S.T.A.L.K.E.R. 2 bevat uniek geanimeerde gebitten

S.T.A.L.K.E.R. 2 bevat uniek geanimeerde gebitten

De ontwikkelaar van Stalker 2 maakt gebruikt van een speciale tool die ervoor zorgt dat ieder gebit in de game uniek is.

Dat blijkt uit een onlangs verschenen

Watch on YouTube

over de ontwikkeling van de game. In de update wordt onder andere getoond hoe gedetailleerd de modellen van personages precies zijn. Zo wordt gedemonstreerd hoe een bepaalde tool alle gebitten van de personages vervangt met unieke tanden.

Volgens de ontwikkelaar zorgt een uniek gebit voor een uniek personage. Er wordt dan ook trots gesproken over het feit dat ieder personage over een unieke lach, of grimas. beschikt.

In 2007 verscheen de bejubelde shooter S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl en in 2009 verscheen S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat. GSC Game World zou kort daarna aan een nieuwe game in de reeks beginnen, maar sloot opeens zijn deuren. Deze nieuwe game werd in 2018 aangekondigd, maar sindsdien zijn er geen nieuwe details naar buiten gekomen. Duidelijk is alleen dat het spel op Unreal Engine 4 draait en dat het ergens in 2021 moet verschijnen.

Watch on YouTube

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Een toevoeging waar 9 van de 10 tandartsen blij van worden.

0
test

@MelvinChowder lol

0
test

Wie zou zich voor de head developer gepitched hebben om voor next gen gebitten te gaan :) Ik vind t mooi

0

Aanbevolen voor jou