vorderen. Inmiddels staat de teller al voorbij de 184 miljoen dollar. Een vroege versie van de game kan al gespeeld worden op pc en Linux.

Star Citizen

Dit artikel delen:

Lees meer

NiOh wereldwijd meer dan twee miljoen keer verkocht Xbox Games With Gold van juni gelekt
14

Reacties op: Star Citizen heeft dlc-pakket van 27.000 dollar

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • battlefield_4

    • 29 mei 2018 09:17
    Tja als ik sommige inventorys zie op steam, verkoopt dit ook wel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheChief

    • 29 mei 2018 09:56
    You know what the definition of insanity is?

    Buying a 27k Dollar DLC pack for a game that's not even reached v1.0

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 29 mei 2018 10:10
    Het is in ieder geval geen pay too win XD

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 29 mei 2018 10:16
    Ik vraag me toch sterk af hoeveel geld de top van dit bedrijf in hun eigen pocket stopt..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 29 mei 2018 10:43
    117 + 163 = 280

    23.233 / 280 = 82,98 euro per item…

    gekkenwerk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • XtraLinkUK

    • 29 mei 2018 10:59
    Ik kan hier persoonlijk alleen maar stil van worden. Natuurlijk zijn er mensen die het kunnen betalen, daar gaat het niet om. Het is het idee erachter.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 29 mei 2018 11:15
    @XtraLinkUK Inderdaad, en het ergste is ook nog dat ze specifiek focussen op mensen met een verslaving van het kopen van in-game items. Een drempel van minimaal 1k is niet niks.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Bevers

    • 29 mei 2018 11:34
    hoezo niet pay too win …. je wilt toch niet zeggen dat die dlc alleen maar grafishe updates zijn? omfg :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • casualkiller

    • 29 mei 2018 11:54
    Dit is hoe ziek deze industrie is geworden.

    En het erge is dat er nog mensen zijn die dit zullen kopen. en verdedigen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 29 mei 2018 12:03
    Ik vind het maar een slechte ontwikkeling. Hebben ze niet genoeg geld opgehaald?

    Dit klinkt meer als alles wat ze hieraan verkopen direct in hun zakken terecht komt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ayho

    • 29 mei 2018 12:46
    Het is nog maar de vraag of deze game uberhaupt uitkomt en dan nu al melken. Je betaald 27.000 dollar en dan nog heb je niet alles omdat ze de rest alsnog later van je kunnen uitmelken.

    Ik hou van dit soort games en SC is voor mij de ultieme space game maar door dit soort praktijken krijg ik steeds minder zin in. Ah ja dan maar weer elite spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Inflatable

    • 29 mei 2018 13:34
    Waanzin!

    Maar goed, als er mensen zijn die het geld ervoor hebben en het ook uit willen geven voor zoiets (rijke whales) moet je ook niet raar opkijken dat men een keer met zoiets komt.. Je kan je alleen wel afvragen of dit wel goed is voor de gaming industrie, ik denk het niet..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 29 mei 2018 16:00
    Speelbaar op PC en Linux? Ik neem aan dat jullie windows en linux bedoelen? beiden zijn operating systems, die je dan weer installeerd op een pc.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 29 mei 2018 23:42
    De naam is wel toepasselijk. Legatus Glaber (uit Spartacus) is de enige die dit kan bealen.