S.T.A.L.K.E.R. 2 bevat uniek geanimeerde gebitten
De ontwikkelaar van Stalker 2 maakt gebruikt van een speciale tool die ervoor zorgt dat ieder gebit in de game uniek is.
Dat blijkt uit een onlangs verschenen
over de ontwikkeling van de game. In de update wordt onder andere getoond hoe gedetailleerd de modellen van personages precies zijn. Zo wordt gedemonstreerd hoe een bepaalde tool alle gebitten van de personages vervangt met unieke tanden.
Volgens de ontwikkelaar zorgt een uniek gebit voor een uniek personage. Er wordt dan ook trots gesproken over het feit dat ieder personage over een unieke lach, of grimas. beschikt.
In 2007 verscheen de bejubelde shooter S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl en in 2009 verscheen S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat. GSC Game World zou kort daarna aan een nieuwe game in de reeks beginnen, maar sloot opeens zijn deuren. Deze nieuwe game werd in 2018 aangekondigd, maar sindsdien zijn er geen nieuwe details naar buiten gekomen. Duidelijk is alleen dat het spel op Unreal Engine 4 draait en dat het ergens in 2021 moet verschijnen.
Hoe vond je dit artikel?
Altijd als eerste op de hoogte?
Join ons op Discord
Reacties
MelvinChowder 26 maart 2021 - 11:28
Een toevoeging waar 9 van de 10 tandartsen blij van worden.
MichelMusters 26 maart 2021 - 11:45
@MelvinChowder lol
Frezzle 26 maart 2021 - 11:36
Wie zou zich voor de head developer gepitched hebben om voor next gen gebitten te gaan :) Ik vind t mooi
Aanbevolen voor jou
Altijd als eerste op de hoogte?
Join ons op Discord