Nieuws
Terraria

Stadia-versie Terraria komt toch wel uit

Ontwikkelaar heeft weer toegang tot Google-accounts

Geschreven door Michel Musters op
Terraria komt toch wel naar Google Stadia nu de makers weer toegang hebben tot hun Google-account.

Begin deze maand schreef Andrew Spinks van Re-Logic dat hij al weken geen toegang meer had tot zijn Google-account en dat hij meerdere malen heeft geprobeerd contact te zoeken met Google, maar dat er geen oplossing leek te zijn. Hij liet dan ook weten dat hij de Google Stadia-versie van Terraria had geannuleerd.

Inmiddels laat de ontwikkelaar via een forumpost weten dat Google contact heeft opgenomen en weer toegang heeft verleend aan de accounts van de ontwikkelaars. De studio besloot dan ook dat de uitgave van de Stadia-versie doorgaat.

De game wordt nu gekeurd bij Google, dus het lijkt waarschijnlijk dat een release binnenkort plaatsvindt, al is niet bekend wanneer precies.

Terraria

Dit artikel delen:

Lees meer

Ghost Recon Breakpoint blijft dit jaar nieuwe content ontvangen The Sinking City-studio: 'Koop de game niet op Steam'
10

Reacties op: Stadia-versie Terraria komt toch wel uit

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • gimbal2

    • 27 februari 2021 12:43
    Slecht vind ik dat. Als je zo'n stellige berichtgeving publiek maakt dan moet je daar achter blijven staan. Nu ben je niet meer dan een heethoofd waar de woorden niet van te vertrouwen zijn. Oh Google deed weer lief tegen me, nou dan is per direct alles wat ik zei vergeven en vergeten ongeacht dat het nog steeds een feit is dat ze me weken lang in de stront hebben laten zitten…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 27 februari 2021 16:35
    @gimbal2 je kunt miepen wat je wilt, maar hij heeft nooit gezegd dat het er niet meer zou komen ook al zou hij weer toegang hebben. Zolang je geen toegang tot je account hebt kun je het niet uitbrengen. Hij zou gek wezen om het niet ook op stadia uit te brengen, immers is het zijn brood op de plank.
    En er zal achter de schermen echt wel wat meer besproken zijn dan alleen maar het heractiveren van zijn account.
    Zijn publiekelijke 'cry for help' heeft geholpen, en daar draait het voor hem om.
    Zo makkelijk om vanuit je luie stoel te oordelen over hoe iemand anders zou moeten reageren. Dit heeft niets met principes te maken, maar gewoon zakelijk van hem een goede beslissing.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    WvA

    • 27 februari 2021 22:51
    @SuperDre Dan had die toch gewoon kunnen zeggen ''like this I cant release the game on Stadia'' in plaats van ''My company will no longer support any of your platforms moving forward.''

    Zie de tweet: https://gamer.nl/artikelen/nieuws/stadia-versie-terraria-geannuleerd-na-google-blokkade-ontwikkelaar/

    Je hebt helemaal gelijk dat het zakelijk gezien heel slim is om de game wél op stadia uit te brengen. En het lijkt mij ook extreem frustrerend als ik opeens niet bij mijn gmail kan. Maar je hebt wel een PR functie als bedrijf, en dit klonk gewoon als een klein kind ''nou dan ga ik jullie ook pesten!'' wat nergens op slaat want uiteindelijk wil hij gewoon geld verdienen en is het niet alsof die google nou een speeltje heeft afgepakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ollongren

    • 27 februari 2021 15:14
    Lol ruggegraat van een sneeuwvlok. Of een juridische kwestie?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 27 februari 2021 16:38
    @Ollongren Ik durf te wedden dat jij exact hetzelfde zou hebben gedaan aangezien het gewoon om broid op de plank draait. Heeft niets te maken met ruggegraat, want het klopt wat hij toen zei, het kwam niet nasr stadia, omdat hij geen toegang had, hij heeft nooit gezegd dat het ook na heractiveren niet naar stadia zal komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ollongren

    • 27 februari 2021 16:50
    @SuperDre ik had dezelfde boude uitspraken gedaan als zakenpartner van een miljardenbedrijf?
    Dikke faal van jou in mij proberen te framen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ziminar

    • 27 februari 2021 20:20
    @Ollongren kan iemand vertalen wat hier gezegd wordt?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ollongren

    • 27 februari 2021 20:49
    @Ziminar in het turks ofzo?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Quadpus

    • 27 februari 2021 20:29
    Als Google en RL het slim aanpakken maken ze het gratis voor Pro gebruikers. Goede pr voor zowel Google als RL.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vogeltje

    • 28 februari 2021 11:32
    Ik begrijp de Stadia versies van games niet zo. Stadia is uiteindelijk toch ook gewoon een PC waar je het vandaan stream? Dan is er toch niets anders dan dat gewoon op hun PCs te zetten?

    Ik begrijp in zoverre wel dat je er op een platform voor moet betalen, ze hebben allemaal een eigen winkel, maar meer dan dat is er toch niet?