Nieuws
Spyro

Stand With Ukraine Humble Bundle bevat zo'n 120 games

Alle opbrengsten gaan naar Oekraïne

Geschreven door Michel Musters op
Humble Games heeft een Humble Bundle online geplaatst met ongeveer 120 games, waarbij alle opbrengsten naar Oekraïne gaan.

De bundel is tot aankomende vrijdag beschikbaar en bevat games als Spyro Reignited Trilogy, Back 4 Blood, Kerbal Space Program, System Shock: Enhanced Edition, Sunset Overdrive, Fable Anniversary, Metro Exodus en meer. De bundel bevat ook boeken. In totaal is de bundel 2.336,48 euro waard.

Men kan de bundel kopen door op zijn minst 36,39 euro over te maken, al mag meer ook. Alle opbrengsten gaan naar Razom for Ukraine, International Rescue Committee, International Medical Corps en Direct Relief. Op moment van schrijven is er al meer dan 3,7 miljoen euro opgehaald.

Dit artikel delen:

Lees meer

Review: Sony HT-A9 360 Spatial Sound Mapping System Crowfundingcampagne voor door Sekiro geïnspireerde Nine Sols begonnen
36

Reacties op: Stand With Ukraine Humble Bundle bevat zo'n 120 games

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    coola

    • 19 maart 2022 11:39
    De games die mij het meest aanspreken heb ik al dus ik pass op deze bundel. Maar nog steeds een erg mooi initiatief. En ondanks ik deze bundel niet koop. Sta ik wel pal achter Oekraine.

    #standwithukraine

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 19 maart 2022 13:26
    @coola
    Nou, daar zullen ze blij mee zijn zeg, dat jij achter ze staat. Poeh zeg, nou, wat zullen ze daar een steun aan hebben.

    Ik mag hopen dat je gewoon geld hebt gestort of iets anders nuttigs hebt gedaan in plaats van alleen maar dit soort zinloze kreten.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 19 maart 2022 15:09
    @The_Stifmeister

    Ik heb inderdaad geld gedoneerd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rutgie

    • 19 maart 2022 18:04
    @The_Stifmeister Wat een onnodig zure reactie. Geldt ook voor waterdemoon.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 19 maart 2022 18:39
    @Rutgie
    Mag je vinden. Ik word schijtziek van dat soort Kijk mij eens deugen en een goed mens zijn nietszeggende kut reacties. Iedereen die normaal kan denken staat achter Oekraine.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Rutgie

    • 19 maart 2022 22:51
    @The_Stifmeister Wat jij wil. Ik heb er persoonlijk ook niet veel mee, maar ik word schijtziek van mensen die onbeschoft beledigend zijn. Je kan ook iemand fatsoenlijk ergens op aanspreken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 20 maart 2022 08:40
    @Rutgie
    Ahh oke, dus sarcastisch is onbeschoft en beledigend. Check.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelR1

    • 20 maart 2022 10:11
    @The_Stifmeister
    Wie ben jij om de autoriteit te zijn over wie wat mag zeggen over deze oorlog? Omdat je een tientje of 2 hebt gedoneerd? Nou, poeh hoor, dat je 1/1000e van je disposable income hebt uitgegeven. Daar zullen ze blij mee zijn!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 20 maart 2022 12:46
    @MikkelR1
    Het gaat mij om de leegheid van dat soort woorden. Eerst zeggen dat je geen geld uitgeeft aan deze actie, om vervolgens even mede te delen hoe erg je het vindt. Zeg dan gewoon niets en hou dat voor jezelf. Wat voegt je commentaar verder toe behalve even laten zien wat een deugmens je bent.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelR1

    • 20 maart 2022 15:39
    @The_Stifmeister en wat voegt jou commentaar precies toe anders dan aan te geven dat jij dan wel deugt in tegenstelling tot zij?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 20 maart 2022 16:59
    @MikkelR1
    Ik mag toch commentaar geven?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • MikkelR1

    • 21 maart 2022 03:05
    @The_Stifmeister zeker. Maar Coola ook.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 21 maart 2022 09:09
    @MikkelR1
    Zeker, maar dan moet hij er ook tegen kunnen als hij tegengas krijgt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 19 maart 2022 13:39
    @coola tja, ik heb 90% van de games ook maar de 10% die ik niet heb, heb ik zelf gebruikt en de rest weggeven aan vrienden.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • waterdemoon

    • 19 maart 2022 13:47
    @coola kneus vh jaar 2022 is er weer

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 19 maart 2022 15:10
    @waterdemoon

    Altijd lekker vriendelijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Roolio

    • 19 maart 2022 19:40
    @waterdemoon
    Ik neem aan dat je dan jezelf bedoelt. Kan niet anders met zo'n reactie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheDeeGee

    • 19 maart 2022 20:04
    @coola Ik sta alleen niet achter het feit dat ze crypto gaan legaliseren.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    coola

    • 19 maart 2022 20:10
    @TheDeeGee

    Thja niemand en niets is perfect. Crypto legaliseren is idd een minpunt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    The_Stifmeister

    • 20 maart 2022 08:42
    @coola
    Oh dit wordt mooi. Leg even uit waarom je dat een slecht idee vindt, coola. Do enlighten us.